نوشته شده توسط : Rahim

با اینکه مدت زیادی از انتشار نسخه رسمی ویندوز ۷ نگذشته است اما این ویندوز بسیار زود خود را در میان کاربران رایانه  ای جای انداخته است و به یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین ویندوز های موجود در بازار تبدیل شده است. یکی از مشخصه های این ویندوز سرعت بالای آن می باشد که کاربران را تا حدود بسیار زیادی راضی کرده است و همچنین دیگر ویژگی مهم این ویندوز زیبایی خیره کننده آن می باشد. پي سي ايكس برای اولین بار در میان سایت های ایرانی ۹۰ تم بسیار زیبا را برای این ویندوز جمع آوری و در اختیار شما بازدیدکنندگان گرامی قرار داده است. اگر شما هم از کاربران این ویندوز استثنایی می باشید این مجموعه را به راحتی از دست ندهید.

 

win7theme دانلود 90 تم بسیار زیبا برای ویندوز 7

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار سیستم عامل , ویندوز , نرم افزار کاربردی , دسکتاپ , محافظ صفحه , ,
:: برچسب‌ها: تم های زیبا برای ویندوز 7 , خرید آنلاین ویندوز هفت , خرید نسخه نهایی ویندوز 7 , دانلود theme برای ویندوز 7 , دانلود theme برای ویندوز هفت , دانلود تم برای ویندوز 7 , دانلود تم برای ویندوز سون , دانلود تم برای ویندوز هفت , دانلود نسخه نهایی ویندوز 7 , زیبا سازی ویندوز 7 ,
:: بازدید از این مطلب : 990
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

سیستم عامل ها بسیار حساس می باشند و در صورت انجام دستورات نادرست و یا اجرای یک فایل آلوده یا حتی نصب یک برنامه ناهماهنگ دچار مشکلاتی می شوند. معمولا کاربران ویندوز پس از گذشت زمان زیاد از نصب ویندوز با پیغام های خطایی مواجه می شوند که منشا آن ها نا مشخص می باشد. این پیغام های خطا ممکن است بر اثر پاک نمودن یک نرم افزار از سیستم باشد که به طور نیمه کاره حذف شده است و یا مربوط به یک برنامه در حال اجرا که به علت تغییر مسیر اصلی فایل برنامه دچار مشکل شده است.Error Repair Professional نرم افزاری می باشد که کابران به وسیله آن می توانند اقدام به برطرف سازی خطاهای سیستم خود نمایند. این نرم افزار با جستجوی خودکار در سیستم و رجیستری ویندوز منشا پیغام های خطای مربوطه را پیدا نموده و در برطرف سازی آن اقدامات لازم را به عمل می آورد. همجنین این نرم افزار بسیاری از مشکلات و خطاهای پنهانی ویندوز را که معمولا برای کاربر نمایش داده نمی شود را کشف و آنها را نیز برطرف می کند.

 

error ازبین بردن پیغامهای خطای ویندوز با Error Repair Pro 4.1.0

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار سیستم عامل , ویندوز , نرم افزار کاربردی , بهینه ساز , ,
:: برچسب‌ها: Download Software windows error repair , بهبود ارور ویندوز , دانلود نرم افزار بهینه سازی خطا ویندوز , پیدا کردن خطای سیستم ,
:: بازدید از این مطلب : 899
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

Ultra Recall Professional v4.1.0.7 نام نرم افزاری است که برای سیستم عامل ویندوز طراحی شده و با آن می توانید تمامی کارهای روزمره ای را که در محیط ویندوز انجام داده اید را ثبت کنید و در صورت نیاز برای یادآوری به این نرم افزار مراجعه نمایید . این نرم افزار تمامی برنامه های الکترونیکی و تمام نرم افزار ها ، متن ها ، بازی ها ، و … را برای شما ثبت می کند.

 

 ultra ثبت عمليات روزمره ويندوز با Ultra Recall Professional v4.1.0.7

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار سیستم عامل , ویندوز , ,
:: برچسب‌ها: ثبت كارهاي انجام شده با ويندوز , ضبط کارهای انجام شده ویندوز , يادآوري عمليات ويندوز ,
:: بازدید از این مطلب : 777
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

تا پیش از این مایکروسافت به شدت در مورد ویندوز ۷ مخفی کاری می کرد. هرچند که تصاویری از برخی نرم افزارهای تغییر یافته سیستم عامل جدید منتشر شده بود. اما با ارایه نسخه بتای ویندوز ۷ مشخص شد سیستم عامل جدید جزو عمده ترین تغییرات ویندوز از زمان روی کار آمدن ویندوز ۹۵ بوده است. اولین ویژگی که برای بسیاری از کاربران بسیار مهم می باشد معماری زیر بنایی ویندوز ۷ می باشد که دیگر مانند ویستا مجبور به جستجو جهت درایور های مخصوص و مشکلات عدم نصب نرم افزار ها و … وجود نخواهند داشت و به گفته مایکروسافت این مشکلات در این نسخه از ویندوز حل شده است!  در این نسخه از ویندوز شرکت مایکروسافت با تحلیل هایی که از کاربران خود به عمل آورد سعی نمود ویندوز۷ را بهینه نماید که این بهینه سازی در محیط کاربری و سایر قسمت های این نسخه از ویندوز ارائه شده است.
هم اینک می توانید نسخه نهایی ویندوز سون (۳۲ بیتی -  Ultimate) را که چند روزی بیشتر نیست توسط کمپانی مایکروسافت عرضه شده است را برای اولین بار در میان سایت های ایرانی از پي سي ايكس دریافت کنید .

