نوشته شده توسط : Rahim

PhotoFiltre Studio نام نرم افزاری قدرتمند برای افکت گذاری بر روی عکس ها و تصاویر می باشد. به کمک این نرم افزار کاربران می توانند اقدام به ایجاد افکت های مختلف و زیبا بر روی عکس ها نمایند. در این نرم افزار کاربران با انتخاب تصویر مورد نظر خود و وارد نمودن آن به محیط برنامه و کلیک کردن بر روی چند گزینه می توانند انواع افکت ها را بر روی عکس اعمال کنند. این نرم افزار از ویژگی های مختلفی همچون قابلیت استفاده از ابزارهای ویرایش تصاویر ، دارای افکت های متنوع ، قابلیت ایجاد قاب برای تصاویر ، توانایی تنظیم نور عکس ها و … نیز برخوردار می باشد. این برنامه محصولی از شرکت Antonio Software می باشد.

 

 efect افکت گذاری بر روی عکس ها با PhotoFiltre Studio X v10.2.1

 



:: موضوعات مرتبط: بخش گرافیک , طراحی , ویرایش عکس , ,
:: برچسب‌ها: افکت گذاری بر روی تصاویر , نرم افزار زیبا سازی تصاویر ,
:: بازدید از این مطلب : 864
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

ZBrush نام نرم افزاری فوق العاده حرفه ای برای ساخت و طراحی تصاویر سه بعدی Sculpture یا حکاکی مانند طبیعی در اثر سه بعدیست که به کمک آن ها کاربران می توانند اقدام به ساخت تصاویر سه بعدی حرفه ای نمایند.در دنیای سینمایی مدرن امروزه این نرم افزار در ساخت اکثر شخصیت ها و هیولاهای مخوف به کار می رود. در این نرم افزار ابزارهای مختلفی برای ساخت این تصاویر قرار داده شده اند که دسترسی به آن ها با توجه به نحوه طراحی و قرارگیری ابزارها در دسترس کاربر بسیار سریع می باشد. از ویژگی های موجود در این نرم افزار می توان به قابلیت هایی همچون ساخت تصاویر سه بعدی بدون پشت زمینه ، قابلیت وارد نمودن ( Import ) تصاویر مختلف به منظور استفاده در تصویر سه بعدی ، قدرت بالا در Render نمودن تصاویر ، ارائه پیش نمایش های Real Time در هنگام طراحی ، قابلیت استفاده از ابزارهای Mesh Morphing ، ابزارهای بهینه سازی تصویر و حجم آن ، ابزار بازگشتی به آخرین مرحله انجام شده ، قابلیت ذخیره سازی تصاویر خروجی در فرمت های ۳ds , html , Swf  و … اشاره داشت. این نرم افزار قدرتمند در زینه ساخت تصاویر سه بعدی محصولی از شرکت Pixologic می باشد.

 

 pixol طراحی سه بعدی با Pixologic ZBrush v3.5

 



:: موضوعات مرتبط: بخش گرافیک , طراحی , ,
:: برچسب‌ها: رنگی کردن عکس های سیاه سفید , روتوش کردن تصاویر , نرم افزار رنگی کردن عکس ها ,
:: بازدید از این مطلب : 706
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

شاید برای شما نیز جالب باشد که به شناسایی و ساخت چهره ی افراد مختلف با استفاده از اطلاعات جزیی صورت بپردازید . چیزی مانند آن که در ادارات پلیس و برای شناسایی افراد مجرم به کار می رود !
FaceGen Modeller نام نرم افزاری قدرتمند و گران قیمت از شرکت Singular Inversions می باشد که توانایی ساخت مرحله به مرحله چهره ی واقعی افراد را به شما می دهد . FaceGen  در ادارات و سازمانهای حساس مانند پلیس و .. قابلیت و کاربرد بسیاری دارد چنانچه در ایران نیز از این نرم افزار استفاده می شود . این نرم افزار فوق العاده قادر است هر نژاد و جنسیت و سن و …  را شبیه سازی کند تا به هدف و چهره اصلی مد نظر کاربر خود نزدیک شود . قابلیت ویرایش تصویر و با کلیک بر روی آن و ویرایش آن با بیش از ۱۵۰ پارامتر ویرایشی بسیار قدرتمند و دقیق . قابلیت تغییر سن و جنسیست و نژاد بالافاصله و فقط با گرفتن دستور دارد . قابلیت تثبیت بیش از ۵۰ مورد جزییات پوستی ! قابلیت تطبیق تصویر ساخته شده توسط شما با یک عکس واقعی و نمایش تفاوت ها و شباهت ها , گذاردن اتنواع مدل های مو و ریش ها تزیینی . ویژگی استخراج تصاویر ثابت و متحرک ساخته شده در محیط FaceGen به صورت فرمتهای ۳D Studio Max , Maya , LightWave , WaveFront و بسیاری فرمتهای متحرک نرم افزار قدرتمند و معروف را داراست .این نرم افزار قدرتمند تنها با ویندوز های ویستا و XP سازگاری دارد !

 

face طراحی حرفه ای چهره به وسیله FaceGen Modeller Full 3.1.2

 



:: موضوعات مرتبط: بخش گرافیک , طراحی , ,
:: برچسب‌ها: برنامه ساخت چهره , نرم افزار ساخت صورت , نرم افزار شناسایی صورت , نرم افزار شناسایی چهره , نرم افزار طراحی صورت , نرم افزار طراحی چهره ,
:: بازدید از این مطلب : 639
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

در سیستم عامل ویندوز، وجود نرم افزاری قدرتمند برای مدیریت و نمایش با کیفیت تصاویر یکی از نیازهای بسیاری از علاقمندان است. در ویندوز های XP کمپانی مایکروسافت، اگر شخصی بدون داشتن نرم افزاری جانبی اقدام به نمایش تصاویر درون هارد و مدریریت بر روی آنها می نمود با امری بسیار وقت گیر و خسته کننده روبرو می شد چرا که برای نمایش هر کس می بایست آن را در محیطی چون Internet Explorer یا Editor ساده تصویری تحت ویندوز باز می کرد.
Zoner Photo Studio نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن کاربران قادر خوهند بود تا اقدام به نگهداری عکس ها و تصاویر خود به صورت اصولی و دسته بندی شده نمایند. این نرم افزار از ویژگی ها و امکانات متعددی برخوردار می باشد.
جادوی عکاسی دیجیتالی را کشف کنید: Zoner Photo Studio تمامی قابلیت های یک ابزار کامل را برای کار با دوربین های دیجیتالی را در اختیار کاربران قرار می دهد. این نرم افزار کاربران را قادر می سازد تا تصاویر خود را مورد ویرایش قرار دهد و با جدیدترین و زیباترین افکت ها آرایش نمایند. سادگی در آرشیو کردن و سازماندهی تصاویر یکی دیگر از قابلیت های مهم این ابزار محسوب می شود. سرعت انجام کارها و سرعت خود نرم افزار و در کل انعطاف پذیری آن فوق العاده بالا بوده و همین امر باعث سرعت عملکرد کاربران هم برای کلیه اعمال خواهد شد.

 

zoner طراحي و مديريت فوق حرفه اي تصاوير با Zoner Photo Studio Professional 12.5

 



:: موضوعات مرتبط: بخش گرافیک , طراحی , ویرایش عکس , ,
:: برچسب‌ها: طراحي عكس , مديريت عكس هاي دوربين , مديريت عكس هاي ديجيتال , مديريت عكس هاي كامپوتر ,
:: بازدید از این مطلب : 701
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

باور کردنی نیست ولی کاملا حقیقت دارد !!! نرم افزاری به حجم ۳۰۰ کیلوبایت و بدون نیاز به نصب که بتواند از کلیه قابلیتهای زیر پشتیبانی نماید :
- امکانات استاندارد عملیات ورودی و خروجی نظیر New ، Open ، Save ، Save As ، Close و ….
- امکانات استاندارد Edit منو نظیر Copy ، Paste ، Cut ، Past External و مراحل متوالی Undo
- ابزارهای استاندارد نقاشی همانند انتخاب قلمهای بسیار متنوع ( بیش از ۲۰ Brush مختلف ) ، قلم جادویی ، ذره بین ، Clone (ابزار تکرار به شکل مهر ) ، Gradient ، Dropper ( قطره چکان ) ، ابزار Fill و ….
- پشتیبانی از فرمت PSD , لایه های مختلف گرافیکی
- امکان تنظیم کنتراست ، روشنایی ، Colour Balance و Level ، تبدیل تصویر به سیاه و سفید و یا نگاتیو
- انواع فیـــلتــــر های مختلف نظیر Blur ، Sharpen ، Find Edges ، Stylize و … هر کدام در چند گروه
- امکان تغییر سایز ، تغییر زاویه و انواع ترانسفرم های مختلف مثل عکس ، قرینه و کشیدگی های قابل تنظیم
- امکانات مختلف تنظیم نرم افزار همانند نمایش پنجره های چند گانه و بخشهای مختلف نرم افزار .
- پشتیبانی از یونیکد و امکان تایپ فارسی با مشخصات دلخواه بر روی تصاویر
این نرم افزار را میتوان همانند یک فتوشاپ کوچک همه جا درکنار خود داشته باشیم و حجم کم آن اجازه میدهد با اینترنت های بسیار کم سرعت آن را حتی از ایمیل خود در زمان کوتاهی دانلود کرده و مورد استفاده قرار دهیم .

 

foto فتوشاپ کوچک با حجم 300 کیلوبایت   Fotografix v1.2.0.1

 

 



:: موضوعات مرتبط: بخش گرافیک , طراحی , ویرایش عکس , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار تغییر رنگ عکس , نرم افزار طراحی , نرم افزار ویرایش تصاویر , نرم افزار کم حجم گرافیکی , نرم افزار گرافیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 728
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

SketchUp Pro نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه طراحی های سه بعدی برای ایجاد طرح های سه بعدی چند حالته ساختمانی می باشد. این نرم افزار قدرتمند که محصولی از غول دنیای اینترنت و یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده نرم افزار یعنی کمپانی Google می باشد به کاربران قابلیت های بسیار زیادی را در زمینه ایجاد محیط های مجازی سه بعدی ساختمانی می دهد. در این نرم افزار کاربران می توانند اقدام به ساخت و طراحی ، ایجاد تغییرات و ویرایش مدل های سه بعدی نمایند. همچنین از ویژگی های دیگر این نرم افزار می توان به توانایی های نظیر ایجاد طراحی های ۲ بعدی ، ساخت مدل های هوشمند با قابلیت ایجاد نماها و زاویه های مختلف و … اشاره نمود.

 

google طراحي سه بعدي ساختمان با Google SketchUp Pro v7.1.6087

 



:: موضوعات مرتبط: بخش گرافیک , طراحی , ,
:: برچسب‌ها: طراحي ساختمان , نرم افزار طراحي 3 بعدي , نرم افزار طراحي خانه ,
:: بازدید از این مطلب : 606
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

Studio V5 LogoMaker برنامه ای نوآورانه و متناسب می باشد که این امکان را برای شما فراهم می آورد تا لوگوهای تجاری حرفه ای طراحی نمایید، تبلیغات مورد نظر خود را بسازید، Header  های صفحه زیبا برای وبسایت خود و دیگر نشانه های گرافیکی مشخص کننده تنها در عرض چند دقیقه طراحی نمایید. قابلیتهای متناسب نرم افزار مانند صدها قالب لوگو با قابلیت تغییر کامل و اشیا دسته بندی شده برحسب نیاز و علاق شما، ابزار گرفیکی با کیفیت عالی، ابزارهای خلاق و افکتهای ویژه می باشند که این نرم افزار را از برنامه های مشابه متمایز نموده است. سادگی کار با نرم افزار بگونه ای است که کار کردن با آن نیاز به هیچگونه دانش در زمینه استفاد از برنامه های گرافیکی ندارد. قابلیتهای دیگر همچون تغییر دادن و وارد نمودن تصاویر، اشکال، اشیای گرافیکی و متن، و تمامی لوگوهای طراحی شده بصورت حرفه ای بصورت پیش ساخته در نرم افزار گنجانده شده اند، که این توانایی را به شما می دهند تا هزاران نتیجه منحصر بفرد را تنها در عرض چند دقیقه بوجود آورید.

 

logomaker طراحی حرفه ای لوگو ، تبلیغات و هدرهای وبسایت با Studio V5 LogoMaker v3.0

 



:: موضوعات مرتبط: بخش گرافیک , طراحی , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار طراحی بنر , نرم افزار طراحی حرفه ای , نرم افزار طراحی ساده , نرم افزار طراحی لوگو , نرم افزار طراحی هدر ,
:: بازدید از این مطلب : 598
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

حتما مشاهده کرده اید که شرکت ها برای اینکه محصولات خودشان را بیشتر مورد توجه مشتری قرار دهند، آنها را در بسته های شکیل و زیبا قرار می دهند تا مشتری با دیدن بسته زیبا و شکیل تحریک شده و محصول را خریداری کند . این بسته ها با نرم افزار های مختلفی طراحی می شوند که هر کدام مزایا و مشکلات خودشان را دارا هستند . پي سي ايكس قصد معرفی یک نرم افزار بسته سه بعدی را دارد ، این نرم افزار کمترین مشکلات و بیشترین مزایا را در اختیار کاربر قرار می دهد و به همین دلیل مورد توجه بسیاری از طراح ها قرار دارد .
TBS Cover Editor یک نرم افزار عالی در زمینه طراحی جعبه های سه بعدی زیبا و شکیل برای ارائه محصولات می باشد . پایه این برنامه همانند سایر برنامه بدین شکل می باشد که : کاربر می تواند در هنگام طراحی زوایایی مختلف جعبه و یا باکسی را که طراحی می کند را مشاهده کند و تغییرات لازم را در همان لحظه انجام دهد . پس متوجه شده اید که شما می توانید در هنگام طراحی همه جهات باکس و جعبه ای را که طراحی می کنید مشاهده نمایید . ساخت جعبه های سه بعدی و باکس زیاد سخت نیست ،  تنها کاربر باید با Wizard موجود در برنامه نوع و طرح باکس مورد نظر خود را انتخاب کند و سپس با کمی سلیقه عکس ها، متن ها و حتی بارکد را هم در باکس قرار دهد. همچنین این برنامه باکس هایی را به صورت پیش فرض دارا می باشد که می توانید با استفاده از آنها کار خود را سریع تر انجام دهید . در ضمن شما می توانید اندازه باکس را خودتان انتخاب کنید که کوچک باشد یا بزرگ ، عریض باشد یا طویل و… یک دیگر از قابلیت های مهم این نرم افزار فرمت خروجی آن است که این فرمت ها بسیار معروف بوده و همه آنها را می شناسند . در ضمن نرم افزار توانایی این را دارد که هر بعد ( طرف ) جعبه ای که شما طراحی کرده اید را به صورت جداگانه و فرمت مختلف در اختیار شما قرار دهد . در هنگام ذخیره شما می توانید کیفیت و اندازه را نیز تعیین کنید .

 

tbscover طراحی آسان جعبه های سه بعدی با TBS Cover Editor v1.7.2.175

 



:: موضوعات مرتبط: بخش گرافیک , طراحی , ,
:: برچسب‌ها: ساخت جعبه های سه بعدی , نرم افزار ساختن باکس سه بعدی , نرم افزار طراحی جعبه ,
:: بازدید از این مطلب : 547
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

TVP Animation Pro بهترین نرم افزاری است که بوسیله آن می توانید انیمیشن های ۲بعدی طراحی کنید . این نرم افزار چیزی بجز ابزارهایی برای حرفه ای ها در خود جا نداده است . دنیایی که بر پایه انیمیشن های ۲بعدی هنوز پایبند میباشد با وجود اینکه توانایی ساختن انیمیشن های ۳بعدی بسیار بسیار آسان شده . چون هنرمندان میتونن با یک کلیک ساده رسم کنن ، ویرایش کنن و به اون ها حقیقت ببخشن . این نرم افزار سرعت کار کردن شما رو به طور بسیار عجیبی افزایش میده و برای خلاقیت شما هیچ گونه محدودیتی ایجاد نمیکند .

 

 tvp طراحي انيميشن هاي 2بعدي با TVPaint Animation Pro v9.5.3

 



:: موضوعات مرتبط: بخش گرافیک , طراحی , ,
:: برچسب‌ها: طراحی انیمیشن , طراحی انیمیشن 2 بعدی ,
:: بازدید از این مطلب : 632
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

طراحی وب سایت ها امروزه با شیوه های مختلفی انجام می پذیرد و این کار امروزه به عنوان یکی از پر درآمد ترین مشاغلی می باشد که در زمینه وب و اینترنت می توان به آن اشاره نمود. استفاده از زبان های برنامه نویسی مختلف تحت وب همانند HTML , ASP , ASP.Net , PHP و … بسته به نوع کار و نیا طراح وب مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین روش های دیگری نیز برای طراحی وب سایت ها موجود می باشد که از این روش ها می توان به طراحی سایت ها به صورت عکس و یا فلش اشاره نمود که این گونه طراحی مستلزم یادگیری اصول و تکنیک های مختلف گرافیکی و طراحی می باشد.
Flash Website Design Pro نام نرم افزاری حرفه ای می باشد که به کمک آن کاربران قادر به طراحی وب سایت های مختلف و زیبا به صورت فلش می باشند. این نرم افزار به کاربران این توانایی را می دهد تا با استفاده از قالب های آماده موجود در برنامه و بدون نیاز به یادگیری تکنیک ها و اصول طراحی و برنامه سازی فلش ، وب سایت های زیبایی را پدید آورند. در این نرم افزار می توان از آلبوم های عکس ، کلید های کنترلی ، افکت های مختلف حرکتی و تصویری ، افکت های مختلف برای متون و بسیاری از ویژگی های دیگر استفاده نمود. این نرم افزار محصولی از شرکت flasheffect می باشد.

 

flash طراحی زیباترین سایت های فلش با Flash Website Design 2.0

 



:: موضوعات مرتبط: بخش گرافیک , فلش , طراحی , ,
:: برچسب‌ها: افکت فلش برای طراحی سایت , ساختن سایت های تحت فلش , طراحی سایت تحت swf , طراحی وبسایت فلش ,
:: بازدید از این مطلب : 601
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

Adobe Photoshop CS4 محصول معروف و نام آشنای شرکت نرم افزار آدوب می باشد که به شما این اجازه رامی می دهد تا  تصاویر واقعی و با کیفیت را ایجاد نموده وهمچنین این امکان را برای شما فراهم می آورد تا آنها رابا استفاده مجموعه ای کامل از ابزارهای نقاشی، رسم، نیز ابزارهای روتوش ، تغییر داده و بهبود بخشید. از دیگر قابلیتهای این نرم افزار می توان به بازبینی سریع ، برچسب گذاری، مرتب نمودن تصاویر، جستجو و ویرایش Metadata و لغت های کلیدی، و به اشتراک گذاری خودکار دسته ای از فایلها توسط مرورگرفایلی ارتقا یافته و مفید نام برد. با استفاده از فتوشاپ می توانید با روشی که بهترین راه برای شما با  ذخیره فضای کاری شخصی شده و تنظیمات ابزارها و نیز ایجاد کلیدهای میانبر صفحه کلید برروی تصاویر خود کار کنید. همچنیین می توانید چندین مرحله متفاوت را بلافاصله توسط پلات History  نرم افزار، undo  یا  redo نمایید .
همچنین میتوانید فیلترهای مختلف و متنوع فتوشاپ را از گالری فیلترها ، محلی که می توانید افکتهای جمع شده را بازبینی نمایید، مرور کنید. و همچنین نتایجی تحسین برانگیز با استفاده از ترکیب تصاویر ، متون، وصدها افکتها لایه بندی که به شما اجازه کنترل توسط گروه بندی کردن مجموعه ها، کدینگ رنگها، و قفل نمودن را می دهد، بدست آورید. تنوع در طراحی ساختارها برای کلاینتها توسط ذخیره مجموعه ای از لایه ها درون یک فایل به عنوان Layer Comp ها بسیار کار آمدتر خواهد بود. می توانید با استفاده ازقراردادن متن برروی وسشیرها و یا درون اشکال ،  چاپ چشم گیری را ایجاد نمایید. همچنین می توانید حتی درنرم افزار Adobe Illustrator در هرزمانی متن را ویرایش نمایید.
نسخه ای که هم اینک برای شما آماده کرده ایم، نیاز به نصب نداشته  و قابل حمل می باشد و با حجم بسیار کم و بسیار مناسب می باشد.

 

psportable نسخه پرتابل فتوشاپ CS4 با حجم ۵۰ مگابایت – Adobe Photoshop CS4 Portable

 



:: موضوعات مرتبط: بخش گرافیک , طراحی , ویرایش عکس , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Adobe Photoshop , دانلود رایگان Adobe Photoshop , دانلود زایگان فتوشاپ , دانلود فتوشاب cs4 , دانلود فتوشاپ جدید , دانلود فتوشاپ کم حجم , دانلود نسخه جدید فتوشاپ , دانلود نسخه پرتابل فتوشاپ , نسخه جدید Adobe Photoshop ,
:: بازدید از این مطلب : 571
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

Photo Effects Studio یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای ایجاد افکتهای زیبا بر روی تصاویر میباشد و به این منظور میتواند جایگزین مناسبی برای نرم افزار های گرافیکی حجیم و عمومی گردد.
منتهای سهولت در کار با این نرم افزار پیش بینی گردیده است به طوری که برای ایجاد تغییرات مورد نظرمان تنها کافی  است ابتدا تصویر مورد نظرمان را انتخاب کنیم ( گزینه Open ) و سپس از صفحه افکتهای مورد نظر Effect List از میان هشت گروه کلی :
Color رنگ lumination روشنایی Complex ترکیبی Artistic هنری Geometric هندسی Nature طبیعی Montage مبتنی بر جدا کردن اجزا و Basic پایه ، یکی را انتخاب کرده و وارد زیر گروه مربوط به آن گردیم .
هر دسته از این گروهها خود شامل چندین زیر گروه میباشند که در مجموع شامل چندین هزار افکت منفرد میگردد . پس از انتخاب تغییر مورد نظر تنها کافی است بر روی آن کلیک نماییم تا عکس اولیه به شکلی که به صورت پیش نمایش و بر روی عنوان افکت مورد نظر دیده میشود تبدیل گردد و پله آخر را هم که چنانکه همه عزیزان به خوبی بدان واقف میباشند Save یا ذخیره تصویر تغییر یافته میباشد .
در نرم افزار علاوه بر امکان اضافه نمود افکتهای اصلی بخشی نیز به عنوان Decoration پیش بینی گریده است که میتوان توسط آن انواع قابهای مجازی و نمادهای هنری چون شمع و پروانه و … را به تصویر اضافه نمود همچنین در این بخش امکان اضافه نمود متن به تصویر در نظر گرفته شده است .
نرم افزار کاملا Portable و بی نیاز از هر نوع کرک میباشد. تست امنیتی توسط آنتی ویروسهای Norton و Nod32 نرم افزار را بدون مشکل ارزیابی کرده اند. برای اجرای نرم افزار تنها کافی است فایل Photo Effects Studio.exe را اجرا فرمایید .

 

imageefect ایجاد افکت های زیبا بر روی تصاویر با Photo Effects Studio v2.27

 

 



:: موضوعات مرتبط: بخش گرافیک , طراحی , ویرایش عکس , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار Photo Effects Studio , نرم افزار ایجاد افکت بر روی تصاویر , نرم افزار ویرایشگر عکس ,
:: بازدید از این مطلب : 543
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

 نرم افزار بهینه سازی و افزایش سرعت در هنگام کار با برنامه فتوشاپ. همانطور که همه می دانید نرم افزار Adobe Photoshop یکی از قدرتمند ترین برنامه های گرافیکی است که اکثر گرافیست ها با آن آشنایی دارند و از آن برای انجام کارهای گرافیکی خود استفاده می کنند.

اما این نرم افزار به دلیل داشتن حجم بالا و محیط پیچیده موجب کاهش بسیار شدید سرعت سیستم در هنگام اجرای برنامه و همچنین کاهش سرعت در محیط خود نرم افزار می شود به همین دلیل اکثر کاربران قدرت سخت افزاری سیستم خود را افزایش داده تا بتوانند با آن کار کنند.
امروز قصد داریم نرم افزاری را به شما معرفی کنیم که این مشکل را بر طرف نموده و از کاهش سرعت سیستم در هنگام کار با فتوشاپ تا حد مطلوبی جلوگیری می کند.
Photoshop SpeedUp نرم افزاری است که با بهینه سازی و دست کاری برخی از تنظیمات برنامه فتوشاپ باعث افزایش چشمگیر سرعت سیستم در هنگام اجرای برنامه و همچنین کار در محیط آن می شود.
شما با نصب این نرم افزار دیگر نیازی به داشتن قطعات سخت افزاری بسیار قوی جهت اجرای برنامه فتوشاپ و کار با آن نخواهید بود و فقط با داشتن یک سیستم معمولی می توانید از سرعت کافی در هنگام کار با برنامه برخوردار شوید.
Photoshop SpeedUp از کمترین حافظه موجود در کامپیوتر استفاده می کند تا از کاهش سرعت سیستم در هنگام کار با برنامه فتوشاپ جلوگیری کند.همچنین این نرم افزار از جدید ترین ورژن برنامه Adobe Photoshop CS4 پشتیبانی کرده و قادر است تا از نسخه های قدیمی تر برنامه فتوشاپ نیز پشتیبانی کند.

psop بهینه سازی و افزایش سرعت در هنگام کار با فتوشاپ   Photoshop SpeedUp 2.00

 



:: موضوعات مرتبط: بخش گرافیک , طراحی , ,
:: برچسب‌ها: بالا بردن سرعت سیستم , بهینه ساز فتوشاپ , نرم افزار بالا بردن سرعت ,
:: بازدید از این مطلب : 534
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

Panorama Studio Pro نرم افزار گرافیکی است که این امکان را برای شما فراهم می آورد تا بتوانید مناظر و چشم اندازهایی بصورت انفرادی و چندگانه از تصاویر دلخواه خود، بصورت کاملا کروی  ۳۶۰ درجه یا همان پانوراما ایجاد نمایید. این نرم افزار راه حلی کامل برای تصاویر پانورامایی یا همان تصاویر با چشم انداز ۳۶۰ درجه می باشد. علاوه بر امکان ساختن آسان تصاویر پانورامایی، Panorama Studio Pro گزینه ای برای به هم چسباندن تصاویر مرتب شده مطابق سلیقه شما برای چشم انداز دلخواه را به شما ارائه می نماید. این برنامه به شما امکان خلق مناظر و چشم اندازهایی فوق العاده بزرگ را می دهد بگونه ای که حتی از محدوده گیگاپیکسل هم فراتر رود. ویژگی اصلی این نرم افزار سادگی محیط کاربری و یادگیری سریع طرز کار با آن می باشد که با یک بار امتحان نمودن به این موضوع پی خواهید برد.

 

panorama studio ساخت تصاویر ۳۶۰ درجه (پانوراما) با Panorama Studio Pro 2.0.5

 



:: موضوعات مرتبط: بخش گرافیک , طراحی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار Panorama Studio Pro , دانلود نرم افزار گرافیکی , نرم افزار طراحی عکس , نرم افزار طراحی عکس 360 درجه , نرم افزار طراحی عکس پانوراما ,
:: بازدید از این مطلب : 597
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

بدون شک شما کارتون های کمپانی Disney را دیده اید.شخصیت های کارتونی معروفی که امروز برای ما خاطراتی از دوران کودکی را می آورند.کارتون هایی که حتی افراد بزرگسال نیز آنها را مانند کودکان دنبال میکردند.شخصیت هایی مثل میکی موس ، سونیک ، و … ، و به قدری محبوبیت خاصی در بین ما پیدا کرده اند که هیچ گاه خاطرات تماشای این کارتون های فوق العاده زیبا از اذهان هیچ یک از ما پاک نخواهد شد.شاید به خود به این فکر افتاده اید که یک کارتون حالا به صورت آماتور ، با استفاده از این شخصیت های کارتونی ، بسازید و یا آنها را امروزه چگونه میسازند.
یکی از نرم افزارهای قدرتمند در این زمینه نرم افزار Disney Cartoon Maker میباشد که به شما امکان خلق چنین شخصیت های کارتونی را میدهد.با کارآیی بسیار آسانی که برای شما به همراه دارد ، شما میتوانید کارتون و انیمیشن های ۲ بعدی بسازید.توسط این نرم افزار آنها را نقاشی کنید و متحرک سازی کنید.از روی عکس های دوستانتان و یا اعضای خانواده خود شخصیت های کارتونی بسیار زیبا خلق کنید. بدون شک از این نرم افزار و کار با آن لذت خواهید برد.

 

cartonmaker ساخت شخصیت های کارتونی با نرم افزار Disney Cartoon Maker v3.17

 



:: موضوعات مرتبط: بخش گرافیک , طراحی , ,
:: برچسب‌ها: انیمیشن سازی , برنامه برای ساخت کارتون , برنامه طراحی , خلق شخصیت های کارتونی , دانلود رایگان نرم افزار با لینک مستقیم , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار Disney Cartoon Maker , دانلود نرم افزار طراحی چهره , ساختن کاریکاتور ,
:: بازدید از این مطلب : 621
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

این برنامه یک برنامه تخصصی و حرفه ای برای ساخت انیمیشن و استفاده از آن در انیمشنهای کارتونی و فیلم سه بعدی و بازیها می باشد. این برنامه در خلق تصاویر سه بعدی از تکنولوژیهای منحصر بفردی استفاده می کند که نرم افزارهای نظیر چنین امکانی ندارند. مثلا یک تکنولوژی آن چیزی به نام Pixol است که علاوه بر اطلاعات یک پیکسل در مختصات X و Y اطلاعات عمق تصویر یعنی Z را نیز به همراه خود دارد. این نرم افزار توسط شرکتهای معروفی که بر روی فیلمها و انیمیشنها کار می کنند مورد استفاده قرار می گیرد و انیماتورهای حرفه ای در مورد این نرم افزار نظر داده اند. کار با این نرم افزار کمی مشکل است و نیاز به آموزش دارد.

 

zbrush downloadha.com طراحي فوق حرفه اي و ساخت انيميشن با ZBrush 3.5

 



:: موضوعات مرتبط: بخش گرافیک , طراحی , ,
:: بازدید از این مطلب : 656
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

اگر دنبال نرم افزاری قوی و حرفه ای می گردید که با آن لوگو یا همان عکس های تبلیغاتی برای وبسایت یا کارتهای ویزیت، طراحی کنید، ما Xara Xtreme را به شما پیشنهاد می کنیم
Xara Xtreme Pro نام نرم افزاری حرفه ای در طراحی و ترسیم تصاویر مختلف عکس، انیمیشن، تیزر های تبلیغاتی و … می باشد. اگر شما به دنبال برنامه ای می باشید تا به صورت حرفه ای نیازهای طراحی خود در این گونه موضوعات برطرف کنید، آن را یافته اید.
این نرم افزار با قراردادن امکانات مختلف و حتی افکت ها و تصاویر آماده کمک می کند تا تصاویری زیبا و متنوعی در زمینه طراحی ایجاد کنید. هچنین شما اگر قصد ایجاد تغییرات و ویرایش یک یا چندین عکس را دارید این برنامه به شما در این زمینه نیز کمک خواهد کرد و به راحتی و با یک کلیک شما می توانید با وارد نمودن تصویر مورد نظر به برنامه و انجام تغییرات، آن را با چندین عکس دیگر نیز ترکیب و ادغام کنید.همچنین به کمک این نرم افزار طراحان وب و دارندگان سایت نیز می توانند تصاویر مختلف گرافیکی سازگار با محیط وب ایجاد نمایند و از آن ها در سایت خود استفاده کنند.
سرعت بالا در ساخت تصاویر و انجام عملیات های مربوطه، کیفیت گرافیکی بسیار بالای تصاویر و استفاده از برنامه به صورت کاملا گرافیکی و استفاده از plug-in های متعدد و متنوع از مهمترین ویژگی های این نرم افزار می باشد.

Xara downloadha.com سريع ترين نرم افزار گرافيكي دنيا Xara Xtreme Pro 5.1.0.9131

 



:: موضوعات مرتبط: بخش گرافیک , طراحی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار Xara Xtreme Pro 5 , 1 , 0 , 9131 , دانلود نرم افزار چهره سازي , نرم افزار طراحی تیزر تبلیغاتی , نرم افزار طراحی لوگو ,
:: بازدید از این مطلب : 813
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

Xara3D ابزاریست که با محیط کاربری جذاب و استفاده بسیار آسان به کاربر این قابلیت را می دهد تا در سریعتر زمان ممکن زیباترین تصاویر و Object های گرافیکی به صورت کاملا سه بعدی پدید آورد. این ابزار برای طراحی های گرافیکی تحت وب هم بسیار مفید است، زیرا با سادگی می توان لوگو و یا تیتر سایت را به صورت سه بعدی طراحی کرده و به صورت انیمیشن های سه بعدی متحرک در صفحه وب به زیباترین شکل ممکن به نمایش در آورد. از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار می توان به افکت های متعدد و زیبای نرم افزار اشاره کرد که به سادگی می توان برروی قسمت های مورد نظر اعمال نمود. تغییر حجم و ابعاد کار بسیار آسان و به سادگی قابل تغییر است. کیفیت تصاویر ذخیره شده با این نرم افزار فوق العاده مناسب و در حد عالی نیز می باشد. انیمیشن های متحرک را می توان با فرمت های رایج GIF و AVI ذخیره سازی نموده و در هرجا که لازم است به سادگی از آن ها بهره برد و یا این که به صورت یک محافظ صفحه نمایش زیبا در نمایشگر رایانه به نمایش درآورد. 

 

Xara 3D Maker طراحی و ساخت انیمیشن های 3 بعدی با Xara 3D Maker 7.0.0.415

 

 



:: موضوعات مرتبط: بخش گرافیک , طراحی , ,
:: برچسب‌ها: Xara 3D Maker , برنامه Xara 3D Maker , دانلود , دانلود Xara 3D Maker , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار Xara 3D Maker , دانلود نرم افزار با لینک مستقیم , طراحی و ساخت انیمیشن های 3 بعدی با Xara 3D Maker 7 , 0 , 0 , 415 , نرم افزار Xara 3D Maker ,
:: بازدید از این مطلب : 902
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

نرم افزار SWiSH Max برنامه یکی از بهترین و حرفه ای ترین و در عین حال ساده ترین برنامه برای ساخت کلیپهای فلش و تبلیغات اینترنتی میباشد.امروزه جایگاه کلیپهای فلاش و بنر های تبلیغاتی جای خود را در اینترنت باز کرده است ساخت آسان و گذاشتن کلمات و تصاویر با افکتهای خیره کننده یکی از کارهای این نرم افزار قدرتمند میباشد. با استفاده از این برنامه می توانید در کلیپهای خود از متن ، عکس ، صدا و تصویر و .. به راحتی بهره ببرید. می توانید از آن برای ساخت دکمه های فلش و دیگر جلوه های فلش برای به کار گیری در سایت و وبلاگ خود استفاده کنید و … نرم افزار SWiSH Max 4 مجهز به ۲۳۰ افکت زیبا و جدید برای گذاردن بر روی متون و تصاویر میباشد که قدرت شما را در خلق اثر چندین برابر می نماید . مجهز بودن به بخش برنامه نویسی مانند جاوا , ساخت خودکار اشکال ساده , توانایی قدرتمند Import و Export نمودن فایلهای SWF و همچنین توانایی بسیار جالب در کاهش فایلهای فلش به کمترین مقدار نیز گوشه ای از ویژگی های این نرم افزار قدرتمند و محبوب می باشد که میتونید از پي سي ايكس دانلود کنید..

 

SWiSH Max طراحی حرفه ای کلیپ های فلش با نرم افزار SWiSH Max 4.0 Final

 



:: موضوعات مرتبط: بخش گرافیک , فلش , طراحی , ,
:: برچسب‌ها: SWiSH Max , برنامه SWiSH Max , دانلود , دانلود SWiSH Max , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار SWiSH Max , دانلود نرم افزار با لینک مستقیم , طراحی حرفه ای کلیپ های فلش با نرم افزار SWiSH Max 4 , 0 Final , نرم افزار SWiSH Max ,
:: بازدید از این مطلب : 1140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

KoolMoves نرم افزار محبوبی در ساخت انیمشن های فلش میباشد، که توسطه کاربران مبتدی و حرفه ای برای جذاب کردن وب سایت ها مورد استفاده قرار میگیرد. انیمشن های فلش ساخته شده توسط این نرم افزار را میتوانید برای تبلیغات روی سایت های مختلف به کار ببرید. KoolMoves نرم افزار پیشرفته است که تا حدودی میتواند جانشین Macromedia Flash در ساخت انیمشن های فلش باشد. این نرم افزار با دارا بودن افکت های فراوانی به شما در ساخت انیمشن های فلش با کیفیت بالا کمک شایانی میکند.

 

KoolMoves طراحی حرفه ای بنرهای فلش با نرم افزار KoolMoves 8.0.1

 

 



:: موضوعات مرتبط: بخش گرافیک , طراحی , ,
:: برچسب‌ها: KoolMoves , دانلود , دانلود KoolMoves , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار با لینک مستقیم , ساخت بنر انيميشن , طراحي آسان بنر , طراحي بنر swf , طراحي بنر هاي شاپ , طراحی حرفه ای بنرهای فلش با نرم افزار KoolMoves 8 , 0 , 1 , نرم افزار KoolMoves , نرم افزار طراحي بنر ,
:: بازدید از این مطلب : 1108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

BluffTitler DX نرم افزاریست که در هنگام کار با آن به شما ثابت خواهد شد که دانستن علوم زمینه انیمیشن های سه بعدی برای ساختن انمیشن های زیبا و برابر با سلیقه شخصی شما ، در صورت وجود و استفاده از این نرم افزار، هیچ پایه و اساسی ندارد !! به کمک این نرم افزار پر قدرت می توانید منوهای زیبای تصویری را بر روی فیلم های خود به صورت دو بعدی و سه بعدی طراحی کرده ، و در هنگام پخش فایل ها دیگران را متعجب کنید ! این نرم افزار قدرتمند امکان ساخت افکت های انیمیشنی سه بعدی را با ساده ترین ابزارهای موجود در خود، برای شما فراهم میسازد، تا جایی که می توان به جرات گفت ،ابزارهای این نرم افزار توانمد قادر هستند تا هر آنچه از انمیشن و افکت انیمیشنی سه بعدی که دلخواه شماست در فایل ها و پوشه های خود اجرا و پیاده سازی کنید !! چنانچه بر روی نرم افزارهای حرفه ای طراحی و بازسازی افکت های سه بعدی تسلط کافی نداشته و یا زمان و حوصله کافی بری کارکردن با چنین نرم افزارهایی را ندارید ، BluffTitler DX بهترین گزینه برای شما خواهد بود تا بتوانید طبق سلیقه خود ،دو بعد ی و سه بعدی سازی کنید !! BluffTitler DX به شما امکان ساخت منوهای بسیار شیک و زیبایی را خواهد داد!همچنین برای سهولت هر چه بیشتر در کار و کمک به کاربران، یک سری افکت های سه بعدی از پیش طراحی شده در خود قالب نرم افزار قرار گرفته تا کاربران بتوانند به راحتی و در کمترین زمان ممکن از آن استفاده کنند !! همچنین در فضای نرم افزار قادر خواهید بود تا تنظیم کامل قسمت های مختلف برنامه برای ایجاد تغییر بر روی افکت مورد نظر را نیز به صورت دستی و یا اتوماتیک عهده دار باشید!! قلم ها ، رنگ ها و فونت های متنوع و زیبای موجود در محیط نرم افزار نیز یکی از شاخص های مهم برتری نرم افزار بوده که باعث می شود کار شما از لحاظ زیبا شناختی جلوه دو صد چندان بگیرد!!

 

11 ساخت و پردازش آسان انیمیشن با BluffTitler DX9 8.2 ( نسخه قابل حمل )

 



:: موضوعات مرتبط: بخش گرافیک , طراحی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار با لینک مستقیم , دانلود نرم افزار ساخت انیمیشن , دانلود نرم افزار های روز دنیا , ساخت اسان انیمیشن , ساخت انیمیشن , ساخت و پردازش انیمیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 1240
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

JewelCAD Pro v1.1 نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه طراحی جواهرات با ویژگی ها و امکانات متعدد برای جواهرسازان می باشد تا به کمک این نرم افزار و ابزارهای موجود در آن اقدام به طراحی و ساخت جواهرات زیبا و سفارشی مشتریان خود و شبیه سازی طرح نهایی به صورت کاملا سه بعدی نمایند. این نرم افزار قدرتمند کاربر را قادر می سازد تا جواهر مورد نظر خود را همانند محیط و واقعی طراحی و ساخته و نتیجه کار را نمایش دهد ، جواهر ساز در صورت تمایل نسبت به نتیجه کار خود می تواند طراحی خود را در محیط واقعی نیز پیاده کند. این نرم افزار محصولی از jcadcam Software می باشد.

 

JewelCAD Pro 1.1 طراحی جواهرات با JewelCAD Pro 1.1

 



:: موضوعات مرتبط: بخش گرافیک , طراحی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود JewelCAD Pro 1 , 1 , دانلود با لینک مستقیم نرم افزار JewelCAD Pro 1 , 1 دانلود نرم افزار طراحی جواهر , دانلود رایگان نرم افزار JewelCAD Pro 1 , 1 , دانلود رایگان نرم افزار طراحی زیور آلات , دانلود نرم افزار JewelCAD Pro 1 , 1 , نرم افزار طراحی جواهر آلات , نرم افزار طراحی جواهرات ,
:: بازدید از این مطلب : 1212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

Golden Software Grapher 8.7.844 نرم افزاری کاربردی و قدرتمند برای طراحی های شما می باشد که تمامی نیازهای پیچیده شما را برطرف می سازد. قابل استفاده برای دانشمندان ، مهندسان و تاجران حرفه ای ! این نرم افزار بی نظیرترین نرم افزار در زمینه طراحی گراف می باشد.این نرم افزار آسان ، قدرتمند و متناوب به شما اجازه طراحی گراف های رسمی را در مدت چند دقیقه می دهد.گراف حرفه ای ، تاثیر گذار و فوق العاده شما باعث تعجب و حیرت افرادی می شود که هر بار با گراف شما نگاه می کنند ! توسط این نرم افزار می توانید کارهای گرف خود را به فرمت Grapher 5 , Grapher 6 , Grapher 7 در قالب GRF و یا GPJ ذخیره نمایید.

 

golden grapher طراحی گراف های باورنکردنی با Golden Software Grapher 8.7.844 ( نسخه قابل حمل )

 



:: موضوعات مرتبط: بخش گرافیک , طراحی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود رايگان مستقيم نرم افزارGolden Software Grapher 8 , 7 , 844 , دانلود نرم افزار Golden Software Grapher 8 , 7 , 844 , دانلود نرم افزار ترتیل , دانلود نرم افزار طراحی چهره ,
:: بازدید از این مطلب : 1115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

Logo Designer نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران قادر به طراحی و ساخت لوگوهای حرفه ای برای وب سایت های خود می باشند. در این نرم افزار کاربران با استفاده از قالب های آماده سازگار با وب می توانند انواع لوگوها در اندازه های گوناگون را مورد استفاده قرار دهند. در این نرم افزار کاربران توانایی استفاده بیش از صدها  قالب لوگوی آماده را دارا می باشند. همچنین در این نرم افزار بیش از ۱۰۰ نوع افکت مختلف برای ساخت لوگوها در دسترسی کاربران قرار داده شده است. قابلیت استفاده بیش از ۱۰۰ نوع قالب نیمه آماده نیز یکی دیگر از ویژگی های این نرم افزار می باشد. این نرم افزار دارای ابزار ویرایش لوگوها نیز می باشد تا کاربران با توجه به نیاز خود قادر به اعمال تغییرات بر روی تصاویر نیز باشد. در این نرم افزار کاربران حتی می توانند برای انواع لباس ها نیز اقدام به طراحی لوگو نمایند. این برنامه با ارائه نتیجه ای سازگار با دستگاه های چاپ لباس این ویژگی را نیز در اختیار کاربران قرار داده است. این نرم افزار محصولی از شرکت EximiousSoft می باشد.

 

EximiousSoft Logo Designer طراحي حرفه اي آرم ها با EximiousSoft Logo Designer 2.58

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: بخش گرافیک , طراحی , ,
:: برچسب‌ها: logo , دانلود EximiousSoft Logo Designer 2 , 58 , دانلود برنامه , دانلود برنامه EximiousSoft Logo Designer 2 , 58 , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار EximiousSoft Logo Designer 2 , 58 , ساخت logo , ساخت آرم , ساخت آرم هاي شيك , ساخت ارم جديد , ساخت لوگو , ساخت لوگو جديد ,
:: بازدید از این مطلب : 1118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

ProPoster نرم افزاری قدرتمند از شرکت RonyaSoft است که به شما امکان پرینت بنرهای بزرگ ، تابلوهای بزرگ ، پوستر و تصاویر بزرگ برای روی دیوار، ونماهای روی دیوار را می دهد. این نرم افزار به رسام یا پلاتر ویژه ای نیاز ندارد و می تواند به سادگی با هر پرینتر استانداردی وصل می شود. هرگونه تصویر ، عکس دیجیتال ، سند مایکروسافت word ، صفحه گسترده های اکسل می توانند به عنوان منبعی برای پوسترهای چند صفحه ای باشد. همچنین می توانید با استفاده از این نرم افزار از اسکنر هم برای پرینت پوستر بهره ببرید. چنانچه از دانش و مهارت کافی برخوردار هستید ، می توانید از نرم افزار های توانمند گرافیکی مانند فتوشاپ برای تهیه پوستر استفاده نمایید ، اما نرم افزارProPoster راه حلی ساده ، اجرایی ، و مناسب را برای تهیه پوستر به شما پیشنهاد می کند که بدون نیاز به دانشی خاص نیز می توانید به هدف خود دست یابید. تنها کافیست تا تصویر مورد نظر خود را انتخاب نمایید تا نرم افزار به صورت خودکار آنرا به شکل تعادی صفحه درآورد. شما هم اکنون  می توانید این برنامه را با لینک مستقیم از سایت پي سي ايكس دریافت نمایید.

 

RonyaSoft Poster Printer ساخت پوستر های با کیفیت توسط  RonyaSoft Poster Printer 3.01.14 (نسخه قابل حمل )

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: طراحی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود RonyaSoft Poster Printer (ProPoster) 3 , 01 , 14 , دانلود با لينك مستقيم RonyaSoft Poster Printer (ProPoster) 3 , 01 , 14 , دانلود برنامه RonyaSoft Poster Printer (ProPoster) 3 , 01 , 14 , رونياسافت , ساخت پوستر , ساخت پوستر هاي بزرگ , ساخت پوستر هاي حرفه اي , ساخت پوستر هاي خفن , پوستر , پوستر ساز ,
:: بازدید از این مطلب : 1120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

Animated GIF Producer  یک نرم افزار گرافیکی جهت طراحی تصاویر انیمیشنی، دکمه های ویژه چند حالته و همچنین بنرهای تبلیغاتی است.این نرم افزار از فرمتهای مختلف ویدیویی و تصویری محبوب پشتیبانی میکند که از نقاط قوت نرم افزار محسوب میگردد.نرم افزار حاضر امکانات فراوانی برای کنترل فریم ها و همچنین افکت ها دارد و شما را قادر می سازد با کمترین دانش گرافیکی انیمیشن ها جالب خلق کنید.این نرم افزار محیط کاربری بسیار ساده ای دارد و کار با آن بسیار راحت است.همچنین نرم افزار قابلیت اجرا در تمامی ویندوزها را دارد.

 

Animated GIF Producer طراحی آسان تصاویر انیمیشنی با نرم افزار Animated GIF Producer 4.1

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: بخش گرافیک , طراحی , ,
:: برچسب‌ها: Animated GIF Producer , برنامه Animated GIF Producer , دانلود , دانلود Animated GIF Producer , دانلود برنامه Animated GIF Producer , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار با لینک مستقیم , طراحی آسان تصاویر انیمیشنی , نرم افزار Animated GIF Producer , نرم افزار مدیریت دانلود ,
:: بازدید از این مطلب : 1117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

JAlbum نام نرم افزاری است که با استفاده از آن می توانید از عکس های خود آلبوم عکس تهیه کنید . JAlbum به ادعای سازندگانش پرقدرت ترین نرم افزار در انجام این کار است . شما تنها با چند کلیک می توانید عکس های دیجیتال خود را به صورت صفحات منظم وب در آورده و به مانند یک وبسایت برای نمایش قرار دهید . آلبوم عمس آماده شده توسط JAlbum را می توان به فرمت HTML ذخیره کرده و سپس بر روی وبسایت خودتان قرار دهید همچنین نتیجه به دست آمده از این نرم افزار به خاطر پشتیبانی از جاوا قابل اجرا در تمام ویندوزها , مکینتاش و لینوکس می باشد . از دیگر نکات جالب این نرم افزار فضایی است که در اینترنت به صورت رایگان در اختیارتان قرار می دهد که به راحتی می توانید آلبوم عکس های خود را در آنجا قرار داده و منتشر کنید و کافی است که بعد از باز کردن نرم افزار به سایت سازنده رفته و اکانتی را در آنجا ایجاد کنید .

 

JAlbum ساخت آلبوم عکس های دیجیتالی با JAlbum 9

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: بخش گرافیک , طراحی , ,
:: برچسب‌ها: JAlbum 9 , برنامه JAlbum 9 , دانلود , دانلود JAlbum 9 , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار JAlbum 9 , دانلود نرم افزار با لینک مستقیم , دریافت JAlbum 9 , ساخت آلبوم عکس های دیجیتالی , نرم افزار JAlbum 9 ,
:: بازدید از این مطلب : 1151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

Bibble Pro نرم افزاری بسیار قدرتمند در زمینه ی گرافیک بخصوص ویرایش عکس از شرکت Bibble labs می باشد. این نرم افزار شما را قادر می سازد تا تصاویر خود را به آسانی ، به سرعت و گروهی ، ویرایش ، پرینت ، ارسال کرده یا به اشتراک بگذارید. ، Bibble Labs Bibble Pro v5.2.0 شامل سه ویژگی Asset Management, Image Editing, و Output Generation است که Asset Management به معنی قابلیت فهرست کردن فایل های گرافیکی شما می باشد که یک ابزار مدیریتی قدرتمند محسوب می شود. این نرم افزار قادر به بهینه سازی و اصلاح تصاویر ، تنظیم روشنایی و شفافیت تصویر ، تغییر اندازه ، برش ، حذف نویز از تصاویر ، اصلاح لنز ، تغییر نام دسته جمعی فایل ها و بسیاری از قابلیت های دیگر می باشد.

 

Bibble Labs Bibble Pro كار حرفه اي و آسان با تصاوير توسط Bibble Labs Bibble Pro v5.2.0

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: بخش گرافیک , طراحی , ویرایش عکس , ,
:: برچسب‌ها: download direct link Bibble Labs Bibble Pro v5 , 2 , 0 , download rapidshare link Bibble Labs Bibble Pro v5 , 2 , 0 , تغيير عكس , دانلود Bibble Labs Bibble Pro v5 , 2 , 0 , دانلود با لينك مستقيم Bibble Labs Bibble Pro v5 , 2 , 0 , دانلود برنامه Bibble Labs Bibble Pro v5 , 2 , 0 , دانلود نرم افزار Bibble Labs Bibble Pro v5 , 2 , 0 , كار با عكس , نرم افزار جديد , ویرایش تصاویر , ویرایش عکس ,
:: بازدید از این مطلب : 1189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

در سیستم عامل ویندوز، وجود نرم افزاری قدرتمند برای مدیریت و نمایش با کیفیت تصاویر یکی از نیازهای بسیاری از علاقمندان است. در ویندوز های XP کمپانی مایکروسافت، اگر شخصی بدون داشتن نرم افزاری جانبی اقدام به نمایش تصاویر درون هارد و مدریریت بر روی آنها می نمود با امری بسیار وقت گیر و خسته کننده روبرو می شد چرا که برای نمایش هر کس می بایست آن را در محیطی چون Internet Explorer یا Editor ساده تصویری تحت ویندوز باز می کرد.

Zoner Photo Studio نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن کاربران قادر خوهند بود تا اقدام به نگهداری عکس ها و تصاویر خود به صورت اصولی و دسته بندی شده نمایند. این نرم افزار از ویژگی ها و امکانات متعددی برخوردار می باشد.

جادوی عکاسی دیجیتالی را کشف کنید: Zoner Photo Studio تمامی قابلیت های یک ابزار کامل را برای کار با دوربین های دیجیتالی را در اختیار کاربران قرار می دهد. این نرم افزار کاربران را قادر می سازد تا تصاویر خود را مورد ویرایش قرار دهد و با جدیدترین و زیباترین افکت ها آرایش نمایند. سادگی در آرشیو کردن و سازماندهی تصاویر یکی دیگر از قابلیت های مهم این ابزار محسوب می شود. سرعت انجام کارها و سرعت خود نرم افزار و در کل انعطاف پذیری آن فوق العاده بالا بوده و همین امر باعث سرعت عملکرد کاربران هم برای کلیه اعمال خواهد شد.

 

Zoner Photo Studio 13.0.1.5 Professional Edition طراحی و مدیریت فوق حرفه ای تصاویر با Zoner Photo Studio 13.0.1.5 Professional Edition

 



:: موضوعات مرتبط: طراحی , ویرایش عکس , ,
:: برچسب‌ها: بهترين نرم افزار ويرايش عکس , دانلود با لينک مستقيم نرم افزار Zoner Photo Studio 13 , 0 , 1 , 5 Professional Edition , دانلود نرم افزار Zoner Photo Studio 13 , 0 , 1 , 5 Professional Edition , ساخت گالري عکس , نرم افزار طراحي گالري عکس , نرم افزار مديريت تصوير , نرم افزار ويرايش عکس ,
:: بازدید از این مطلب : 1227
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

اگر دنبال نرم افزاری قوی و حرفه ای می گردید که با آن لوگو یا همان عکس های تبلیغاتی برای وبسایت یا کارتهای ویزیت، طراحی کنید، ما Xara Xtreme را به شما پیشنهاد می کنیم
Xara Xtreme Pro نام نرم افزاری حرفه ای در طراحی و ترسیم تصاویر مختلف عکس، انیمیشن، تیزر های تبلیغاتی و … می باشد. اگر شما به دنبال برنامه ای می باشید تا به صورت حرفه ای نیازهای طراحی خود در این گونه موضوعات برطرف کنید، آن را یافته اید.
این نرم افزار با قراردادن امکانات مختلف و حتی افکت ها و تصاویر آماده کمک می کند تا تصاویری زیبا و متنوعی در زمینه طراحی ایجاد کنید. هچنین شما اگر قصد ایجاد تغییرات و ویرایش یک یا چندین عکس را دارید این برنامه به شما در این زمینه نیز کمک خواهد کرد و به راحتی و با یک کلیک شما می توانید با وارد نمودن تصویر مورد نظر به برنامه و انجام تغییرات، آن را با چندین عکس دیگر نیز ترکیب و ادغام کنید.همچنین به کمک این نرم افزار طراحان وب و دارندگان سایت نیز می توانند تصاویر مختلف گرافیکی سازگار با محیط وب ایجاد نمایند و از آن ها در سایت خود استفاده کنند.
سرعت بالا در ساخت تصاویر و انجام عملیات های مربوطه، کیفیت گرافیکی بسیار بالای تصاویر و استفاده از برنامه به صورت کاملا گرافیکی و استفاده از plug-in های متعدد و متنوع از مهمترین ویژگی های این نرم افزار می باشد.

 

Xara downloadha.com نرم افزار گرافيكي سريع و قدرتمند Xara Xtreme 5.10.9131

 

 



:: موضوعات مرتبط: بخش گرافیک , طراحی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Xara Xtreme , دانلود Xara Xtreme 5 , 10 , 9131 , دانلود برنامه Xara Xtreme 5 , 10 , 9131 , دانلود نرم افزار Xara Xtreme 5 , 10 , 9131 , دانلود نرم افزار چهره سازي , نرم افزار طراحی تیزر تبلیغاتی , نرم افزار طراحی لوگو ,
:: بازدید از این مطلب : 1442
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 8 بهمن 1389 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد