نوشته شده توسط : Rahim

 

 

... با سلام خدمت بازديدكنندگان محترم ...

 

بايد به اطلاع شما عزيزان برسانم كه اين وب به آدرس زير منتقل شده است :

 

www.reledownload.com

 

با تشكر



:: بازدید از این مطلب : 4534
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

هوای زمستانی و برف دلچسب آن چیزی نیست که همیشه و همه جا بتوان پیدا کرد. شکار تصاویر طبیعت کار دلچسبی است که هنرمندان به آن عشق می ورزند و ساعت ها برای گرفتن عکس برف منتظر میمانند. امروز در پي سي ايكس عکس های فوق العاده زیبایی از طبیعت زمستان تهیه کرده ایم که  با قرار دادن آن ها به عنوان تصویر پس زمینه جلوه خاصی را به ویندوز خود خواهید داد . سایت پي سي ايكس این لحظه های ثبت شده از زمستان و طبیعتش را در یک پک ۵۰ تایی در اندازه ۱۲۰۰×۱۶۰۰ با کیفیت بالا در فرمت JPG برای کاربران دوست داشتنی خود تهیه دیده است. امیدواریم از مشاهده و استفاده ی این تصاویر لذت کافی را ببرید.

  

cover winter مجموعه والپیپرهای طبیعت زمستان و برف

 



:: موضوعات مرتبط: بخش گرافیک , والپیپر , ,
:: برچسب‌ها: Download HD winter Wallpapers , download wallpaper , دانلود عکس پس زمینه ویندوز , دانلود والپیپر , دانلود والپیپر برای ویندوز , دانلود والپیپر زمستان , دانلود والپیپر های برفی , دانلود والپیپر های زمستانی , دانلود والپیپر های زمستانی با کیفیت HD , دانلود والپیپر های فصل زمستان و برف , والپیپر برف ,
:: بازدید از این مطلب : 4435
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

با ورود ویندوز ۷ به بازار و آشنایی کاربران با ظاهر آن و قابلیت های جدید آن برخی از کاربران تصمیم به تغییر سیستم عامل خود از ایکس پی یا ویستا به ویندوز جدید هفت شدند . برخی هم تصمیم گرفتند که فقط ظاهر ویندوز ایکس پی خود را به ویندوز زیبای هفت تبدیل کنند . تبدیل XP به ویندوز Seven نیازمند نرم افزاری است تا این قابلیت را داشته باشد .
SevenMizer نرم افزار مناسب برای تبدیل ویندوز XP به ویندوز ۷ می باشد . اکثر کاربران باید با اسم Mizar آشنا باشند ، چون نرم افزار VistaMizer در زمان ارائه ویندوز ویستا وارد بازار شده بود . اینبار با روی کار آمد ویندوز ۷ نرم افزار SevenMizer به بازار عرضه شده است . این نرم افزار فایل های سیستمی شما را عوض نمی کند و باعث کند شدن سیستم شما نخواهد شد . به همین دلیل بعد از پاک کردن این برنامه مشکلی برای شما پیش نخواهد آمد . همچنین این نرم افزار به زبان شما کاری ندارد و به همین دلیل با زبان شیرین فارسی نیز سازگاری کامل دارد . قابلیت های جالب این برنامه را در ادامه می توانید مشاهده کنید.

 

sevenmizer تبدیل ظاهر ویندوز XP به ویندوز 7 با استفاده از SevenMizer 1.2.0.0

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کاربردی , دسکتاپ , ,
:: برچسب‌ها: تبدیل xp به 7 , تبدیل آسان ویندوز اکس پی به سون , تبدیل آیکون های اکس پی به سون , تبدیل ظاهر ویندوز xp به 7 , تبدیل ظاهر ویندوز اکس پی به سون , تبدیل ویندوز اکس پی به سون , قدرتمندترین نرم افزار تبدیل اکس پی به 7 , نرم افزار تبدیل کننده ویندوز xp به 7 , نسخه جدید نرم افزار SevenMizer ,
:: بازدید از این مطلب : 4199
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

سدهای بزرگ جهت دانلود از سایت رپیدشیر معروف ترین سایت به اشتراک گذاری فایل ها با Rapidshare Auto Downloader v3.8.2 برداشته می شود .
کاربرانی که از رپیدشیر اکانت پرمیوم خریداری کرده اند می توانند بدون هیچ گونه مشکلی و با بالاترین سرعت فایل های خود را دانلود نمایند. اما کاربرانی که قصد استفاده رایگان از رپیدشیر را دارند همواره با مشکلاتی برای دانلود رو به رو بوده اند. Rapidshare Auto Downloader نرم افزاری است بسیار کم حجم که هیچ گونه نیازی به تخصص و امکانات ویژه جهت کار کردن با آن را ندارد و بدون هیچ مشکلی لینک های رپیدشیر را دانلود می نماید. مهم ترین مشکلی که این نرم افزار دارد قابلیت Resume است, اما بقیه قابلیت های کاربردی و جالب این نرم افزار این مشکل را می پوشاند.شناسایی و مسدود شدن آی پی ها ، دانلود همزمان چند فایل و … همگی در این ابزار برطرف شده است.

 

rapidsharedl دانلود آسان و حرفه ای از رپید شیر با Rapidshare Auto Downloader v3.8.2

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اينترنت , مدیریت دانلود , ,
:: برچسب‌ها: آموزش دانلود از ریپد شیر , دانلود آسان از رپید شیر , دانلود با سرعت از ریپد شیر , دانلود با سرعت بالا از rapidshare , دانلود بدون محدودیت از rapidshare , com , دانلود هم زمان چند فایل از رپیدشیر , دانلود هم زمان چندین فایل از rapidshare , نرم افزار دانلود از رپید شیر , نرم افزار قدرتمند دانلود از rapidshare ,
:: بازدید از این مطلب : 4324
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

تم بسیار زیبای Luder را برایتان آماده کرده ایم که مخصوص ویندوز XP بوده و بر خلاف سایر تم ها که تک رنگ هستند، دارای چهار رنگ آبی ، قهوه ای ، سبز و صورتی می باشد که با نصب آن محیط ویندوز شما به کلی تغییر پیدا خواهد کرد و زیبا تر خواهد شد. البته برخی از دوستان ممکن است برداشت مناسبی از واژه ی تم نداشته باشند و فکر می کنند که تم ها مانند سایر نرم افزار های زیباسازی ویندوز باعث کاهش سرعت کامپیوتر می شوند. برای اطلاع آن دسته از دوستانی که چنین فکری می کنند باید بگوییم که این تم هیچ تاثیری در کاهش سرعت کامپیوتر ندارد زیرا فقط باعث تغییر در چند قسمت ویندوز مانند: نوار وظیفه ، منوی استارت ، آیکون های پنجره ها ، فونت ها و … می شود که هیچ ارتباطی با کاهش سرعت سیستم شما ندارد.

 

luder تم بسیار زیبای Luder در چهار رنگ مختلف مخصوص ویندوز اکس پی   Luder For XP

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کاربردی , دسکتاپ , ,
:: برچسب‌ها: theme for windows xp , تم برای ویندوز اکس پی , تم زیبا برای ویندوز اکس پی , تم سبک و زیبا برای ویندوز اکس پی , دانلود theme برای ویندوز xp , دانلود theme برای ویندوز اکس پی , دانلود تم آبی برای ویندوز , دانلود تم رایگان برای ویندوز xp , دانلود تم سبز برای ویندوز , دانلود تم صورتی برای ویندوز , دانلود تم فوق العاده برای ویندوز اکس پی , دانلود تم قهوه ای برای ویندوز , زیبا سازی محیط ویندوز , عوض کردن آیکون های ویندوز ,
:: بازدید از این مطلب : 4139
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

توسط این نرم افزار می توانید بدون دانستن یک خط برنامه نویسی و تنها با استفاده از چند کلیک موس محدودیت های بیشماری را در مورد نحوه ی دسترسی سایرین به بخش ها و حتی نرم افزارهای نصب شده برروی سیستم اعمال کنید.
با کمک این نرم افزار می توانید دسترسی کابران به مکان های حساس از نظر امنیتی را محدود کنید به عنوان مثال شما میتوانید از دسترسی کاربران به رجیستری، Task Manager، کنترل پانل، جستجوگر ویندوز Command و Run، درایوها و همینطور بخش Policy سیستم عامل جلوگیری کنید.این نرم افزار با نشان دادن تمامی محیط های کاری از کاربری کل(Administrator) گرفته تا کاربران عادی ویندوز امکان اعمال تمامی تغییرات فوق الذکر را برای کلیه کاربری ها فراهم می آورد.

 

1st اعمال محدودیت در ویندوز با نرم افزار کوچک اما قدرتمند 1st Security Agent v9.3

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار امنیتی , ابزار قفل گذاري و امنيتي , ,
:: برچسب‌ها: عدم دسترسی رجیستری , قفل کردن Policy , قفل کردن Run , قفل کردن Task Manager , قفل گذاری رجیستری ویندوز , محدودیت گذاری دسترسی به کامپیوتر , نرم افزار قفل گذاری سیستم , نرم افزار قفل گذاری ویندوز ,
:: بازدید از این مطلب : 4484
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

شاید برای بسیاری از ما تاکنون پیش آمده که خواستار جدایی یا بردیدن قسمتی از فیلم ها و کلیپ های شخصی خود شده و در میان نرم افزار ها به دننبال ابزاری ساده برای این کار بوده ایم.Xilisoft نام شرکتی فعال و قدرتمند در زمینه ساخت انواع نرم افزارهای مولتی مدیا می باشد. قطعا شما هم تا کنون با نام این کمپانی اشنا شده اید. کمتر کاربری هست که از خیل عظیم و متنوع نرم افزارهای Xilisoft حداقل با یکی از آنها کار نکرده باشد. Xilisoft Video Cutter نام یکی از محصولات فوق العاده کاربردی این کمپانی می باشد. همانطور که از عنوان نرم افزار مشخص است این نرم افزار ابزاری ساده و در عین حال کاربردی را در اختیار شما قرار می دهد تا با استفاده از آن با سرعت هر چه تمام تر به جدا کردن و یا همان قیچی کردن قسمتی از فیلم ها کلیپ ها و دیگر فرمت های تصویری بپردازید. نرم افزارهای قدرتمندی در زمینه ویرایش فیلم وجود دارد منتها برای انجام تنها جدا کردن قسمتی از یک فیلم نصب و استفاده از چنین نرم افزارهای سنگین چندان منطقی به نظر نمی رسد. شما با استفاده از نرم افزار Xilisoft Video Cutter  قادر خواهید بود به راحتی هر چه تمام تر بدون نیاز به مهارت به کات کردن قسمت های دلخواه از فیلم های خود بپردازید.  این نرم افزار قادر به پشتیبانی فرمت های پر کاربرد تصویری وروردی از جمله: AVI, MPEG, MPG, MPEG-1, MPEG-2, MPEG-4, WMV, MP4, MOV, VOB, ASF, 3GP, 3G2, SWF, H.264, QT, DAT و خروجی:AVI, MPEG, MPG, MPEG-1, MPEG-2, MPEG-4, WMV, MP4, MOV, VOB, ASF, 3GP, 3G2, SWF, H.264, QT, DAT می باشد.

 

videocuter برش راحت فایل های تصویری با Xilisoft Video Cutter v1.0.34.1225

 



:: موضوعات مرتبط: بخش گرافیک , ویرایش عکس , ,
:: برچسب‌ها: برش موزیک ویدیو , نرم افزار برش فایل های تصویری , نرم افزار بریدن فایل های تصویری , نرم افزار بریدن فیلم ها , نرم افزار بریدن کلیپ ها , نرم افزار جدا کردن فیلم ها , نرم افزار جدا کردن ویدیو ها ,
:: بازدید از این مطلب : 4362
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

Lock My PC یک ابزار کارآمد با کاربردی آسان می باشد که با استفاده از آن می توانید با چند کلیک کامپیوتر خود را قفل کنید. این برنامه با مسدود کردن ورودی اصلی سیستم از دستکاری افراد متفرقه جلوگیری میکند.
هنگامی که شما پشت سیستم خود نیستید برنامه با فقل کردن کنترل هایی مانند کیبورد , ماوس , CDRom , DVDRom و صفحه نمایش اجازه هرگونه دستکاری را از افراد دیگر می گیرد و هیچ کسی بدون رمز عبور قابلیت دسترسی به سیستم شما را ندارد. یکی از قابلیت های عالی این برنامه آن است که اگر کسی پسورد های مختلفی را برای دسترسی به سیستم وارد کند،این برنامه آنها را ذخیره کرده و شما با دیدن آنها میتوانید بفهمید پسوردتان چقدر قابل حدس زدن هست! دیگر ویژگی های این نرم افزار سبک و کاربردی را در ادامه می توانید مشاهده کنید.

 

lockpc قفل کردن کامپیوتر در زمان های دلخواه با Lock My PC v4.8.1.797

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار امنیتی , آپدیت و کلید آنتی ویروسها , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار قفل ویندوز , نرم افزار قفل کردن سیستم , نرم افزار پسورد گذاری کامپیوتر , پسورد گذاری ایمن برای ویندوز ,
:: بازدید از این مطلب : 3986
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

مجموعه ۳ تم فوق العاده زیبا و با کیفیت مخصوص گوشی های نوکیا سری ۶۰ ورژن ۵ را برای شما کاربران سایت پي سي ايكس آماده نموده ایم.

 

3 New Nokia s60v5 themes  مجموعه 3 تم زیبا مخصوص گوشی های نوکیا s60v5

 



:: موضوعات مرتبط: بخش موبایل , تم نوکیا S60 V5 , ,
:: برچسب‌ها: free 5800 themes , تم 5230 , تم 5530 , تم 5800 , تم n97 , تم سيمبيان سري 60 ورژن 5 , تم مخصوص نوكيا , تم موبايل , تم نوكيا , تم نوكيا 5800 , تم نوكيا N97 , تم نوكيا s60v5 , تم نوكيا سري 60 ورژن 5 , دانلود , دانلود تم موبايل ,
:: بازدید از این مطلب : 2404
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

انتخابی حرفه ای برای اسکن کردن ، ترتیب بخشیدن و به اشتراک گذاری مقالات شما.با استفاده از بخش مدیریت فایل های اسکن شده که بهترین نرم افزار موجود در بازار در این زمینه هست ، به فایل های خود نظم و ترتیبی بی نظیر ببخشید. PaperPort Professional 12 با استفاده از تکنولوژی PDF Creator اسکنی راحت و بسیار سریع و قوی را برای شما آماده می سازد.این نرم افزار این امکان را به شما می دهد تا تمامی فایل های اسکن شده را در Desktop مجازی نرم افزار ذخیره نمایید و در مواقع نیاز به جستجو در مطالب خود بپردازید. شما از هم اکنون می توانید این نرم افزار را به صورت رایگان از وبسایت پي سي ايكس دریافت نمایید.

 

nua برترين نرم افزار اسكن دنيا به نام Nuance PaperPort Professional v12.0

 

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کاربردی , ابزارهای مفید , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار براي scan , نرم افزار براي اديت اسكن , نرم افزار براي اسكن , نرم افزار براي اسكن عكس ها , نرم افزار براي اسكن متون , نرم افزار براي اسكنر ,
:: بازدید از این مطلب : 2388
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

WinDVD Pro 2010 نام نرم افزاری قدرتمند با ویژگی های مختلف برای پخش انواع دیسک های CD , DVD و Blu-ray می باشد. این نرم افزار قدرتمند که یکی از برترین ویژگی های آن نسبت به نرم افزارهای مشابه و کوچکی دارای همین وظایف می باشند پشتیبانی از دیسک های Blu-ray می باشند.  این دیسک ها از ظرفیت بالاتری نسبت به دیگر دیسک ها و حتی DVD ها برخورداری می باشند و در آن ها حجم وسیع تری از اطلاعات را می توان جای داد. از دیگر ویژگی های این نرم افزار قابلیت اجرای و پخش تصاویر با صدای دالبی با کیفیت بالا می باشد. همچنین در این نرم افزار علاوه بر ده ها ویژگی دیگر می توان به ویژگی های اختصاصی برای استفاده از برنامه در Laptop ها اشاره نمود که از میان این دسته از ویژگی ها می توان به قابلیت بهینه سازی مصرف شارژ باتری ، ابزار مدیریت خروجی صدا در هنگام استفاده از هدفون متصل به laptop و … اشاره نمود. این نرم افزار قدرتمند با ویژگی های حرفه ای محصولی از کمپانی بزرگ Corel می باشد .

 

 windvd پخش ديسك هاي Blu ray و DVD با Corel WinDVD Pro 2010 10.0.4.251

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار مولتی مدیا , پخش ویدیو , پخش موزیک , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار اجرای Blu-ray , نرم افزار اجرای دی وی دی , نرم افزار قدرتمند پخش dvd , نرم افزار قوی پخش کننده دی وی دی , نرم افزار پخش Blu-ray , نرم افزار پخش کننده قوی Blu-ray ,
:: بازدید از این مطلب : 2349
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

این نرم افزار با نام Symantec Backup Exec System Recovery Manager ، دو ویژگی منحصر به فرد را در عین نگهداری سرعت و اطمینان زیاد با یکدیگر ترکیب کرده است. ویژگی اول قابلیت بازگرداندن اطلاعات بر روی یک سخت افزار غیر مشابه و ویژگی دوم قابلیت بازیابی اطلاعات از راه دور می باشد. نتیجه این ترکیب آزادی عمل استثنایی مدیر شبکه برای احیای سیستم ها در هر زمان و از هر مکان بر روی هر سخت افزاری است. برخی از امکانات این نرم افزار قدرتمند در ادامه مطلب به صورت خلاصه ذکر شده است.

 

 backup Backup حرفه ای با Symantec Backup Exec System Recovery 2010 v9.0.0.35656

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کاربردی , فایل پشتیبان , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار backup گرفتن , نرم افزار بکاپ حرفه ای , نرم افزار بکاپ سیمانتیک , نرم افزار بکاپ گرفتن ,
:: بازدید از این مطلب : 2288
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

Phase One Capture One PRO یک نرم افزار حرفه ای برای عکاسان حرفه ای است تا بتوانند بر روی عکس های خام خود تغییراتی به دلخواه بوجود آورند. این برنامه شما را قادر میسازد تا فایلهای خام ( raw ) را از دوربین های DSLRcamera که بیشترین کاربر را به خود اختصاص داده اند بارگزاری کنید، و سپس آنها را ویرایش کرده و کیفیتشان را به نحو چشمگیری افزایش دهید. همچنین میتوانید فرمت فایل های خام خود را به عکس های TIFF, RGB, TIFF-CMYK یا JPEG تغییر دهید. میتوانید نقص هایی که بر اثر لرزش دست در هنگام عکس برداری بر روی عکس بوجود آمده اند ( NOISE ) را برطرف کنید، و تمام جزئیات عکس ( نور، رنگ و … ) را به طور دلخواه تغییر دهید. به طور کلی امکانات فوق  العاده  این برنامه باعث شده است که عکاسان حرفه ای از آن استقبال بی نظیری داشته باشند.

 

phase ویرایشگر حرفه ای تصاویر   Phase One Capture One PRO v5.0.1.33841

 



:: موضوعات مرتبط: بخش گرافیک , ویرایش عکس , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار روتوش حرفه ای , نرم افزار زیبا سازی چهره , نرم افزار عکاسی , نرم افزار ویرایش حرفه ای تصاویر , نرم افزار ویرایش عکس ها ,
:: بازدید از این مطلب : 2296
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

اگر شما هم از آن دسته افراد هستید که قصد دارید تعدادی از فایلها و فرمتهای ویدئویی از فیلمهای مورد علاقه و یا شخصی خود را به فرمتهای با کیفیت تر و یا فرمتهای دیگر تبدیل کنید ، قائدتا نرم افزاری قدرتمند در این زمینه را انتخاب خواهید کرد.نرم افزارهای متعددی در این زمینه وجود دارند که به شما امکان تبدیل فایل های ویدئویی را میدهند ، اکثر نرم افزارهای شناخته شده، به راحتی این کار را برای شما انجام میدهند ، اما وجود نرم افزاری قدرتمند جهت تبدیل هر چه با کیفیت تر فرمتهای ویدئویی ، امری مهم میباشد.از جمله نرم افزارهای فوق العاده قدرتمند در زمینه تبدیل فایلهای ویدئویی HD (high definition نرم افزار WinX HD Video Converter 4.0 میباشد که امکان تبدیل انواع فرمت های ویدئویی از قبیل : HD TS, HD MTS, HD M2TS, HD MKV, HD MPEG, HD AVI, HD WMV, HD MPG, HD MP4, HD MOV, HD ASF, HD MOD را به کاربران خود میدهد.همچنین این نرم افزار قابلیت تبدیل فایلهای HD Video را به فایلهای SD Video & Audio نیز دارا میباشد.

 

 winx تبديل فايل هاي ويديويي با WinX HD Video Converter v4.0.20091117

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار مولتی مدیا , تبدیل ویدیو , ,
:: برچسب‌ها: تبدیل کننده فرمت های تصویری , نرم افزار تبدیل فایل های تصویری , نرم افزار تبدیل ویدیو با کیفیت بالا , نرم افزار تبدیل کننده HD ,
:: بازدید از این مطلب : 2357
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

Intel C Plus Plus Compiler v11.1.054 نام بهترین نرم افزار در زمینه ایجاد نرم افزارهای چندمنظوره است. این نرم افزار بهترین ابزار را برای تجزیه و تحلیل کارهایتان ارائه می دهد و دارای بخش پشتیبانی در خود نرم افزار برای راهنمایی شما می باشد. دارای ابزاری برای ایجاد برنامه های چند منظوره به صورت هایپر نیز در این نرم افزار موجود است.از ویژگی های منحصر به فرد این نرم افزار می توان به داشتن Template برای ایجاد نرم افزار ، استفاده از قوانین ریاضی برای ایجاد آن و داشتن کتابخانه راهنما استفاده کرد. شما می توانید این نرم افزار را هم اکنون از وبسایت پي سي ايكس به صورت رایگان دریافت نمایید.

 

 intel برنامه نويسي حرفه اي با Intel C Plus Plus Compiler v11.1.054

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کاربردی , برنامه نویسی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار ايجاد برنامه , نرم افزار برنامه نويسي ,
:: بازدید از این مطلب : 2269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

Clone DVD نرم افزاری قدرتمند جهت کپی برداری و تهیه نسخه های پشتیبان از دی وی دی های شماست. این نرم افزار قادر است دی وی دی هایی با کیفیت و طول عمر بالا ایجاد نماید. با استفاده از این نرم افزار همچنین میتوانید فایل های ویدیویی خود را به صورت دی وی دی رایت کنید. همچنین به شما امکان انتخاب زبان و … را میدهد. این نرم افزار با توجه به الگوریتم خاصی که در رایت دی وی دی ها دارد، دی وی دی های شما را با بهترین شرایط رایت کرده و به شما تحویل میدهد.

 

 clone مديريت قدرتمند رايت انواع دي وي دي با Elby CloneDVD 2.9.2.7 Final

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار CD / DVD , کپی , ,
:: برچسب‌ها: رایت دی وی دی , رایت دی وی دی خش دار , نرم افزار قدرتمند رایت دی وی دی , نسخه جدید نرم افزار CloneDVD , گرفتن ایمیج از دی وی دی ,
:: بازدید از این مطلب : 2260
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

شما می توانید با این نرم افزار به تغییر صدای خود در هنگام چت کردن و … بپردازید. و افکت های گوناگونی که این نرم افزار بر روی صدای شما می گذارد قادر خواهید بود صدای خود را به شکل های مختلف تغییر داده و در زمینه های مختلفی مانند : صدا گذاری بر روی کلیپ های تصویری، گفتگو صوتی در محیط های چت و جلوگیری از فاش شدن هویت اصلی شما، فرستادن Email های صوتی  و … استفاده کنید. به وسیله نسخه Diamond این نرم افزار با بهره گیری از محیطی حرفه ای و پیشرفته و با استفاده از افکت ها و جلوه های ویژه بسیاری که به صدای شما می دهد حتی می توانید صدای خود را صدای بازیگران مشهور سینما و یا دیگر افراد مشهور تبدیل کنید. و یا می توانید از طریق این نرم افزار بسیار جالب صدای خود را شبیه به یک زن و یا مرد ، بچه کنید و به صدا گذاری بر روی فیلم مورد علاقه خود بپردازید .

 

 voise تغيير صداي خود با نرم افزار AV Voice Changer Gold v7.0.22

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار مولتی مدیا , ویرایشگر صدا , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار اديت صدا , نرم افزار تبديل صداي اشخاص , نرم افزار تبديل صداي انسان به بچه , نرم افزار تبديل صداي زن به مرد , نرم افزار تبديل صداي مرد به زن , نرم افزار تغيير صدا ,
:: بازدید از این مطلب : 4174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

Alcohol 120% بی شک یکی از بهترین ها در کلاس خود می باشد، این برنامه با شبیه سازی و ضبط انواع CD و DVD در نوع خود بی نظیر است، این نرم افزار با بهره گیری از جدیدترین فناوری روز همواره در حال پیشرفت و گسترش است و هر روزه ویژگی های جدیدی به آن افزوده می شود،  توسط این برنامه شما می توانید با Image (ذخیره کردن کل اطلاعات در قالب یک فایل روی هارد دیسک) گرفتن از سی دی هایی که مرتب از آنها استفاده می کنید، بدون قرار دادن CD در CD-ROM از آنها استفاده کنید، تنها یک کلیک لازم است تا Image با سرعتی در حدود ۲۰۰X اجرا شود!این نرم افزار همچنین یکی از قویترین نرم افزار های در زمینه رایت انواع CD و DVD میباشد و توانایی خواندن سی دی های خش دار و کپی برداری از سی دی های قفل دار (دارای بد سکتور)  را نیز دارا می باشد. نرم افزار Alcohol 120% یکی از نرم افزار های معروف در زمینه کپی رایت انواع سی دی و دی وی دی محسوب می شود . این نرم افزار قادر است اکثر سی دی و دی وی دی هایی که قفل شده اند را کپی رایت نماید . این مهم ترین خاصیت این نرم افزار محسوب می شود. Alcohol 120% با پشتیبانی از اکثر فرمت ها می تواند تا خواسته های کاربران را تا حدود زیادی برآورده سازد. ساخت ۶ درایو مجازی به صورت همزمان قابلیت مهم دیگری است که این نرم افزار در خود جای داده است.

 

 alchol رايت و كپي كردن ديسك هاي قفل دار با Alcohol 120% 1.9.8.7612

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار CD / DVD , کپی , ابزار رایت , ,
:: برچسب‌ها: رايت سي دي هاي قفل دار , نرم افزار ايجاد درايو مجازي , نرم افزار قفل شكن CD , نرم افزار قفل شكن DVD , نرم افزار قفل شكن دي وي دي , نرم افزار قفل شكن سي دي ,
:: بازدید از این مطلب : 1705
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

Pixar Shorts Collection 1984-2009 BDRip (2009) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

pixar دانلود انيميشن Pixar Shorts Collection 1984 2009

 

نام انیمیشن: Pixar Shorts Collection 1984-2009

ژانر: انیمیشن ، خانوادگی

کارگردان : Pixar Company

سال انتشار: ۲۰۰۹

مدت زمان: ۶۰ دقیقه

حجم: ۴۱۳ مگابایت

کیفیت: BDrip

خلاصه داستان: این مجموعه شامل کارتون های کوتاه ساخته شده توسط کمپانی Pixar است . کمپانی Pixar از چندین سال پیش ، پس از ارائه یک انیمیشن به بازار ، پس از ۱ الی ۲ماه یک انیمیشن به مدت زمان حدودا ۱۰ دقیقه ای برای همان انیمیشن اصلی می ساخت تا تبلیغی برای کالا بشود.حال تمامی این کارتون های کوتاه در این مجموعه گردآوری شده که شامل: Luxo Jr. (1986)Red’s Dream (1987)Tin Toy (1988)Knick Knack (1989)Geri’s Game (1998)For The Birds (2001)Mike’s New Car (2002)Boundin’ (2004)Jack Jack Attack (2005)One Man Band (2005)Mater And The Ghostlight (2006)Lifted (2007)Your Friend The Rat (2007)Presto (2008)Burn-E (2008)Partly Cloudy (2009)Dugs Special Mission 2009 می باشد.

 

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار مولتی مدیا , انیمیشن , ,
:: برچسب‌ها: انیمیشن Pixar Shorts Collection 1984-2009 با لینک مستقیم , دانلود انيميشن هاي كوتاه فيلم ها , دانلود انيميشن هاي كوتاه پيكسار , دانلود انیمیشن با لینک مستقیم , دانلود انیمیشن جدید , دانلود انیمیشن کم حجم , دانلود رایگان انیمیشن , دانلود رایگان انیمیشن های روز جهان , دانلود كارتون هاي كوتاه پيكسار , دانلود کارتون های جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 2388
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

JetAudio یکی از قدیمیترین و محبوبترین نرم افزارهای پخش کننده ی فایل های صوتی و ویدئویی می باشد که از دیر باز طرفداران بسیاری را تا به امروز داشته است . حتی بسیاری از کاربران مدیاپلیر ویندوز را کنار گذاشته و از این نرم افزار بسیار قدرتمند جهت پخش فایل هایشان استفاده می کنند. این نرم افزار فقط یک پخش کننده ساده نیست و قطعا بسیاری از نیازهای دیگر شما را جوابگو می باشد. به عنوان مثال شاید بخواهید فایل های صوتی و ویدئویی خود را بر روی سایر دیسک ها رایت کنید که این نرم افزار نیاز شما را برطرف می کند. قطعا تا به حال برایتان پیش آمده است که بخواهید فایل های صوتی را به سایر فرمت ها تبدیل کنید. برای اینکار شاید به سراغ نرم افزارهای مبدل خواهید رفت. اما با استفاده از این نرم افزار دیگر نیازی به هیچگونه برنامه اضافی جهت تبدیل نخواهید داشت ، زیرا JetAudio تمامی نیازهای شما را پاسخگو می باشد. اگر شما هم جزء کسانی هستید که دائما از طریق اینترنت فایل های موسیقی و ویدئویی خود را به اشتراک می گذارند و فایل های دیگر افراد را نیز برای خود دانلود می کنید ، کافیست که از این نرم افزار قدرتمند جهت آپلود و دانلود موزیک ها و ویدئوهای مورد علاقه تان استفاده کنید. با اینکار در وقت خود صرفه جویی کرده و همیشه بهترین ها را تجربه خواهید کرد. فرمت های بسیاری نظیر WAV, MP3, MP3Pro, OGG, WMA, MPG, AVI, WMV, MIDI, RM و… توسط این نرم افزار قدرتمند به طور کامل پشتیبانی می شوند که شما دیگر نیازی به هیچگونه کدک اضافی نخواهید داشت. حتی شما می توانید فایل های صوتی خود را توسط این نرم افزار به حجم های کمتر تبدیل کنید. با اینکار حجم فایل های صوتی را کاهش داده اید و در فضای هارد دیسک نیز صرفه جویی کرده و حتی می توانید از آن ها در پخش کننده هایی نظیر Mp3Player ، موبایل و سایر دستگاه ها نیز استفاده کنید.
دانلودها مفتخر است نسخه اصلی این نرم افزار که چند روزی بیشتر نیست عرضه شده است را به صورت کامل در اختیار شما کاربران عزیز قرار داده است. در کنار نسخه جدید این نرم افزار ، ۱۷۱ اسکین فوق العاده زیبا و گلچین شده برای نرم افزار JetAudio نیز مهیا شده است که در ادامه می توانید آن را هم نیز دانلود کنید.

 

jetaudio8 نسخه جدید نرم افزار قدرتمند JetAudio 8.0.0.510 Plus VX (به همراه 171 اسکین)

 

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار مولتی مدیا , پخش ویدیو , پخش موزیک , تبدیل صدا , ,
:: برچسب‌ها: دانلود افزایش بلندی صدا , دانلود افزایش بلندی صدای موزیک , دانلود افزایش دسیبل صدا , دانلود برش صدا , دانلود برش صدا و موزیک , دانلود تبدیل CD صوتی به Mp3 , دانلود تبدیل CD صوتی به فایل صوتی , دانلود تبدیل انواع فرمت صوتی و تصویری به هم , دانلود تبدیل فایلهای صوتی به یکدیگر , دانلود تبدیل فیلم به صدا , دانلود تبدیل فیلم به صوت , دانلود ضبط با کیفیت صدا , دانلود میکس صدا , دانلود میکس صوت , دانلود نسخه فول و پلاس Jet Au , دانلود ویرایش صدا و موزیک , دانلود پخش انواع فرمت صدا , دانلود پخش انواع فرمت فیلم و صدا , دانلود پشتیبانی از انواع فرمتهای صوتی و تصویری , دانلود کار با صدا و موزیک , رایت CDهای صوتی , نسخه کامل JetAudio ,
:: بازدید از این مطلب : 2251
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

این نرم افزار جالب ، کم حجم و مفید در راستای یادگیری و شناخت ضرب المثل ها و احادیث امامان معصوم و پیامبران ساخته شده است.
این برنامه شامل ۵۰۰۰ ضرب المثل از کشورهای مختلف از جمله (ایران ، چین ، لهستان ، یونان و …) می باشد که با زبانی گیرا و جذاب خواننده را ترغیب به مطالعه ضرب المثل ها و احادیث بیشتر می کند.

 

zarbolmasal نرم افزار فارسی ضرب المثل و حدیث

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کاربردی , نرم افزار فارسی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار احادیث , دانلود نرم افزار ضرب المثل ها , دانلود نرم افزار فارسی , دانلود کتاب حدیث ها , دانلود کتاب ضرب المثل ,
:: بازدید از این مطلب : 723
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

آنتی ویروس NOD32 و نسخه فایروال دار آن یعنی Smart Security به دلیل سرعت و حجم Update‌های کم در بین کاربران محبوبیت خوبی کسب کرده اند. همچنین این نرم افزارها به فایلها، اشکال بی مورد وارد نمی کند و همین باعث شده است که حرفه ای ها هم به سمت استفاده از این آنتی ویروس ها بروند. تنها مشکل این برنامه ها  عدم به روز رسانی از طریق فایل Update‌ است و برای همین بر روی سیستمی که به اینترنت متصل نیست استفاده از آن بی فایده است. همچنین راهی برای نگهداری Update های آن وجود ندارد. سایت پي سي ايكس با روشی خاص توانسته است این نرم افزارها را به طور کامل و بدون کوچکترین اتصال به اینترنت به روز رسانی کند.این فایل ها هم نرم افزار NOD32 و هم Smart Security را در کلیه نسخه های ۳٫x و ۴٫x به روز می کند.
آموزش آپدیت آفلاین نیز در ادامه مطلب آمده تا شما عزیزان برای به روز رسانی این آنتی ویروس محبوب به مشکلی بر نخورید.

 

nod32off آپديت آفلاين NOD32 تا تاريخ ٥ اسفند ماه ٨٩

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار امنیتی , آپدیت و کلید آنتی ویروسها , ,
:: برچسب‌ها: Eset Nod32 2011 , nod32 2011 , update nod32 , username و Password برای نود 32 , آخرين آپديت نود ٣٢ ٢٠١١ , آموزش آپديت نود٣٢ , آپديت آفلاين NOD32 , آپديت آفلاين نود , آپديت ايست نود٣٢ ٢٠١١ , آپديت بدون نياز به اينترنت , آپديت جديد براي ايست نود٣٢ , آپديت نود , آپديت نود بدون يوزر پسورد , آپديت نود ٢٠١١ , دانلود , دانلود ESET Smart Security Update Generator , دانلود NOD32 update Generator , دانلود Offline آنتی ویروس NOD32 , دانلود Update کردن Nod 32 , دانلود آخرین نسخه آنتی ویروس Nod32 , دانلود آنتی ویروس پرتابل نود 32 , دانلود آنتی ویروس پورتابل نود32 , دانلود آپدیت آفلاین ورژن 4 نود 32 , دانلود آپدیت کردن نود 32 از طریق فایل , دانلود انتی ویروس پورتابل NOD 32 , نود٣٢ آپديت كردن ,
:: بازدید از این مطلب : 767
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

با توجه به فرا رسیدن فصل زمستان تیم پي سي ايكس Screen Saver فوق العاده زیبایی با موضوع سرزمین عجایب زمستانی را برای شما مهیا کرده است. این محافظ صفحه که سه بعدی هم بوده جلوه خاصی را به صفحه نمایش شما خواهد داد. این Screen Saver که دارای جلوه فوق العاده زیبایی می باشد با یک موزیک ملایم و شنیدنی نیز همراه است. شما می توانید این محافظ صفحه را به صورت سفارشی تنظیم کنید و اضافات و کم و کاستی های آن را نیز با توجه به سلیقه شخصی خود تنظیم کنید! امیدواریم از استفاده این محافظ صفحه لذت کافی را ببرید.

 

winterscreen محافظ صفحه نمایش سه بعدی طبعیت زمستان   Winter Wonderland 3D Screensaver 1.0.0.2

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کاربردی , دسکتاپ , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Screen Saver زمستانی , دانلود Screen Saver زیبا , دانلود اسکرین سیور زمستانی , دانلود اسکرین سیور زیبا , دانلود رایگان Screen Saver , دانلود زیباترین Screen Saver , دانلود محافظ صفحه برای ویندوز , دانلود محافظ صفحه زیبا برای ویندوز ,
:: بازدید از این مطلب : 707
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

اکثر کسانی که با نرم افزارهای تغییر چهره ویندوز سر و کار داشته اند این نرم افزار را می شناسند.این نرم افزار محیط یکنواخت و خسته کننده ویندوز را به محیطی جذاب و دوست داشنی تبدیل میکند و شما هنگام کار با ویندوز احساس راحتی خواهید کرد. نسخه جدید این برنامه با تمامی نسخه های ویندوز اعم از XP ، ویستا و سون سازگار است.هم اکنون میتوانید جدیدترین نسخه این نرم افزار زیبا و پرطرفدار را دانلود کنید.

 

aston2 تغییر چهره ویندوز با استفاده از Aston2 v1.6.1

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کاربردی , دسکتاپ , ,
:: برچسب‌ها: تغییر چهره ویندوز اکس پی , تغییر چهره ویندوز سون , تغییر چهره ویندوز ویستا , دانلود Aston2 , زیبا سازی محیط ویندوز , نرم افزار تغییر چهره ویندوز , نرم افزار زیبا سازی ویندوز ,
:: بازدید از این مطلب : 716
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

مجموعه ایی از جدیدترین بازی های ورزشی مخصوص موبایل را برای شما کاربران سایت پي سي ايكس آماده نموده ایم. این مجموعه شامل ۶ بازی محبوب و جدید از سری بازی های ورزشی موبایل در سال ۲۰۰۹ بوده که با فرمت جاوا و در ابعاد مختلف منتشر و در سایت پي سي ايكس در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.

 

6 Java Sport Game مجموعه 6 بازی ورزشی جدید مخصوص موبایل

 



:: موضوعات مرتبط: بخش موبایل , بازی جاوا , ,
:: برچسب‌ها: free java game , free mobile game , Fresh Java Games , java games , java sport games , mobile sport game , بازی 2009 موبایل , بازی java , بازی برای موبایل , بازی سونی اریکسون , بازی نوکیا , بازی های موبایل جدید , بازی ورزشی موبایل , دانلود بازی جاوا , دانلود بازی موبایل ,
:: بازدید از این مطلب : 657
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

یکی از بهترین برنامه های برداشتن صدای خواننده از روی موزیک برنامه ی کمیاب Vogone Vocal Remover میباشد.یک نرم افزار تک و بی نظیر برای اینکه صدای خواننده را از آهنگ جدا کنید و صدای خودتان یا خواننده دیگر را به آهنگ بچسبانید! با استفاده از این برنامه همه اینها با چند کلیک ساده امکان پذیر است. این نرم افزار دارای محیطی ساده و کاربر پسند میباشد.

 

vocal برداشتن صدای خواننده از روی آهنگ با استفاده از Vogone Vocal Remover 3.30

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار مولتی مدیا , ویرایشگر صدا , ,
:: برچسب‌ها: برداشتن صدای خواننده , جداسازی صدای خواننده , نرم افزار جداسازی صدا از آهنگ , نرم افزار قوی جدا کردن صدای خواننده از آهنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 891
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

کتاب جادویی موبایل که امروز از سایت پي سي ايكس ، برای شما عزیزان آماده دریافت کرده ایم ، کتابی با فرمت جاوا می باشد که شامل بخش های مختلفی همچون دانستنی ها ، شعر هایی از فریدون مشیری، حمید مصدق، فروغ فرخزاد و طنز پرداز خوش ذوق نسیم عرب امیری و انواع اس ام اس ها و … می باشد.امید است با دریافت و نصب این نرم افزار بر روی گوشی لذت ببرید.

 

mobile book کتاب زیبا و پر محتوی EbookMagic نسخه اسفند ماه برای موبایل

 



:: موضوعات مرتبط: بخش موبایل , کتاب الکترونیک موبایل , ,
:: برچسب‌ها: magic , magic ebooks , sms books , اس ام اس , اس ام اس تبريك سال نو , اس ام اس تبريك عيد نوروز , اس ام اس سال ٩٠ , اس ام اس عيد , اس ام اس عيد نوروز , اس ام اس فروردين ٩٠ , اس ام اس نوروز , اس ام اس ها , اس ام اس هفتسين , دانلود جديدترين كتاب هاي موبايل , دانلود كتاب اس ام اس , دانلود كتاب موبايل , سايت اس ام اس , سايت پيام كوتاه , عيد باستاني نوروز , عيد توروز , عيد نوروز ٩٠ , كتاب sms , كتاب موبايل , كتاب موبايل جديد , كتاب موبايل خفن , كتاب پيام كوتاه , مجيك , مجيك بوك , مسيج , مسيج تبريك سال نو , مسيج نوروز , نوروز ١٣٩٠ , نوروز ٩٠ , نوروزانه , پيام كوتاه سال نو ,
:: بازدید از این مطلب : 748
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

مجموعه ١١٢ والپپر زیبا از کشتی ها و قایق های بادبانی را در این پست از سایت پي سي ايكس ، برای شما بازدیدکنندگان عزیز به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم.این مجموعه شامل ١١٢ والپپر زیبا در سایز های ۱۲۸۰×۱۰۲۴ و ۱۹۲۰×۱۲۰۰ و با فرمت JPG می باشد.امید است با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان بک گراند ویندوز خود لذت ببرید.

 

Ship wallpapers مجموعه ١١٢ والپپر زيبا از كشتي ها و قايق هاي بادباني

 



:: موضوعات مرتبط: بخش گرافیک , والپیپر , ,
:: برچسب‌ها: wallpaper , Wallpapers , تصاویر با کیفیت طبیعت , دانلود بک گراند , دانلود تصاویر با کیفیت , دانلود تصاویر زمینه , دانلود تصاویر پس زمینه , دانلود والپیپر , دانلود پس زمینه , زمينه ويندوز , عكس , قايق بادي , قايق هاي بادباني , كشتي , كشتي زيبا , كشتي هاي بزرگ , كشتي هاي زيبا , ماشين هاي بي ام و , ماشين هاي غربي , ماشين هاي ژاپني , والپپر , والپپر آرام , والپپر از طبيعت , والپپر اچ دي , والپپر با كيفيت , والپپر تازه , والپپر تركيب رنگ ها , والپپر جديد , والپپر خفن , والپپر خودرو , والپپر رنگارنگ , والپپر ماشين , والپپر هاي بسيار جديد , والپپر هاي بسيار حفن , والپپر هاي بسيار زيبا , ورزش قايق راني ,
:: بازدید از این مطلب : 851
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

تقویم و سالنامه سال ۱۳۹۰ خورشیدی را برای شما کاربران سایت پي سي ايكس در انداره ها و کیفیت های بالا به عنوان تصاویر پس زمینه یا والپیپر ویندوز با فرمت JPG و رزولویشن ۱۰۵۰×۱۶۸۰ آماده دانلود نموده ایم. برای هر ماه دو والپیپر طراحی شده است که شما بسته به سلیقه خود میتوانید از آنها استفاده کنید. از ویژگی های جالب این سالنامه می توان به دارا بودن مناسبت ها و تعطیلات رسمی اشاره نمود. امیدواریم این مجموعه مورد پسند و توجه شما عزیزان قرار گیرد. تیم پي سي ايكس پیشاپیش سال جدید را تبریک عرض نموده و سال خوبی را برای شما  عزیزان آرزومند است.

 

Taghvim 90 تقویم دیجیتالی سال 1390

 



:: موضوعات مرتبط: بخش گرافیک , والپیپر , ,
:: برچسب‌ها: تصاویر پس زمیته 1390 , تقویم سال 1390 , تقویم سال 90 , دانلود تقویم 1390 , دانلود تقویم سال 90 , دانلود والپیپر تقویم 90 , سالنامه 1390 ,
:: بازدید از این مطلب : 743
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

شما می توانید با این نرم افزار به تغییر صدای خود در هنگام چت کردن و … بپردازید. و افکت های گوناگونی که این نرم افزار بر روی صدای شما می گذارد قادر خواهید بود صدای خود را به شکل های مختلف تغییر داده و در زمینه های مختلفی مانند : صدا گذاری بر روی کلیپ های تصویری، گفتگو صوتی در محیط های چت و جلوگیری از فاش شدن هویت اصلی شما، فرستادن Email های صوتی  و … استفاده کنید. به وسیله نسخه Diamond این نرم افزار با بهره گیری از محیطی حرفه ای و پیشرفته و با استفاده از افکت ها و جلوه های ویژه بسیاری که به صدای شما می دهد حتی می توانید صدای خود را صدای بازیگران مشهور سینما و یا دیگر افراد مشهور تبدیل کنید. و یا می توانید از طریق این نرم افزار بسیار جالب صدای خود را شبیه به یک زن و یا مرد ، بچه کنید و به صدا گذاری بر روی فیلم مورد علاقه خود بپردازید .

 

AV Voice Changer Software Gold Edition 7.0.37 تغییر صدای خود بوسیله AV Voice Changer Software Gold Edition 7.0.37

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار مولتی مدیا , تبدیل صدا , ویرایشگر صدا , ,
:: برچسب‌ها: دانلود AV Voice Changer Software Gold Edition 7 , 0 , 37 , دانلود با لینک مستقیم AV Voice Changer Software Gold Edition 7 , 0 , 37 , دانلود نرم افزار AV Voice Changer Software Gold Edition 7 , 0 , 37 , دانلود نسخه کرک شده AV Voice Changer Software Gold Edition 7 , 0 , 37 , نرم افزار اديت صدا , نرم افزار تبديل صداي اشخاص , نرم افزار تبديل صداي انسان به بچه , نرم افزار تبديل صداي زن به مرد , نرم افزار تبديل صداي مرد به زن , نرم افزار تغيير صدا ,
:: بازدید از این مطلب : 842
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

Galcott PDF Converter نرم افزاری کوچک اما کامل است که این امکان را به شما می دهد تا فایلهای PDF خود را به یکی از فرمت های قابل اجرا در نرم افزارهای Word ، Excel PowerPoint ، WordPerfect و همچنین فرمت TXT تبدیل نمایید . دیگر قابلیت Galcott PDF Converter که آن را نسبت به نسخه های مشابه متمایز می سازد امکان تبدیل فایلهای تصویری JPG و GIF ، BMP ، PNG ، TIF ، WMF ، EMF به فرمت PDF است . همچنین شما می توانید توسط این نرم افزار عکس های موجود در یک کتاب الکترونیک را استخراج کرده و به صورت جداگانه آنها را ذخیره نمایید .

 

Galcott PDF Converter v3.01 تبدیل اسناد PDF با Galcott PDF Converter v3.01

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کاربردی , تبديل كننده , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Galcott PDF Converter v3 , 01 , دانلود با لینک مستقیم Galcott PDF Converter v3 , 01 , دانلود نرم افزار Galcott PDF Converter v3 , 01 , دانلود نرم افزار برای تبدیل pdf , دانلود نسخه کرک شده Galcott PDF Converter v3 , 01 دانلود نرم افزار تبدیل pdf , نرم افزار تبدیل PDF , نرم افزار تبدیل pdf به word ,
:: بازدید از این مطلب : 767
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

مجله بسیار معروف و پرطرفدار GameStation  که شامل آخرین اخبار و اطلاعات از بازی های روز دنیا و همینطور بازی هایی که به زودی به بازار خواهند آمد , همینطور نقد و بررسی بازی های پرامتیاز از سایت های معروف بازی ها و در یک کلام تمام احتیاجاتی که یک پلیر حرفه ای به آن احتیاج دارد در این مجله آمده است که از سرف سایت پي سي ايكس به شما تقدیم می شود .

 

GameStation مجله GameStation (ماه فوریه)

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کاربردی , کتاب الکترونیک , ,
:: برچسب‌ها: آخرین اخبار و اطلاعات بازی های کامپیوتری , دانلود مجله GameStation , دانلود مجله بازی , مجله پرطرفدار gamestation , نقد و بررسی بازی های روز دنیا ,
:: بازدید از این مطلب : 733
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

PGP Desktop for Windows v10.1.1  نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن می توان ارتباطات و نامه های الکترونیکی را به صورت encrypt ( رمز نگاری ) شده مورد استفاده قرار داد. این نرم افزار با رمزنگاری ای که بر روی داده ها قرار می دهد مانع از سرقت اطلاعات و داده ها می شود. استفاده آسان از نرم افزار و اعمال رمزنگاری های خودکار بر روی داده ها ، توانایی ایجاد سیاست های امنیتی دلخواه بر روی نرم افزار و کنترل سیستم تنها چند ویژگی از صد ها ویژگی موجود در این نرم افزار می باشد. این نرم افزار محصولی از شرکت PGP Software می باشد.

 

PGP Desktop for Windows رمزنگاری ایمیل های ارسالی با PGP Desktop for Windows v10.1.1

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار امنیتی , ابزار قفل گذاري و امنيتي , ,
:: برچسب‌ها: PGP Desktop for Windows v10 , 1 , 1 , ارسال ایمیل کد شده , ایمیل بدون شناسایی شدن , دانلود PGP Desktop for Windows v10 , 1 , 1 , دانلود رایگان PGP Desktop for Windows , لینک مستقیم PGP Desktop for Windows , نرم افزار امنیت برای ارسال ایمیل ,
:: بازدید از این مطلب : 760
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

تم بسیار زیبای Blue Eye Cat برای گوشی های نوکیا سری ۶٠ ورژن ۵ ، را در این پست از سایت بزرگ پي سي ايكس برای شما عزیزان بازدیدکننده آماده دریافت کرده ایم.امید است با دریافت و استفاده از این مجموعه لذت ببرید.

 

Blue Eye Cat تم بسیار زیبای Blue Eye Cat برای گوشی های نوکیا سری 60 ورژن 5

 



:: موضوعات مرتبط: بخش موبایل , تم نوکیا S60 V5 , ,
:: برچسب‌ها: Nokia 360v5 , nokia themes , S60 Themes , تم , تم جديد , تم زيبا , تم سری 60 ورژن 5 , تم مدرن , تم موبايل , تم نوكيا ٢٠١١ , تم نوکیا سری 60 , تم های سری 60 , تم های نوکیا , تم های گوشی نوکیا , تم ٢٠١١ , نوکیا سری 60 , پوسته جذاب , پوسته مدرن , پوسته موبايل ,
:: بازدید از این مطلب : 773
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

ImTOO Photo to Flash v1.0.0.0114 نام نرم افزاری است که برای شما عزیزان با انتخاب تصاویر دلخواه شما گالری زیبا و دیدنی فلش می سازد . این نرم افزار این قابلیت را دارد که با افکت های زیبا گالری عکس زیبائی را برای شما بسازد . این نرم افزار نیز به شما خروجی وب هم می دهد تا به کمک آن در فضای مجازی هم استفاده کنید.از نکات بسیار قابل توجه و مهم این نرم افزار پشتیبانی از تقریبا تمام فرمت های موجود برای تصاویر می باشد . این نرم افزار محصول شرکت Imtoo می باشد .

 

ImTOO Photo to Flash ساخت آلبوم های زیبا سه بعدی فلش با ImTOO Photo to Flash v1.0.0.0114

 



:: موضوعات مرتبط: بخش گرافیک , تبديل كننده , ,
:: برچسب‌ها: دانلود ImTOO Photo to Flash , دانلود رایگان ImTOO Photo to Flash , دانلود نرم افزار تبدیل به فلش , دانلود نرم افزار تبدیل عکس به فلش , لینک مستقیم ImTOO Photo to Flash , نرم افزار convertor عکس , نرم افزار تبدیل jpj به flash ,
:: بازدید از این مطلب : 743
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

یک پاک کننده کامل وتمام عیار برای هارد دیسک شما و محافظت از برگرداندن غیر مجاز دوباره اطلاعات و فایل های پاک شده . با O&O SafeErase حتی هکرها , جاسوس ها و سارقین اطلاعات هم نمی توانند فایل های پاک شده توسط این نرم افزار را بازیابی و دوباره به حالت اول برگردانند این برنامه بوسیله ۵ متد مختلف اطلاعات را از روی سیستم حذف میکند ودر آخر گزارش کاملی از فایلهای حذف شده را برای شما نمایش میدهد.

 

O O SafeErase پاک سازی کامل و مطمئن اطلاعات با O&O SafeErase Professional 5.0

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کاربردی , آفیس , ,
:: برچسب‌ها: O&O SafeErase Professional , برنامه O&O SafeErase Professional , دانلود O&O SafeErase Professional , دانلود برنامه O&O SafeErase Professional , دانلود نرم افزار O&O SafeErase Professional , نرم افزار O&O SafeErase Professional , پاک سازی کامل و مطمئن اطلاعات با O&O SafeErase Professional 5 , 0 ,
:: بازدید از این مطلب : 650
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

Icon Replacer نرم افزاری برای ویندوز های ویستا و ۷ می باشد که با استفاده از آن به سرعت می توانید آیکون های ویندوز را تغییر دهید . با استفاده از این نرم افزار علاوه بر آیکون های ویندوز قابلیت تغییر آیکون های تمامی نرم افزارهای نصب شده بر روی سیستم را دارید .قبل از اجرای برنامه توجه داشته باشید که هنگام تغییر آیکون باید برنامه ای که قصد تغییر آیکونش را دارید فعال (اجرا) نباشد و همینطور از فایل اصلی یک BackUP داشته باشید .

 

Icon Replacer تغییر آیکون ها ویندوز با Icon Replacer v1.0

 



:: موضوعات مرتبط: بخش گرافیک , ویرایش عکس , ,
:: برچسب‌ها: تغییر آیکون های ویندوز , دانلود Icon Replacer , دانلود رایگان Icon Replacer , دانلود نرم افزار ویرایش icon , لینک مستقیم Icon Replacer , نرم افزار تغییر icon , نرم افزار تغییر آیکون , نرم افزار تغییر آیکون های ویندوز ,
:: بازدید از این مطلب : 717
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

با نرم افزار Image Resize Guide می توانید اشیاء درون تصویر را حذف نمایید بدون آنکه اثری از آن باقی بماند و یا کسی قادر به تشخیص آن باشد! حتما این سئوال برای شما پیش آمده که چگونه این امر امکان پذیر است، این نرم افزار با الگو برداری از حاشیه شیء مورد نظر جای آن را با ظرافت طوری می پوشاند که گویی آن شیء اصلا در آن محل وجود نداشته است. از ویژگی های دیگر این نرم افزار می توان به قابلیت تغییر سایز تصاویر به آسانی و با چند کلیک اشاره نمود. 

 

Image Resize Guide حذف اشیای درون تصاویر با Image Resize Guide 1.1 Final

 



:: موضوعات مرتبط: بخش گرافیک , ویرایش عکس , ,
:: برچسب‌ها: Image Resize Guide , برنامه Image Resize Guide , حذف اشیای درون تصاویر با Image Resize Guide 1 , 1 Final , دانلود , دانلود Image Resize Guide , دانلود برنامه Image Resize Guide , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار Image Resize Guide , دانلود نرم افزار با لینک مستقیم , نرم افزار Image Resize Guide ,
:: بازدید از این مطلب : 754
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

Deer Hunter 4

متاسفانه تفریح برخی افراد رفتن به شکار حیوانات می باشد که روح هر انسان آزاده ای را می رنجاند اما استفاده از جایگزین هایی که ساخته شده اند می تواند تا حدود زیادی از شکار بی رحمانه حیوانات جلوگیری کند . به همین منظور قصد داریم امروز یک بازی بسیار زیبا با نام Deer Hunter 4 که همان شکار حیوانات می باشد را به شما معرفی کنیم که می توانید با نصب بر روی گوشی خود به آفریقای جنوبی ، کامرون و تانزانیا رفته و حیواناتی نظیر فیل ، بوفالو و گوزن شکار کنید و حس شکار حیوانات واقعی خود را تا حدودی ارضا کنید . این بازی که از گرافیک نسبتا بالایی برخوردار است تحت پلتفرم جاوا طراحی شده و قابلیت استفاده بر روی گوشی هایی نظیر ۵۸۰۰ ، X6 و N97 را داراست .

 



:: موضوعات مرتبط: بخش موبایل , بازی جاوا , ,
:: برچسب‌ها: بازی موبایل , دانلود بازی , دانلود بازی 5800 , دانلود بازی Deer Hunter 4 , دانلود بازی n97 , دانلود بازی x6 , دانلود بازی جاوا , دانلود بازی شکار حیوانات برای موبایل , دانلود بازی موبایل , دانلود رایگان بازی موبایل ,
:: بازدید از این مطلب : 864
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

وکتور استاک گلدار

در این نوشته قصد انتشار یک وکتور گلدار ( Floral ) بسیار زیبا برای گرافیست ها و گرافیک دوستان محترم داریم . این وکتور که در قالب EPS طراحی شده است توانایی بازگشایی در نرم افزار های ادوبی فتوشاپ و ادوبی ایلوستریتور را داراست . از این وکتور که زیبایی منحصر به فردی دارد می توان در مکان های مختلف نظیر هیدر سایت ها و وبلاگ ها استفاده نمود که امید است مورد توجه واقع گردد .

 



:: موضوعات مرتبط: بخش گرافیک , وکتور , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود رایگان وکتور , دانلود رایگان وکتور EPS , دانلود وکتور , دانلود وکتور EPS , دانلود وکتور Floral , دانلود وکتور استاک , دانلود وکتور گلدار , وکتور برای هیدر سایت , وکتور فلورال , وکتور گلدار ,
:: بازدید از این مطلب : 806
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 اسفند 1389 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 74 صفحه بعد