 

windows7 downloadha.com2 دانلود نسخه نهایی ویندوز 7 با لینک مستقیم   Windows 7 Ultimate Final Version

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار سیستم عامل , ویندوز , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Microsoft Windows 7 , دانلود windows seven , دانلود رایگان ویندوز 7 , دانلود رایگان ویندوز 7 با لینک مستقیم , دانلود نسخه قانونی ویندوز 7 , دانلود نسخه نهایی windows seven , دانلود نسخه نهایی ویندوز 7 , دانلود نسخه نهایی ویندوز 7 با لینک مستقیم , دانلود نسخه نهایی ویندوز سون , دانلود ویندوز 7 , دانلود ویندوز 7 با لینک مستقیم , دانلود ویندوز 7 به همراه سریال , دانلود ویندوز 7 به همراه کرک , دانلود ویندوز seven , دانلود ویندوز seven با لینک مستقیم , دانلود ویندوز سون , دانلود ویندوز هفت , نسخه نهایی ویندوز سون , نسخه نهایی ویندوز هفت ,
:: بازدید از این مطلب : 809
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

نرم افزار Windows Loader جهت قانونی کردن ویندوز سون .قطعا اگر شما هم از ویندوز ۷ یا نسخه های ویندوز سرور ۲۰۰۸ استفاده می کنید با مشکل فعال سازی آن ها رو به رو خواهید بود و باید از آن ها به صورت ۳۰ روزه استفاده کنید. Windows Loader نرم افزاری است که از تمامی نسخه های ویندوز۷ و ویندوز سرور ۲۰۰۸ پشتیبانی می کند و قادر است تا آنها را به نسخه ی کاملا قانونی تبدیل کند. با اینکار دیگر نیازی نیست که نگران مشکل فعال سازی ویندوز خود باشید.

 

Windows Loader جدیدترین کرک برای فعال سازی ویندوز 7 به نام Windows Loader 1.9.7

 

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار سیستم عامل , ویندوز , ,
:: برچسب‌ها: Windows Loader , برنامه Windows Loader , جدیدترین کرک برای فعال سازی ویندوز 7 به نام Windows Loader 1 , 9 , 7 , دانلود , دانلود Windows Loader , دانلود برنامه Windows Loader , دانلود نرم افزار Windows Loader , فعال سازی ویندوز 7 , نرم افزار Windows Loader , کرک ویندوز 7 ,
:: بازدید از این مطلب : 1029
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

Windows-7

پس از مدت ها انتظار نسخه نهایی RTM مربوط به سرویس پک ۱ ویندوز سون و ویندوز سرور ۲۰۰۸ در اینترنت انتشار پیدا کرد . این ویرایش که بنا به خبر بسیاری از سایت های نرم افزاری معتبر به طور رسمی از تاریخ ۱۸ ژانویه ۲۰۱۱ مطابق با ۲۸ دیماه ۱۳۸۹ در وب سایت مایکروسافت قرار خواهد گرفت را می توانید هم اکنون از سایت

پي سي ايكس ، دانلود کنید .

اگر شما نیز از دسته ی کاربرانی هستید که از سیستم عامل های یاد شده استفاده می کنید ، پیشنهاد می کنیم با دانلود این سرویس پک و نصب آن بر روی ویندوز خود ، امنیت ویندوزتان را در مقابل مشکلات و حفره های امنیتی که پیش از ارایه این ویرایش وجود داشت ایمن سازید .
برای آن دسته از کاربرانی که تا کنون از سرویس پک ها به طور جداگانه استفاده ننموده اند لازم به ذکر است که نحوه استفاده بسیار ساده بوده و تنها کافیست تا فایل را پس از دانلود همانند نرم افزار های عادی نصب نمایید .

سرویس پک ۱ ویندوز سون همانند خود ویندوز در دو ویرایش ۳۲ بیتی ( X86 ) و ۶۴ بیتی ( X64 ) ارایه شده است که می توانید متناسب با نوع ویندوز نصب شده بر روی سیستم تان آن را دانلود کنید . در ادامه اطلاعات کاملی نسبت این ویرایش ها قرار داده ایم که می توانید مطالعه فرمایید .

 

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار سیستم عامل , ویندوز , ,
:: برچسب‌ها: Windows 7 Service Pack 1 , دانلود Windows 7 Service Pack 1 , دانلود سرویس پک 1 ویندوز سون , دانلود سرویس پک ویندوز سرور 2008 , سرویس پک 18 ژانویه 2011 ویندوز سون , سرویس پک شماره 1 ویندوز سون , سرویس پک ویندوز سرور 2008 ,
:: بازدید از این مطلب : 1123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 بهمن 1389 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد