نوشته شده توسط : Rahim

شاید برای بسیاری از ما تاکنون پیش آمده که خواستار جدایی یا بردیدن قسمتی از فیلم ها و کلیپ های شخصی خود شده و در میان نرم افزار ها به دننبال ابزاری ساده برای این کار بوده ایم.Xilisoft نام شرکتی فعال و قدرتمند در زمینه ساخت انواع نرم افزارهای مولتی مدیا می باشد. قطعا شما هم تا کنون با نام این کمپانی اشنا شده اید. کمتر کاربری هست که از خیل عظیم و متنوع نرم افزارهای Xilisoft حداقل با یکی از آنها کار نکرده باشد. Xilisoft Video Cutter نام یکی از محصولات فوق العاده کاربردی این کمپانی می باشد. همانطور که از عنوان نرم افزار مشخص است این نرم افزار ابزاری ساده و در عین حال کاربردی را در اختیار شما قرار می دهد تا با استفاده از آن با سرعت هر چه تمام تر به جدا کردن و یا همان قیچی کردن قسمتی از فیلم ها کلیپ ها و دیگر فرمت های تصویری بپردازید. نرم افزارهای قدرتمندی در زمینه ویرایش فیلم وجود دارد منتها برای انجام تنها جدا کردن قسمتی از یک فیلم نصب و استفاده از چنین نرم افزارهای سنگین چندان منطقی به نظر نمی رسد. شما با استفاده از نرم افزار Xilisoft Video Cutter  قادر خواهید بود به راحتی هر چه تمام تر بدون نیاز به مهارت به کات کردن قسمت های دلخواه از فیلم های خود بپردازید.  این نرم افزار قادر به پشتیبانی فرمت های پر کاربرد تصویری وروردی از جمله: AVI, MPEG, MPG, MPEG-1, MPEG-2, MPEG-4, WMV, MP4, MOV, VOB, ASF, 3GP, 3G2, SWF, H.264, QT, DAT و خروجی:AVI, MPEG, MPG, MPEG-1, MPEG-2, MPEG-4, WMV, MP4, MOV, VOB, ASF, 3GP, 3G2, SWF, H.264, QT, DAT می باشد.

 

videocuter برش راحت فایل های تصویری با Xilisoft Video Cutter v1.0.34.1225

 



:: موضوعات مرتبط: بخش گرافیک , ویرایش عکس , ,
:: برچسب‌ها: برش موزیک ویدیو , نرم افزار برش فایل های تصویری , نرم افزار بریدن فایل های تصویری , نرم افزار بریدن فیلم ها , نرم افزار بریدن کلیپ ها , نرم افزار جدا کردن فیلم ها , نرم افزار جدا کردن ویدیو ها ,
:: بازدید از این مطلب : 4362
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

Phase One Capture One PRO یک نرم افزار حرفه ای برای عکاسان حرفه ای است تا بتوانند بر روی عکس های خام خود تغییراتی به دلخواه بوجود آورند. این برنامه شما را قادر میسازد تا فایلهای خام ( raw ) را از دوربین های DSLRcamera که بیشترین کاربر را به خود اختصاص داده اند بارگزاری کنید، و سپس آنها را ویرایش کرده و کیفیتشان را به نحو چشمگیری افزایش دهید. همچنین میتوانید فرمت فایل های خام خود را به عکس های TIFF, RGB, TIFF-CMYK یا JPEG تغییر دهید. میتوانید نقص هایی که بر اثر لرزش دست در هنگام عکس برداری بر روی عکس بوجود آمده اند ( NOISE ) را برطرف کنید، و تمام جزئیات عکس ( نور، رنگ و … ) را به طور دلخواه تغییر دهید. به طور کلی امکانات فوق  العاده  این برنامه باعث شده است که عکاسان حرفه ای از آن استقبال بی نظیری داشته باشند.

 

phase ویرایشگر حرفه ای تصاویر   Phase One Capture One PRO v5.0.1.33841

 



:: موضوعات مرتبط: بخش گرافیک , ویرایش عکس , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار روتوش حرفه ای , نرم افزار زیبا سازی چهره , نرم افزار عکاسی , نرم افزار ویرایش حرفه ای تصاویر , نرم افزار ویرایش عکس ها ,
:: بازدید از این مطلب : 2296
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

Icon Replacer نرم افزاری برای ویندوز های ویستا و ۷ می باشد که با استفاده از آن به سرعت می توانید آیکون های ویندوز را تغییر دهید . با استفاده از این نرم افزار علاوه بر آیکون های ویندوز قابلیت تغییر آیکون های تمامی نرم افزارهای نصب شده بر روی سیستم را دارید .قبل از اجرای برنامه توجه داشته باشید که هنگام تغییر آیکون باید برنامه ای که قصد تغییر آیکونش را دارید فعال (اجرا) نباشد و همینطور از فایل اصلی یک BackUP داشته باشید .

 

Icon Replacer تغییر آیکون ها ویندوز با Icon Replacer v1.0

 



:: موضوعات مرتبط: بخش گرافیک , ویرایش عکس , ,
:: برچسب‌ها: تغییر آیکون های ویندوز , دانلود Icon Replacer , دانلود رایگان Icon Replacer , دانلود نرم افزار ویرایش icon , لینک مستقیم Icon Replacer , نرم افزار تغییر icon , نرم افزار تغییر آیکون , نرم افزار تغییر آیکون های ویندوز ,
:: بازدید از این مطلب : 717
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

با نرم افزار Image Resize Guide می توانید اشیاء درون تصویر را حذف نمایید بدون آنکه اثری از آن باقی بماند و یا کسی قادر به تشخیص آن باشد! حتما این سئوال برای شما پیش آمده که چگونه این امر امکان پذیر است، این نرم افزار با الگو برداری از حاشیه شیء مورد نظر جای آن را با ظرافت طوری می پوشاند که گویی آن شیء اصلا در آن محل وجود نداشته است. از ویژگی های دیگر این نرم افزار می توان به قابلیت تغییر سایز تصاویر به آسانی و با چند کلیک اشاره نمود. 

 

Image Resize Guide حذف اشیای درون تصاویر با Image Resize Guide 1.1 Final

 



:: موضوعات مرتبط: بخش گرافیک , ویرایش عکس , ,
:: برچسب‌ها: Image Resize Guide , برنامه Image Resize Guide , حذف اشیای درون تصاویر با Image Resize Guide 1 , 1 Final , دانلود , دانلود Image Resize Guide , دانلود برنامه Image Resize Guide , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار Image Resize Guide , دانلود نرم افزار با لینک مستقیم , نرم افزار Image Resize Guide ,
:: بازدید از این مطلب : 754
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

PhotoFiltre Studio نام نرم افزاری قدرتمند برای افکت گذاری بر روی عکس ها و تصاویر می باشد. به کمک این نرم افزار کاربران می توانند اقدام به ایجاد افکت های مختلف و زیبا بر روی عکس ها نمایند. در این نرم افزار کاربران با انتخاب تصویر مورد نظر خود و وارد نمودن آن به محیط برنامه و کلیک کردن بر روی چند گزینه می توانند انواع افکت ها را بر روی عکس اعمال کنند. این نرم افزار از ویژگی های مختلفی همچون قابلیت استفاده از ابزارهای ویرایش تصاویر ، دارای افکت های متنوع ، قابلیت ایجاد قاب برای تصاویر ، توانایی تنظیم نور عکس ها و … نیز برخوردار می باشد. این برنامه محصولی از شرکت Antonio Software می باشد.

 

 efect افکت گذاری بر روی عکس ها با PhotoFiltre Studio X v10.2.1

 



:: موضوعات مرتبط: بخش گرافیک , طراحی , ویرایش عکس , ,
:: برچسب‌ها: افکت گذاری بر روی تصاویر , نرم افزار زیبا سازی تصاویر ,
:: بازدید از این مطلب : 864
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

در سیستم عامل ویندوز، وجود نرم افزاری قدرتمند برای مدیریت و نمایش با کیفیت تصاویر یکی از نیازهای بسیاری از علاقمندان است. در ویندوز های XP کمپانی مایکروسافت، اگر شخصی بدون داشتن نرم افزاری جانبی اقدام به نمایش تصاویر درون هارد و مدریریت بر روی آنها می نمود با امری بسیار وقت گیر و خسته کننده روبرو می شد چرا که برای نمایش هر کس می بایست آن را در محیطی چون Internet Explorer یا Editor ساده تصویری تحت ویندوز باز می کرد.
Zoner Photo Studio نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن کاربران قادر خوهند بود تا اقدام به نگهداری عکس ها و تصاویر خود به صورت اصولی و دسته بندی شده نمایند. این نرم افزار از ویژگی ها و امکانات متعددی برخوردار می باشد.
جادوی عکاسی دیجیتالی را کشف کنید: Zoner Photo Studio تمامی قابلیت های یک ابزار کامل را برای کار با دوربین های دیجیتالی را در اختیار کاربران قرار می دهد. این نرم افزار کاربران را قادر می سازد تا تصاویر خود را مورد ویرایش قرار دهد و با جدیدترین و زیباترین افکت ها آرایش نمایند. سادگی در آرشیو کردن و سازماندهی تصاویر یکی دیگر از قابلیت های مهم این ابزار محسوب می شود. سرعت انجام کارها و سرعت خود نرم افزار و در کل انعطاف پذیری آن فوق العاده بالا بوده و همین امر باعث سرعت عملکرد کاربران هم برای کلیه اعمال خواهد شد.

 

zoner طراحي و مديريت فوق حرفه اي تصاوير با Zoner Photo Studio Professional 12.5

 



:: موضوعات مرتبط: بخش گرافیک , طراحی , ویرایش عکس , ,
:: برچسب‌ها: طراحي عكس , مديريت عكس هاي دوربين , مديريت عكس هاي ديجيتال , مديريت عكس هاي كامپوتر ,
:: بازدید از این مطلب : 701
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

ACDSee Pro نام ویرایش حرفه ای یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای مدیریتی دنیا بر روی تصاویر و عکس ها یعنی ACDSee می باشد. نسخه شماره ۳٫۰ این نرم افزار به همراه ویژگی های جدید مدیریتی و ویرایشی برای کاربران عرضه شده است. به کمک این نرم افزار کاربران قادر به مدیریت کامل خود بر روی عکس ها و همچنین توانایی ویرایش تصاویر به کمک ابزارهای جانبی و برنامه های کمکی این نرم افزار می باشد. نسخه جدید این نرم افزار که ویرایش سوم از سری حرفه ای یا Pro آن می باشد نیز با امکانات مختلف و جدید برای کاربران عرضه شده است و کاربران با مشاهده هر نگارش جدید از نسخه های مختلف آن با امکانات و ویژگی های جدیدتری مواجه شده اند که همین موضوع باعث شده است تا این نرم افزار از محبوبیت زیادی میان کاربران بهره مند باشد.

 

acdsee مديريت تمامي تصاوير با ACDSee Pro v3.0.386

 



:: موضوعات مرتبط: بخش گرافیک , ویرایش عکس , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار ACDSee Pro v3 , 0 , 386 , دانلود نرم افزار ACDSee نسخه جديد , دانلود نرم افزار باز كردن تمامي عكس ها , نرم افزار مديريت عكس ها ,
:: بازدید از این مطلب : 672
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

باور کردنی نیست ولی کاملا حقیقت دارد !!! نرم افزاری به حجم ۳۰۰ کیلوبایت و بدون نیاز به نصب که بتواند از کلیه قابلیتهای زیر پشتیبانی نماید :
- امکانات استاندارد عملیات ورودی و خروجی نظیر New ، Open ، Save ، Save As ، Close و ….
- امکانات استاندارد Edit منو نظیر Copy ، Paste ، Cut ، Past External و مراحل متوالی Undo
- ابزارهای استاندارد نقاشی همانند انتخاب قلمهای بسیار متنوع ( بیش از ۲۰ Brush مختلف ) ، قلم جادویی ، ذره بین ، Clone (ابزار تکرار به شکل مهر ) ، Gradient ، Dropper ( قطره چکان ) ، ابزار Fill و ….
- پشتیبانی از فرمت PSD , لایه های مختلف گرافیکی
- امکان تنظیم کنتراست ، روشنایی ، Colour Balance و Level ، تبدیل تصویر به سیاه و سفید و یا نگاتیو
- انواع فیـــلتــــر های مختلف نظیر Blur ، Sharpen ، Find Edges ، Stylize و … هر کدام در چند گروه
- امکان تغییر سایز ، تغییر زاویه و انواع ترانسفرم های مختلف مثل عکس ، قرینه و کشیدگی های قابل تنظیم
- امکانات مختلف تنظیم نرم افزار همانند نمایش پنجره های چند گانه و بخشهای مختلف نرم افزار .
- پشتیبانی از یونیکد و امکان تایپ فارسی با مشخصات دلخواه بر روی تصاویر
این نرم افزار را میتوان همانند یک فتوشاپ کوچک همه جا درکنار خود داشته باشیم و حجم کم آن اجازه میدهد با اینترنت های بسیار کم سرعت آن را حتی از ایمیل خود در زمان کوتاهی دانلود کرده و مورد استفاده قرار دهیم .

 

foto فتوشاپ کوچک با حجم 300 کیلوبایت   Fotografix v1.2.0.1

 

 



:: موضوعات مرتبط: بخش گرافیک , طراحی , ویرایش عکس , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار تغییر رنگ عکس , نرم افزار طراحی , نرم افزار ویرایش تصاویر , نرم افزار کم حجم گرافیکی , نرم افزار گرافیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 728
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

با این برنامه افراد عادی و عکاسان میتوانند اشخاص درون عکس را بصورتی ماهرانه و بدون نقص دوباره آراسته کنند و عیب های موجود آنها را از بین ببرند. به راحتی میتوان میزان براقی عکس را تغییر داد، لکه ها و نقص های موجود را حذف نمود و بطور کل شخص درون عکس را از هر لحاظ بهتر نمایش داد.
برنامه Portrait Professional کاملاً با سایر برنامه های موجود در زمینه ی ویرایش عکس مانند فتوشاپ تقاوت دارد. با این برنامه میتوان کیفیت تصاویر را به مراتب بالاتر برد چرا که این برنامه صرفاً با صدها مثال زنده در زمینه ی زیبایی بشر آزمایش و طراحی شده است. لذا شما میتوانید تنها با استفاده از سلایدرهای موجود در این برنامه هر چقدر که مایلید کیفیت و ظاهر عکس مورد نظرتان را بالا ببرید.
در حقیقت بخاطر وجود دانش زیبایی گنجانده شده در Portrait Professional، مبتدی ترین افراد بدون نیاز به کمترین دانش و آشنایی با برنامه، نصاویر با کیفیت و چشم گیری را در عرض ۵ دقیقه بدست آورند.

 

portrait زیبا سازی چهره و روتوش تصاویر با Portrait Professional Max 6.3.5

 



:: موضوعات مرتبط: بخش گرافیک , ویرایش عکس , ,
:: برچسب‌ها: برنامه از بین بردن رنگ قرمز چشم , نرم افزار ادیت تصاویر , نرم افزار روتوش تصاویر , نرم افزار زیبا سازی تصاویر ,
:: بازدید از این مطلب : 543
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

Reshade Image Enlarger نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه بزرگ نمایی و شفاف سازی تصاویر و ویرایش آن ها می باشد. به کمک این نرم افزار می توانید عملیات بزرگ نمایی را با کیفیت بسیار بالا و بدون افت کیفیت در تصویر مشاهده کنید ! این نرم افزار قدرتمند قادر است تا با بهترین کیفیت از تصویر موجود اقدام به بزرگ نمایی نماید. این نرم افزار محصولی از شرکت Reshade Software می باشد.

 

imgzoom بزرگنمایی تصاویر بدون افت کیفیت با استفاده از Reshade Image Enlarger v2.0b

 



:: موضوعات مرتبط: بخش گرافیک , ویرایش عکس , ,
:: برچسب‌ها: بزرگ کردن عکس بدون کاهش کیفیت , بزرگنمایی تصویر بدون تغییر کیفیت , دانلود نرم افزار Reshade Image Enlarger v2 , 0b , دانلود نرم افزار بزرگنمایی تصاویر بدون افت کیفیت , دانلود نرم افزار رایگان , نرم افزار بزرگ کردن تصاویر بدون افت کیفیت ,
:: بازدید از این مطلب : 538
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

در دنیای فناوری اطلاعات که همه از فتوشاپ نام می برند شاید مجالی برای نرم افزارهای ویرایش تصاویر وجود نداشته باشد ولی مشکل اینجاست که فتوشاپ احتیاج به آموزش دارد و افراد مبتدی نمی توانند به خوبی از آن استفاده کنند .دومین مشکل آن پیچدگی آن است که اگر شما مثلا می خواهید یک عکس را روتوش کنید باید اطلاعات خوب و نسبتاً حرفه ای از این برنامه داشته باشید.
نرم افزار ArcSoft PhotoStudio یک برنامه مناسب و کارآمد جهت استفاده تمام کاربران در تمام سطوح است این نرم افزار با بهرگیری از امکانات بالا و حجم کم و همچنین کاربر پسند بودن توانسته است کاربران زیادی را به سمت خود جذب کند.این ابزار می تواند یک عکس را چنان آرایش کند که شما نتوانید تشخیص دهید که این عکس ساختگی است. قابلیت اصلی این برنامه در آرایش صورت و روتوش و کارهای حرفه ای رنگ آمیزی صورت منحصر شده است.

 

photost ویرایش آسان اما حرفه ای تصاویر با استفاده از ArcSoft PhotoStudio 6.0.0.138

 



:: موضوعات مرتبط: بخش گرافیک , ویرایش عکس , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نزم افزار ArcSoft PhotoStudio , نرم افزار ویرایش تصاویر ,
:: بازدید از این مطلب : 463
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

Adobe Photoshop CS4 محصول معروف و نام آشنای شرکت نرم افزار آدوب می باشد که به شما این اجازه رامی می دهد تا  تصاویر واقعی و با کیفیت را ایجاد نموده وهمچنین این امکان را برای شما فراهم می آورد تا آنها رابا استفاده مجموعه ای کامل از ابزارهای نقاشی، رسم، نیز ابزارهای روتوش ، تغییر داده و بهبود بخشید. از دیگر قابلیتهای این نرم افزار می توان به بازبینی سریع ، برچسب گذاری، مرتب نمودن تصاویر، جستجو و ویرایش Metadata و لغت های کلیدی، و به اشتراک گذاری خودکار دسته ای از فایلها توسط مرورگرفایلی ارتقا یافته و مفید نام برد. با استفاده از فتوشاپ می توانید با روشی که بهترین راه برای شما با  ذخیره فضای کاری شخصی شده و تنظیمات ابزارها و نیز ایجاد کلیدهای میانبر صفحه کلید برروی تصاویر خود کار کنید. همچنیین می توانید چندین مرحله متفاوت را بلافاصله توسط پلات History  نرم افزار، undo  یا  redo نمایید .
همچنین میتوانید فیلترهای مختلف و متنوع فتوشاپ را از گالری فیلترها ، محلی که می توانید افکتهای جمع شده را بازبینی نمایید، مرور کنید. و همچنین نتایجی تحسین برانگیز با استفاده از ترکیب تصاویر ، متون، وصدها افکتها لایه بندی که به شما اجازه کنترل توسط گروه بندی کردن مجموعه ها، کدینگ رنگها، و قفل نمودن را می دهد، بدست آورید. تنوع در طراحی ساختارها برای کلاینتها توسط ذخیره مجموعه ای از لایه ها درون یک فایل به عنوان Layer Comp ها بسیار کار آمدتر خواهد بود. می توانید با استفاده ازقراردادن متن برروی وسشیرها و یا درون اشکال ،  چاپ چشم گیری را ایجاد نمایید. همچنین می توانید حتی درنرم افزار Adobe Illustrator در هرزمانی متن را ویرایش نمایید.
نسخه ای که هم اینک برای شما آماده کرده ایم، نیاز به نصب نداشته  و قابل حمل می باشد و با حجم بسیار کم و بسیار مناسب می باشد.

 

psportable نسخه پرتابل فتوشاپ CS4 با حجم ۵۰ مگابایت – Adobe Photoshop CS4 Portable

 



:: موضوعات مرتبط: بخش گرافیک , طراحی , ویرایش عکس , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Adobe Photoshop , دانلود رایگان Adobe Photoshop , دانلود زایگان فتوشاپ , دانلود فتوشاب cs4 , دانلود فتوشاپ جدید , دانلود فتوشاپ کم حجم , دانلود نسخه جدید فتوشاپ , دانلود نسخه پرتابل فتوشاپ , نسخه جدید Adobe Photoshop ,
:: بازدید از این مطلب : 571
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

Photo Effects Studio یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای ایجاد افکتهای زیبا بر روی تصاویر میباشد و به این منظور میتواند جایگزین مناسبی برای نرم افزار های گرافیکی حجیم و عمومی گردد.
منتهای سهولت در کار با این نرم افزار پیش بینی گردیده است به طوری که برای ایجاد تغییرات مورد نظرمان تنها کافی  است ابتدا تصویر مورد نظرمان را انتخاب کنیم ( گزینه Open ) و سپس از صفحه افکتهای مورد نظر Effect List از میان هشت گروه کلی :
Color رنگ lumination روشنایی Complex ترکیبی Artistic هنری Geometric هندسی Nature طبیعی Montage مبتنی بر جدا کردن اجزا و Basic پایه ، یکی را انتخاب کرده و وارد زیر گروه مربوط به آن گردیم .
هر دسته از این گروهها خود شامل چندین زیر گروه میباشند که در مجموع شامل چندین هزار افکت منفرد میگردد . پس از انتخاب تغییر مورد نظر تنها کافی است بر روی آن کلیک نماییم تا عکس اولیه به شکلی که به صورت پیش نمایش و بر روی عنوان افکت مورد نظر دیده میشود تبدیل گردد و پله آخر را هم که چنانکه همه عزیزان به خوبی بدان واقف میباشند Save یا ذخیره تصویر تغییر یافته میباشد .
در نرم افزار علاوه بر امکان اضافه نمود افکتهای اصلی بخشی نیز به عنوان Decoration پیش بینی گریده است که میتوان توسط آن انواع قابهای مجازی و نمادهای هنری چون شمع و پروانه و … را به تصویر اضافه نمود همچنین در این بخش امکان اضافه نمود متن به تصویر در نظر گرفته شده است .
نرم افزار کاملا Portable و بی نیاز از هر نوع کرک میباشد. تست امنیتی توسط آنتی ویروسهای Norton و Nod32 نرم افزار را بدون مشکل ارزیابی کرده اند. برای اجرای نرم افزار تنها کافی است فایل Photo Effects Studio.exe را اجرا فرمایید .

 

imageefect ایجاد افکت های زیبا بر روی تصاویر با Photo Effects Studio v2.27

 

 



:: موضوعات مرتبط: بخش گرافیک , طراحی , ویرایش عکس , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار Photo Effects Studio , نرم افزار ایجاد افکت بر روی تصاویر , نرم افزار ویرایشگر عکس ,
:: بازدید از این مطلب : 543
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

با استفاده از Boxoft Photo Magic Maker با چند کلیک ساده و بدون داشتن تخصص افکت های خارق العاده ای را بر روی تصاویر خود تجربه نمایید. از جمله افکتهای این نرم افزار که شما میتوانید بر روی تصاویر خود اعمال نمایید افکتهایی همچون ستاره های زیبا و خیره کننده، امواج دلنشین آب، انواع رنگهای جذاب مدرن و کلاسیک و هزارن افکت زیبا و جذاب که شما می توانید به آسانی و تنها با یک کلیک بیش از ۱۳۰ افکت و جلوهای ویژه بر روی تصاویر خود اعمال کنید.

 

Boxoft Photo Magic Maker قرار دادن افکت روی تصاویر با استفاده از Boxoft Photo Magic Maker 1.4.0.0

 



:: موضوعات مرتبط: بخش گرافیک , ویرایش عکس , ,
:: برچسب‌ها: Boxoft Photo Magic Maker , برنامه Boxoft Photo Magic Maker , دانلود , دانلود Boxoft Photo Magic Maker , دانلود برنامه Boxoft Photo Magic Maker , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار Boxoft Photo Magic Maker , دانلود نرم افزار با لینک مستقیم , قرار دادن افکت روی تصاویر با استفاده از Boxoft Photo Magic Maker 1 , 4 , 0 , 0 , نرم افزار Boxoft Photo Magic Maker ,
:: بازدید از این مطلب : 593
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

نرم افزار PhotoLine ابزار ترسیم تصویر، ویرایش برداری، تبدیل دسته ای، ویرایش وب و … با ویژگی های بسیار می باشد. این نرم افزار از لایه های عکس، بردار و متن پشتیبانی می کند. مدیریت رنگ با پروفایل ICC، ذخیره اسناد PDF، کار با اسناد بیشتر از یک صفحه، ساخت کتابچه، تقویم دیواری، آگهی، ساخت اسلایدشو، بررسی داده های EXIF و IPTC، اضافه و ویرایش کلمات کلیدی، ساخت فلش انیمیشن، جستجوی پیشرفته، مدیریت رنگ، اعمال فیلترها، ضبط عملیات، چاپ اتیکت، پوستر و انیمیشن ها و … از امکانات این نرم افزار می باشد. این نرم افزار از بسیاری فرمت های تصویری پشتیبانی می کند.

 

PhotoLine ویرایش حرفه ای تصاویر با نرم افزار قدرتمند PhotoLine 16.51 Final

 



:: موضوعات مرتبط: بخش گرافیک , ویرایش عکس , ,
:: برچسب‌ها: PhotoLine , برنامه PhotoLine , دانلود , دانلود PhotoLine , دانلود برنامه PhotoLine , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار PhotoLine , دانلود نرم افزار با لینک مستقیم , دریافت PhotoLine , نرم افزار PhotoLine , ویرایش حرفه ای تصاویر با نرم افزار قدرتمند PhotoLine 16 , 51 Final ,
:: بازدید از این مطلب : 626
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

PhotoInstrument نرم افزاری است بسیار قدرتمند جهت روتوش و بازسازی تصاویر دیجیتال که در کمترین زمان ممکن و تنها با چند کلیک این کار را انجام می دهد. اگر می خواهید هنر روتوش و بازسازی تصاویر را به طور کامل یاد بگیرید ، این نرم افزار شروع بسیار خوبی برای شما می باشد. ابزارهای بسیار قوی و گوناگون در این نرم افزار شما را برای روتوش و بازسازی هرچه بهتر تصاویر همیاری می کنند. کار با نرم افزار بسیار آسان بوده و جهت کار با آن نیاز به دانش قبلی نخواهد بود. این نرم افزار از تمامی تصاویر با انواع پسوندها نظیر PNG, JPG, BMP, TIF, PCX, TGA, EXR, ICO , Adobe Photoshop PSD به طور کامل پشتیبانی می کند. همچنین برنامه دارای زبان های بسیاری می باشد که شما بر اساس راحتی خود می توانید زبان مورد نظر را جهت نرم افزار انتخاب کنید.

 

photoinst روتوش و بازسازی تصاویر با استفاده از Photo Instrument 2.9

 



:: موضوعات مرتبط: بخش گرافیک , ویرایش عکس , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار Photo Instrument , دانلود نرم افزار روتوش , روتوش تصاویر , نرم افزار بازسازی تصاویر , نرم افزار زیباسازی عکس ,
:: بازدید از این مطلب : 658
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

Focus Photoeditor ویرایشگر تصویری با توانایی بالا وامکان استفاده آسان میباشد که میتواند برای بهبود بخشیدن و تصحیح تمامی انواع تصاویر دیجیتال مورداستفاده قرارگیرد، همچنین میتوانید بوسیله آن تصاویر وگرافیک موردنیاز برای وبسایتها،کارهای خانگی و کارهای اداری رانیز تهیه نمایید.تنها کافیست عکس مورد نظر را از یک فایل یا برنامه ای دیگر و یا به کمک اسکنر یا دوربین دیجیتال را انتخاب نموده وشروع بکارکنید. با استفاده از عملکردهای بینه سازی خودکار گوناگون نرم افزار میتوانید تصاویر خوردرادرعرض چندثانیه تصحیح نمایید.همچنین با کمک توانایی های فراروان تعدیل عکس نرم افزار میتوانید ظاهر عکس های خودر اربدون افت کیفیت بهبود بخشید.از دیگر ویژگیهای این ابزارسادگی استفاده ازآن میباشد بطوری که هم برای عکاسان حرفه ای و هم برای مبتدیان قابل استفاده میباشد.

 

focus downloadha.com ويرايش آسان ولي حرفه اي تصاوير با Focus Photoeditor 6.0.9.9

 



:: موضوعات مرتبط: بخش گرافیک , ویرایش عکس , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار Focus Photoeditor 6 , 0 , 9 , 9 ,
:: بازدید از این مطلب : 704
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

تجربه عکاسی بدون مانع. کشف ACDSee طرفدار ۲ عکس مدیر ، قوی ترین پلاتفرم نرم افزاری برای مشاهده ، پردازش ، ویرایش ، سازماندهی و انتشار عکس های شما. ACDSee طرفدار تک سکوی نمایش عکاسان حرفه ای که در آن ، پردازش ، ویرایش ، سازماندهی ، کاتالوگ ، نشر و آرشیو عکس خود را رو به رشد مجموعه های دیجیتال است. ویژگی های کلیدی آن عبارتند از قابلیت گردش پیشرفته ، پشتیبانی از مشخصات نگاتیو دیجیتال (DNG) و آخرین فرمت های خام ، خام قابلیت پردازش ، دسته ای در حال ویرایش IPTC ، قدرتمند و قابلیت مدیریت رنگ و گزینه های چاپ و نشر حرفه ای است.

acdsee downloadha.com مديريت واقعي تمام عكس ها با ACDsee Pro 2

 



:: موضوعات مرتبط: بخش گرافیک , ویرایش عکس , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار ACDsee Pro 2 ,
:: بازدید از این مطلب : 764
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران قادر به ویرایش فایل های تصویری عکس خود می باشند .این نرم افزار یک برنامه نیمه حرفه ای می باشد که کاربران با استفاده از رابط گرافیکی کاربری بسیار مناسب آن قادر به رفع بسیاری از نیازهای خود در این زمینه می باشند. در این نرم افزار کاربران به فیلترهای مختلف عکس دسترسی داشته و قادرند تا با چند کلیک هریک از آن ها را بر روی تصاویر خود اعمال کنند. این نرم افزار از تولیدات شرکت نرم افزاری Digital Light & Color می باشد.

 

Picture Window pro ويرايش حرفه اي عكس ها با Picture Window Pro 5.0.1.10

 



:: موضوعات مرتبط: بخش گرافیک , ویرایش عکس , ,
:: برچسب‌ها: تغيير سايز عكس , تغيير عكس , دانلود Picture Window Pro 5 , 0 , 1 , 10 , دانلود با لينك مستقيم Picture Window Pro 5 , 0 , 1 , 10 , دانلود برنامه Picture Window Pro 5 , 0 , 1 , 10 , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار Picture Window Pro 5 , 0 , 1 , 10 , نرم افزار طراحي , ويرايش عكس ,
:: بازدید از این مطلب : 802
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

Paint.NET یک برنامه ی رایگان با حجم خیلی پایین برای ویرایش عکس های شما همانند فتوشاپ می باشد. این برنامه می تواند کارهای تقریبا حرفه ای شما را انجام دهد. برنامه از ابزارها و امکانات فراوانی برخوردار است و قابلیت اضافه شدن plugin را نیز دارد. در بعضی موارد قدرت این نرم افزار تا جایی عالی می باشد که با برنامه فتوشاپ برابری می کند Paint.net برای فایل های ادیت شده ی خود، پسوندی جداگانه با نام pdn دارد و این پسوند اختصاصی این برنامه می باشد. برنامه دارای قابلیت بازگشت (Undo) نامحدود می باشد و افکت های فراوانی را پشتیبانی می کند.همچنین می توانید لایه های (layer) فراوانی را تولید کنید و از آنها استفاده کنید.

 

Paint.NET ويرايش آسان عكس هاي گرافيكي توسط Paint.NET 3.5.7 قابل حمل

 



:: موضوعات مرتبط: بخش گرافیک , ویرایش عکس , ,
:: برچسب‌ها: Paint , NET 3 , 5 , 7 , Paint , NET 3 , 5 , 7 Portable , برنامه Paint , NET , دانلود , دانلود Paint , NET , دانلود Paint , NET 3 , 5 , 7 , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار با لینک مستقیم , نرم افزار Paint , NET , نرم افزار ویرایشگر عکس , ویرایشگر تصاویر , ویرایشگر عکس , ویرایشگر کم حجم عکس ,
:: بازدید از این مطلب : 927
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

نرم افزار FotoWorks XL جز نرم افزارهای ویرایش تصویر ساده به شمار میرود و با ابزارهایی که دارد به شما این امکان را می دهد تا کارهای ساده گرافیکی خود را بر روی عکس انجام دهید. ابزارهایی را که در این نرم افزار قرار دارند را میتوان به دو دسته تقسیم نمود دسته اول مربوط به ابزارهایی است که برای ویرایش تصویر مورد استفاده قرار میگیرند مانند ابزار بریدن قسمتی از عکس ، ابزار چرخش تصویر ، ابزار نوشتن بر روی عکس ، ابزار تغییر رنگ و سایر ابزارهای ویرایش تصویر. اما دسته دوم مربوط به ابزارهایی که به صورت آماده یا همان افکت بر روی تصویر ایجاد می شوند مانند افکت های قاب عکس ، افکت اضافه کردن عکس های دیگر به تصویر ، افکت بر آمدن کردن قسمتهای مختلف عکس برای با مزه تر شدن آن ، افکت از بین بردن قرمزی رنگ چشم و بسیاری از افکتهای دیگر. این نرم افزار دارای محیط ساده ای میباشد و همه می توانند با سطح اطلاعات مختلف به راحتی با آن کار کنند.

 

FotoWorks XL ویرایش آسان تصاویر با نرم افزار قدرتمند FotoWorks XL 10.1.3

 



:: موضوعات مرتبط: بخش گرافیک , ویرایش عکس , ,
:: برچسب‌ها: FotoWorks XL , برنامه FotoWorks XL , دانلود , دانلود FotoWorks XL , دانلود برنامه FotoWorks XL , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار FotoWorks XL , دانلود نرم افزار با لینک مستقیم , نرم افزار FotoWorks XL , ویرایش آسان تصاویر با نرم افزار قدرتمند FotoWorks XL 10 , 1 , 3 ,
:: بازدید از این مطلب : 967
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

از مهمترین ضروریات بیشتر عملیات گرافیکی تغییر اندازه تصاویر می باشد که خصوصاً در تبدیل تصاویر کوچک به بزرگ از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. یکی از معایب این کار کاهش کیفیت تصویر نسبت به تصویر اصلی می باشد زیرا تغییر اندازه عکس در کیفیت آن نیز تاثیر دارد. نرم افزارهای مختلفی که به کمک آن ها می توان اقدام به ویرایش تصاویر نمود همگی دارای ابزاری برای تغییر اندازه می باشند که آنها نیز دارای این عیب هستند. برای رفع چنین مشکلاتی در تغییر اندازه تصاویر برنامه های مختلفی ساخته شده است که به کمک آن ها می توان بدون کاهش کیفیت تصاویر اقدام به تغییر اندازه فایل های تصویری نمود.
Picture Resize Genius نرم افزار کاملاً تخصصی تغییر اندازه تصاویر بدون تغییر در کیفیت عکس محصول شرکت lonking می باشد. با این نرم افزار می توان حجم عکس ها را بسیار پایین آورد بدون آنکه در کیفیت خروجی تصاویر تغییری انجام پذیرد. این قابلیت برای کسانی مفید خواد بود که دارای وب سایت هستند و می خواهند با قرار دادن تصاویر حجم پایین ولی کیفیت بالا، سرعت لود و بالا آمدن زمینه وب خود را بالا ببرند. با توجه به سرعت پایین اینترنت، ایمیل کردن تصاویر حجیم مشکل و وقت گیر است که آن را هم به کمک همین نرم افزار می توان تغییر اندازه داده و کم حجم کرده، به راحتی برای دوستان و آشنایان خود ارسال نمایید. توسط این برنامه قادر خواهید بود تا نوشته ها، لوگو و یا تصاویر خاصی را انتخاب کرده و بر روی تصاویر مد نظر خود بچسبانید. از ویژگی های این نرم افزار می توان به تبدیل فایل به فرمت های GIF ،JPG ،TIFF ،PNG ،BMP ،MIFF ،TGA، پشتیبانی بیش از ۴۰ فرمت فایل تصویری، تغییر سایز فایل، Watermark کردن همزمان تعداد بی شماری فایل تصویری و … اشاره نمود.

 

Picture Resize Genius تغییر سایز و فرمت دسته جمعی تصاویر با Picture Resize Genius 3.0.0 Final

 



:: موضوعات مرتبط: بخش گرافیک , ویرایش عکس , ,
:: برچسب‌ها: Picture Resize Genius , برنامه Picture Resize Genius , تغییر سایز دسته جمعی , تغییر سایز و فرمت دسته جمعی , تغییر فرمت دسته جمعی , دانلود , دانلود Picture Resize Genius , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار با لینک مستقیم , نرم افزار Picture Resize Genius ,
:: بازدید از این مطلب : 1014
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

بی شک اگر از کاربران حرفه ای اینترنت بوده باشید تصاویر زیبا و بعضا خارق العاده ای را از مناظر طبیعی دیده که سبک نور پردازی و ترکیب رنگ ها به صورت کاملا زنده ای می باشد که کمتر اینگونه تصاویر را در جاهای دیگر دیده اید، به این گونه تصاویر، تصاویر HDR گفته می شود. برای بسیاری از کاربران حتما این سئوال پیش آمده که اینگونه تصاویر فوق العاده چگونه بوجود آمده یا شکل گرفته که در جواب می توان این گونه بیان نمود که اینگونه تصاویر از ترکیب ۲ یا چند تصویر از یک منظره که در فواصل زمانی خاصی گرفته می شوند تشکیل می شود که این یک راه طبعی است و با وجود کامپیوتر ها و نرم افزار های قدرتمند می توان با یک تصویر خاص و با کم و زیاد کردن ترکیبات رنگی و ترکیب آنها اینگونه تصاویر را بوجود آورد. اگر شما هم دوربین دیجیتال عکاسی دارید از نرم افزار Photomatix Pro استفاده کنید. این نرم افزار مخصوص ویرایش تصاویر و تنظیم نور فلش عکاسی و… با امکانات فراوان می باشد. نرم افزار Photomatix ابزاری قدرتمند جهت ساخت عکس‌های HDR است. از ویژگی های این نرم افزار کنترل‌های کامل و خروجی بهینه ‌است. از قابلیت های این نرم افزار می توان به انطباق بهتر تصاویر، پردازش دسته ای، کاهش آثار جانبی در تصاویر HDR، امکان Preview، نوردهی در قسمت های مختلف و … اشاره نمود.

 

Photomatrix Pro ویرایش و بهینه سازی تصاویر با Photomatrix Pro 4.0.2

 



:: موضوعات مرتبط: بخش گرافیک , ویرایش عکس , ,
:: برچسب‌ها: Photomatrix Pro , برنامه Photomatrix Pro , دانلود , دانلود Photomatrix Pro , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار Photomatrix Pro , دانلود نرم افزار با لینک مستقیم , نرم افزار Photomatrix Pro , ویرایش و بهینه سازی تصاویر با Photomatrix Pro 4 , 0 , 2 ,
:: بازدید از این مطلب : 1081
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

ImageConverter Plus شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که قصد دارید ، در کوتاهترین زمان ممکن ، عکس های مختلفی با فرمت های مختلف و با هر حجم و اندازه را به فرمت های دیگر تبدیل کنید.گاهی اوقات انجام دادن این کار با نرم افزار هایی مانند فتوشاپ ، و … ممکن است کمی طول بکشد ، ولی شما با استفاده از نرم افزار Image Convertor Plus به راحتی میتوانید فرمت های گوناگون عکس را به یکدیگر تبدیل و از آنها استفاده کنید.این نرم افزار با قدرت خاصی که در زمینه تبدیل فرمت های عکس و … دارد ، تمامی عکس های شما را در همان کیفیت ، به فرمت های مختلف تبدیل میکند.برنده آوارد های گوناگون از برندهای حمایتی نرم افزار ها ، و یکی از بهترین نرم افزارهایی که به جرات میتوانید از آن استفاده بهینه کنید.

 

ImageConverter Plus مبدل سریع و قدرتمند تصاویر به نام ImageConverter Plus 8.0.181

 



:: موضوعات مرتبط: بخش گرافیک , ویرایش عکس , ,
:: برچسب‌ها: ImageConverter Plus , برنامه ImageConverter Plus , دانلود , دانلود ImageConverter Plus , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار ImageConverter Plus , دانلود نرم افزار با لینک مستقیم , مبدل سریع و قدرتمند تصاویر به نام ImageConverter Plus 8 , 0 , 181 , نرم افزار ImageConverter Plus ,
:: بازدید از این مطلب : 1134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

این بار قصد معرفی یکی از نرم افزارهای تبدیل تصاویر به وکتور را داریم اما این نرم افزار همان طور که از نامش پیداست معروف به آزمایشگاه تصاویر وکتوری است. این نرم افزار با تبدیل تصویر شما به وکتور آن را نیز برای نرم افزارهای کروی از جمله Corel Draw ، Freehand و …. خروجی دهد . همچینین این نرم افزار می تواند تصاویر را با تمامی پسوند ها باز نمایید و کارهای لازم را روی آن انجام دهید . یکی از قابلیت های دیگر این نرم افزار اینست که شما می توانید سایز تصاویر خود را تغییر دهید و همچنین نوع کارآیی نرم افزار برروی تصاویر را در قسمت تنظیمات اصلی نرم افزار انجام دهید تا به خواسته شا دکمه موجود برروی صفحه نمایش کارآیی داشته باشند .

 

AlgoLab Photo Vector تبدیل تصاویر به وکتور با AlgoLab Photo Vector 1.98.9 ( نسخه قابل حمل )

 



:: موضوعات مرتبط: بخش گرافیک , وکتور , ویرایش عکس , ,
:: برچسب‌ها: دانلود AlgoLab Photo Vector , دانلود رایگان AlgoLab Photo Vector , دانلود نرم افزار وکتور , لینک مستقیم AlgoLab Photo Vector , نرم افزار تبدیل تصاویر به وکتور , نرم افزار تبدیل فرمت های تصاویر به یکدیگر , نرم افزار ساخت وکتور ,
:: بازدید از این مطلب : 1193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

AMS Software Photo Collage Creator 3.81 یک نرم افزار بسیار کارآمد و پیشرفته برای طراحی مجموعه تصاویر به شمار می رود. عملکرد این نرم افزار فوق العاده است و می توان با اطمینان گفت که هر کاربری به سادگی می تواند با استفاده از این ابزار مجموعه تصاویر خود را را قالب یک تصاویر زیبا جمع آوری و به صورت کارت پستال استفاده نماید. این نرم افزار به ساده ترین شکل ممکن قادر است تا تصاویر را به شکلی فوق العاده زیبا در کنار هم جمع کند و به صورت دفترچه خاطرات نگهداری کند.
ایده های بسیار جالبی در کنار هم قرار دادن تصاویر در Photo Collage Creator وجود دارد که مطمئنا باعث می شود کاربر برای انتخاب بهترین طرح دستش باز باشد. در کنار این ایده ها افکت هایی هم گنجانده شده است که به زیباتر شدن کار کمک کند.استمپ ، کلیپ آرت ، استفاده از براش های موجود در نرم افزار ، افکت های بسیار زیبا که میتوانید در بهتر شدن یک عکس و یا یک اثر گرافیکی از آن استفاده کنید.در نسخه جدید این نرم افزار امکانات و همچنین فرم های جدید به آن اضافه شده است که همچنان کار با این نرم افزار را لذن بخش می کند

 

AMS Software Photo Collage Creator ایجاد تصاویر هنری با AMS Software Photo Collage Creator 3.81 (نسخه قابل حمل )

 



:: موضوعات مرتبط: بخش گرافیک , ویرایش عکس , ,
:: برچسب‌ها: AMS Software Photo Collage Creator , ایجاد دفترچه خاطرات , دانلود رایگان AMS Software Photo Collage Creator , ساخت تصاویر هنری , لینک مستقیم AMS Software Photo Collage Creator , ویرایش تصاویر ,
:: بازدید از این مطلب : 1168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

نرم افزار Fotosizer یک ابزار تغییر اندازه و شکل دسته ای تصاویر می باشد. این نرم افزار قادر است تمام عکس های مورد نیاز شما را تنها در سه مرحله آسان تغییر دهد: ۱- عکس های مورد نظر را انتخاب کنید. ۲- تنظیمات مورد نیاز برای تغییر را انجام دهید. ۳- تغییر اندازه را شروع کنید.

به اشتراک گذاری و دانلود تصاویر یکی از اعمال متداول امروزه می باشد و روز به روز در حال افزایش است. تصاویر گرفته شده توسط دوربین های دیجیتال دارای تفکیک پذیری بسیار بالا و حجم زیاد هستند که برای ارسال در اینترنت و به اشتراک گذاری مناسب نمی باشند. تغییر اندازه و حجم و یا فرمت گروهی از تصاویر کار وقت گیر و ساده ای نیست اما نرم افزار Fotosizer می تواند تمام عکس های شما را ویرایش و در زمانی کوتاه تغییر اندازه، کیفیت، افکت، فرمت و چرخش دهد.

 

Fotosizer تغییر دسته ای تصاویر با Fotosizer 1.31.0.497 (نسخه قابل حمل )



:: موضوعات مرتبط: بخش گرافیک , ویرایش عکس , ,
:: برچسب‌ها: تغییر اندازه عکس بدون کاهش کیفیت , دانلود Fotosizer , دانلود رایگان Fotosizer , لینک مستقیم Fotosizer , نرم افزار تغییر اندازه عکس , نرم افزار تغییر اندازه گروهی تصاویر ,
:: بازدید از این مطلب : 1162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

MediaChance Dynamic Photo HDR نام نرم افزاری است که توسط کمپانی Mediachance طراحی شده است و کار آن بهینه سازی تصاویر شما می باشد و با انجام تغییراتی در رنگ ، روشنایی و کنتراست ، آنها زیبا تر می سازد و پس از پایان پروسه بهینه سازی تصاویری شفاف تر و واقعی تر را در اختیار شما قرار خواهد داد . این برنامه همچنین با دارا بودن ویژگی های منحصر به فرد دیگری به شما کمک می کند تا بخش های اضافه موجود در عکس ها را حذف کرده و جلوه ی بهتری به آنها ببخشید .

 

MediaChance Dynamic Photo HDR بهینه سازی و ترمیم تصاویر با MediaChance Dynamic Photo HDR 5.1.0

 

 



:: موضوعات مرتبط: بخش گرافیک , ویرایش عکس , ,
:: برچسب‌ها: MediaChance Dynamic Photo HDR , برنامه MediaChance Dynamic Photo HDR , بهینه سازی و ترمیم تصاویر , دانلود , دانلود MediaChance Dynamic Photo HDR , دانلود برنامه MediaChance Dynamic Photo HDR , دانلود برنامه MediaChance Dynamic Photo HDR 5 , 1 , 0 , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار با لینک مستقیم ,
:: بازدید از این مطلب : 1110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

Arclab Watermark Studio یکی از راه های جلوگیری از کپی رایت تصاویر قرار دادن لوگو یا همان نشانه هایی است که باعث می شود بازدید کننده متوجه شود که عکس از چه سایت، شرکت و یا کمپانی کپی برداری شده است. این نشانه ها را که می توان Watermark نامید به شکل های مختلف برروی تصاویر قرار داده می شوند. قرار دادن Watermark راه های زیادی دارد ؛ استفاده از نرم افزارهایی نظیر Photoshop یا نرم افزارهای ویرایشگر تصاویر دیگری که هریک این قابلیت را دارند تا نوعی از نشانه ها را برروی تصاویر قرار دهند اما استفاده از نرم افزارهایی که برای این کار ارائه شده اند نظیر Arclab Watermark Studio می تواند راهی ساده و آسان برای قرار دادن Watermark باشد. این نرم افزار هم مانند دیگر ابزارهای موجود در این زمینه به شکلی طراحی شده که به سادگی می توان طرح یا نماد خاصی را در تمام تصاویر یا بخشی از تصاویر پخش کرد به شکلی که دیگر به هیچ عنوان امکان کپی آن وجود نداشته باشد. نرم افزار Arclab Watermark Studio که از حجم مناسبی بهره می برد قادر است تا با فرمت های مختلف سازگاری پیدا کند و علاوه بر این کار ذخیره سازی را هم با فرمت و کیفیت دلخواه کاربر امکان پذیر می سازد. ضمنا قرار دادن Watermark ها در تصاویر کاملا در اختیار کاربر بوده و اوست که تصمیم می گیرد دقیقا کجای تصاویر نشانه ها قرار داده شوند.

 

Arclab Watermark Studio نشانه دار کردن تصاویر با نرم افزار Arclab Watermark Studio 2.11



:: موضوعات مرتبط: بخش گرافیک , ویرایش عکس , ,
:: برچسب‌ها: Arclab Watermark Studio , برنامه Arclab Watermark Studio , دانلود , دانلود Arclab Watermark Studio , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار Arclab Watermark Studio , دانلود نرم افزار با لینک مستقیم , نرم افزار Arclab Watermark Studio , نشانه دار کردن تصاویر , واترمارک عکس ها ,
:: بازدید از این مطلب : 1124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

Focus Photoeditor نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن کاربران قادر به ویرایش عکس های خود خواهند بود. در این نرم افزار اماکانات و ویژگی های مختلفی را برای کاربران قرار گرفته است که به کمک آن به راحتی می توان تغییرات دلخواه را بر روی تصاویر اعمال نمود. همچنین در این نرم افزار می توان از ۳۳ افکت مختلف تصویری که در برنامه قرار داده شده است استفاده نمود. در این نرم افزار کاربران مبتدی و حرفه ای می توانند به راحتی از ابزار مورد نیاز خود استفاده نمایند. این نرم افزار محصولی از شرکت نرم افزاری Nwspro Software می باشد.

 

NWSoftware Focus Photoeditor ویرایش و افکت گذاری تصاویر با NWSoftware Focus Photoeditor 6.3.1.0

 

 



:: موضوعات مرتبط: بخش گرافیک , ویرایش عکس , ,
:: برچسب‌ها: دانلود NWSoftware Focus Photoeditor , دانلود رایگان NWSoftware Focus Photoeditor , دانلود نرم افزار افکت و ویرایش تصویر , دانلود نرم افزار افکت گذاری عکس , دانلود نرم افزار ویرایش تصویر , دانلود نرم افزار گرافیکی , لینک مستقیم NWSoftware Focus Photoeditor , نرم افزار ویرایش تصویر ,
:: بازدید از این مطلب : 1160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

Bibble Pro نرم افزاری بسیار قدرتمند در زمینه ی گرافیک بخصوص ویرایش عکس از شرکت Bibble labs می باشد. این نرم افزار شما را قادر می سازد تا تصاویر خود را به آسانی ، به سرعت و گروهی ، ویرایش ، پرینت ، ارسال کرده یا به اشتراک بگذارید. ، Bibble Labs Bibble Pro v5.2.0 شامل سه ویژگی Asset Management, Image Editing, و Output Generation است که Asset Management به معنی قابلیت فهرست کردن فایل های گرافیکی شما می باشد که یک ابزار مدیریتی قدرتمند محسوب می شود. این نرم افزار قادر به بهینه سازی و اصلاح تصاویر ، تنظیم روشنایی و شفافیت تصویر ، تغییر اندازه ، برش ، حذف نویز از تصاویر ، اصلاح لنز ، تغییر نام دسته جمعی فایل ها و بسیاری از قابلیت های دیگر می باشد.

 

Bibble Labs Bibble Pro كار حرفه اي و آسان با تصاوير توسط Bibble Labs Bibble Pro v5.2.0

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: بخش گرافیک , طراحی , ویرایش عکس , ,
:: برچسب‌ها: download direct link Bibble Labs Bibble Pro v5 , 2 , 0 , download rapidshare link Bibble Labs Bibble Pro v5 , 2 , 0 , تغيير عكس , دانلود Bibble Labs Bibble Pro v5 , 2 , 0 , دانلود با لينك مستقيم Bibble Labs Bibble Pro v5 , 2 , 0 , دانلود برنامه Bibble Labs Bibble Pro v5 , 2 , 0 , دانلود نرم افزار Bibble Labs Bibble Pro v5 , 2 , 0 , كار با عكس , نرم افزار جديد , ویرایش تصاویر , ویرایش عکس ,
:: بازدید از این مطلب : 1189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

در سیستم عامل ویندوز، وجود نرم افزاری قدرتمند برای مدیریت و نمایش با کیفیت تصاویر یکی از نیازهای بسیاری از علاقمندان است. در ویندوز های XP کمپانی مایکروسافت، اگر شخصی بدون داشتن نرم افزاری جانبی اقدام به نمایش تصاویر درون هارد و مدریریت بر روی آنها می نمود با امری بسیار وقت گیر و خسته کننده روبرو می شد چرا که برای نمایش هر کس می بایست آن را در محیطی چون Internet Explorer یا Editor ساده تصویری تحت ویندوز باز می کرد.

Zoner Photo Studio نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن کاربران قادر خوهند بود تا اقدام به نگهداری عکس ها و تصاویر خود به صورت اصولی و دسته بندی شده نمایند. این نرم افزار از ویژگی ها و امکانات متعددی برخوردار می باشد.

جادوی عکاسی دیجیتالی را کشف کنید: Zoner Photo Studio تمامی قابلیت های یک ابزار کامل را برای کار با دوربین های دیجیتالی را در اختیار کاربران قرار می دهد. این نرم افزار کاربران را قادر می سازد تا تصاویر خود را مورد ویرایش قرار دهد و با جدیدترین و زیباترین افکت ها آرایش نمایند. سادگی در آرشیو کردن و سازماندهی تصاویر یکی دیگر از قابلیت های مهم این ابزار محسوب می شود. سرعت انجام کارها و سرعت خود نرم افزار و در کل انعطاف پذیری آن فوق العاده بالا بوده و همین امر باعث سرعت عملکرد کاربران هم برای کلیه اعمال خواهد شد.

 

Zoner Photo Studio 13.0.1.5 Professional Edition طراحی و مدیریت فوق حرفه ای تصاویر با Zoner Photo Studio 13.0.1.5 Professional Edition

 



:: موضوعات مرتبط: طراحی , ویرایش عکس , ,
:: برچسب‌ها: بهترين نرم افزار ويرايش عکس , دانلود با لينک مستقيم نرم افزار Zoner Photo Studio 13 , 0 , 1 , 5 Professional Edition , دانلود نرم افزار Zoner Photo Studio 13 , 0 , 1 , 5 Professional Edition , ساخت گالري عکس , نرم افزار طراحي گالري عکس , نرم افزار مديريت تصوير , نرم افزار ويرايش عکس ,
:: بازدید از این مطلب : 1228
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 بهمن 1389 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد