نوشته شده توسط : Rahim

توسط این نرم افزار می توانید بدون دانستن یک خط برنامه نویسی و تنها با استفاده از چند کلیک موس محدودیت های بیشماری را در مورد نحوه ی دسترسی سایرین به بخش ها و حتی نرم افزارهای نصب شده برروی سیستم اعمال کنید.
با کمک این نرم افزار می توانید دسترسی کابران به مکان های حساس از نظر امنیتی را محدود کنید به عنوان مثال شما میتوانید از دسترسی کاربران به رجیستری، Task Manager، کنترل پانل، جستجوگر ویندوز Command و Run، درایوها و همینطور بخش Policy سیستم عامل جلوگیری کنید.این نرم افزار با نشان دادن تمامی محیط های کاری از کاربری کل(Administrator) گرفته تا کاربران عادی ویندوز امکان اعمال تمامی تغییرات فوق الذکر را برای کلیه کاربری ها فراهم می آورد.

 

1st اعمال محدودیت در ویندوز با نرم افزار کوچک اما قدرتمند 1st Security Agent v9.3

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار امنیتی , ابزار قفل گذاري و امنيتي , ,
:: برچسب‌ها: عدم دسترسی رجیستری , قفل کردن Policy , قفل کردن Run , قفل کردن Task Manager , قفل گذاری رجیستری ویندوز , محدودیت گذاری دسترسی به کامپیوتر , نرم افزار قفل گذاری سیستم , نرم افزار قفل گذاری ویندوز ,
:: بازدید از این مطلب : 4485
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

Lock My PC یک ابزار کارآمد با کاربردی آسان می باشد که با استفاده از آن می توانید با چند کلیک کامپیوتر خود را قفل کنید. این برنامه با مسدود کردن ورودی اصلی سیستم از دستکاری افراد متفرقه جلوگیری میکند.
هنگامی که شما پشت سیستم خود نیستید برنامه با فقل کردن کنترل هایی مانند کیبورد , ماوس , CDRom , DVDRom و صفحه نمایش اجازه هرگونه دستکاری را از افراد دیگر می گیرد و هیچ کسی بدون رمز عبور قابلیت دسترسی به سیستم شما را ندارد. یکی از قابلیت های عالی این برنامه آن است که اگر کسی پسورد های مختلفی را برای دسترسی به سیستم وارد کند،این برنامه آنها را ذخیره کرده و شما با دیدن آنها میتوانید بفهمید پسوردتان چقدر قابل حدس زدن هست! دیگر ویژگی های این نرم افزار سبک و کاربردی را در ادامه می توانید مشاهده کنید.

 

lockpc قفل کردن کامپیوتر در زمان های دلخواه با Lock My PC v4.8.1.797

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار امنیتی , آپدیت و کلید آنتی ویروسها , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار قفل ویندوز , نرم افزار قفل کردن سیستم , نرم افزار پسورد گذاری کامپیوتر , پسورد گذاری ایمن برای ویندوز ,
:: بازدید از این مطلب : 3987
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

آنتی ویروس NOD32 و نسخه فایروال دار آن یعنی Smart Security به دلیل سرعت و حجم Update‌های کم در بین کاربران محبوبیت خوبی کسب کرده اند. همچنین این نرم افزارها به فایلها، اشکال بی مورد وارد نمی کند و همین باعث شده است که حرفه ای ها هم به سمت استفاده از این آنتی ویروس ها بروند. تنها مشکل این برنامه ها  عدم به روز رسانی از طریق فایل Update‌ است و برای همین بر روی سیستمی که به اینترنت متصل نیست استفاده از آن بی فایده است. همچنین راهی برای نگهداری Update های آن وجود ندارد. سایت پي سي ايكس با روشی خاص توانسته است این نرم افزارها را به طور کامل و بدون کوچکترین اتصال به اینترنت به روز رسانی کند.این فایل ها هم نرم افزار NOD32 و هم Smart Security را در کلیه نسخه های ۳٫x و ۴٫x به روز می کند.
آموزش آپدیت آفلاین نیز در ادامه مطلب آمده تا شما عزیزان برای به روز رسانی این آنتی ویروس محبوب به مشکلی بر نخورید.

 

nod32off آپديت آفلاين NOD32 تا تاريخ ٥ اسفند ماه ٨٩

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار امنیتی , آپدیت و کلید آنتی ویروسها , ,
:: برچسب‌ها: Eset Nod32 2011 , nod32 2011 , update nod32 , username و Password برای نود 32 , آخرين آپديت نود ٣٢ ٢٠١١ , آموزش آپديت نود٣٢ , آپديت آفلاين NOD32 , آپديت آفلاين نود , آپديت ايست نود٣٢ ٢٠١١ , آپديت بدون نياز به اينترنت , آپديت جديد براي ايست نود٣٢ , آپديت نود , آپديت نود بدون يوزر پسورد , آپديت نود ٢٠١١ , دانلود , دانلود ESET Smart Security Update Generator , دانلود NOD32 update Generator , دانلود Offline آنتی ویروس NOD32 , دانلود Update کردن Nod 32 , دانلود آخرین نسخه آنتی ویروس Nod32 , دانلود آنتی ویروس پرتابل نود 32 , دانلود آنتی ویروس پورتابل نود32 , دانلود آپدیت آفلاین ورژن 4 نود 32 , دانلود آپدیت کردن نود 32 از طریق فایل , دانلود انتی ویروس پورتابل NOD 32 , نود٣٢ آپديت كردن ,
:: بازدید از این مطلب : 767
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

PGP Desktop for Windows v10.1.1  نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن می توان ارتباطات و نامه های الکترونیکی را به صورت encrypt ( رمز نگاری ) شده مورد استفاده قرار داد. این نرم افزار با رمزنگاری ای که بر روی داده ها قرار می دهد مانع از سرقت اطلاعات و داده ها می شود. استفاده آسان از نرم افزار و اعمال رمزنگاری های خودکار بر روی داده ها ، توانایی ایجاد سیاست های امنیتی دلخواه بر روی نرم افزار و کنترل سیستم تنها چند ویژگی از صد ها ویژگی موجود در این نرم افزار می باشد. این نرم افزار محصولی از شرکت PGP Software می باشد.

 

PGP Desktop for Windows رمزنگاری ایمیل های ارسالی با PGP Desktop for Windows v10.1.1

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار امنیتی , ابزار قفل گذاري و امنيتي , ,
:: برچسب‌ها: PGP Desktop for Windows v10 , 1 , 1 , ارسال ایمیل کد شده , ایمیل بدون شناسایی شدن , دانلود PGP Desktop for Windows v10 , 1 , 1 , دانلود رایگان PGP Desktop for Windows , لینک مستقیم PGP Desktop for Windows , نرم افزار امنیت برای ارسال ایمیل ,
:: بازدید از این مطلب : 760
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

AVG Anti-Virus FREE Edition نسخه رایگان نرم افزار آنتی ویروس شناخته شده ومحبوبی می باشد که با قابلیت استفاده بدون مسئولیت برای کاربران خانگی تا مدت نصب برنامه برروی سیستم همانند یک دژ مستحکم از رایانه شما در برابر انواع تهدیدهای روزافزون مانند ویروسها، تروجانها، روت کیتها، کرم های رایانه ای، نرم افزارهای جاسوسی و تبلیغاتی مزاحم، بدافزارها و غیر بصورت عالی محافظت به عمل می آورد. امکان بروزرسانی سریع دیتابیس نرم افزار آنتی ویروس بصورت Life Time درکنار ارائه سطح محافظتی بالا شناسایی تهدیدهای مختلف که استفاده میلیونها کاربردر سرتاسر جهان از این نرم افزار برای محافظت از رایانه های خود گواهی بر قدرت و قابلیت اطمینان این برنامه می باشد، از دیگر ویژگی های این نرم افزار می باشد. AVG Anti-Virus قابلیت استفاده بسیار ساده و محیط کاربری طراحی شده بصورت ساده و قابل یادگیری آسانی دارد، و مهم تر از همه سرعت سیستم شما را به هیچ عنوان کاهش نمی دهد ونیازمندی های سیستمی بسیار کمی نیز برای نصب برنامه مورد نیاز می باشد. توجه داشته باشید که این نسخه از آنتی ویروس، تنها برای استفاده فردی خانگی و غیر تجاری رایگان می باشد، بگونه ای که استفاده از آن برای سازمانها و مصارف تجاری اکیدا ممنوع می باشد. نسخه حرفه ای نرم افزار نیز دارای قابلیتهای حفاظتی و فایروال بیشتری علاوه بر ظرفیتهای نسخه رایگان می باشد.

 

avg جدیدترین نسخه آنتی ویروس رایگان AVG Anti Virus Free 9.0.716 Build 1803

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار امنیتی , آنتی ویروس , ,
:: برچسب‌ها: آنتی ویروس , دانلود آنتی ویروس , دانلود آنتی ویروس 2010 , دانلود آنتی ویروس avg , دانلود آنتی ویروس جدید , دانلود آنتی ویروس رایگان , دانلود آنتی ویروس قوی , نسخه جدید آنتی ویروس avg ,
:: بازدید از این مطلب : 679
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

همیشه وجود یک آنتی ویروس خوب و کارا با قابلیت های کامل نیاز یک سیستم رایانه ای به شمار می رود. وجود ابزاری امنیتی که بتواند در سیستم را در مقابل حملات ویروس ها و کرم های اینترتی محافظت نماید. نرم افزارهای زیادی در زمینه امنیت وجود دارند. یکی از این نرم افزار ها BitDefender نام دارد. ابزاری بسیار کامل که امنیت مثال زدنی را برای سیستم ها به ارمغان می آورد. اما مجموعه نرم افزار های شرکت BitDefender در یک بسته نرم افزاری جمع آوری شده که BitDefender Total Security نام گرفته است . بسته ای که با دارا بودن تمامی نرم افزارهای امنیتی این شرکت به کاربرانش لذت استفاده از یک رایانه امن را هدیه می دهد.
BitDefender Total Security با استفاده از آخرین تکنولوژی های موجود اقدام به اسکن سیستم کرده و با به روزرسانی سریع به هیچ ویروس و یا فایل مخربی اجازه ورود به سیستم کاربرانش را نخواهد داد. محیط کاربری این نرم افزار بسیار ساده است و همین عامل به کاربران کمک می کند تا به راحتی بتوانند نرم افزار را مدیریت کنند. این بسته نرم افزاری شامل تمامی نرم افزار های این شرکت برای امنیت کامل خواهد بود.

 

bitdef2010 امنیت كامل در اینترنت توسط BitDefender Total Security 2010

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار امنیتی , آنتی ویروس , دیوار آتشین , ضد هک و جاسوسی , ,
:: برچسب‌ها: آنتی ویروس رایگان , دانلود آنتی ویروس , دانلود آنتی ویروس 2010 , دانلود آنتی ویروس جدید , دانلود آنتی ویروس رایگان , دانلود آنتی ویروس قوی , دانلود رایگان آنتی ویروس BitDefender , نسخه جدید BitDefender ,
:: بازدید از این مطلب : 657
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

تقریبا همه افراد با آنتی ویروس قدرتمند و محبوب NOD32 آشنایی دارند. به تازگی ورژن ۴ این آنتی ویروس به بازار آمده. خیلی از کاربران برای به روز رسانی این آنتی ویروس به مشکل بر می خورند. با استفاده از این برنامه مکمل شما عزیزان می توانید آنتی ویروس خود را تا تاریخ ۲۰۰۹٫۱۱٫۲۹ (هشتم آذر ماه ۸۸) بصورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت آپدیت کنید.
آموزش آپدیت آفلاین در ادامه مطلب آمده تا شما عزیزان برای به روز رسانی این آنتی ویروس محبوب به مشکلی بر نخورید…

 

nod32off آپدیت آفلاین NOD32 تا تاریخ ۸ آذر ماه ۸۸

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار امنیتی , آپدیت و کلید آنتی ویروسها , ,
:: برچسب‌ها: آپدیت nod 32 بدون یوز و پسورد , آپدیت آنتی ویروس NOd 32 , آپدیت آنتی ویروس بدون اینترنت , آپدیت جدید نود 32 , آپدیت نود 32 , آپدیت نود 32 بدون اینترنت ,
:: بازدید از این مطلب : 612
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

UnHackMe 6.8 Build 852 نام اولین نرم افزار مقابله با ویروس Rootkit می باشد . این نرم افزار امروزه برای کامپیوتر شما نیازی ضروری است ! Rootkit ها نوع جدیدی از تروجان ها هستند که دسترسی کامل به یک کامپیوتر یا شبکه را به وجود میاورند و هکر ها تمامی امکانات ادمین ویندوز را در اختیار میگیرند . این نرم افزار توانایی مقابله با این ویروس و پاک کردن آن را دارد.

 

 unhack مقابله با ويروس Rootkit با UnHackMe 6.8 Build 852

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار امنیتی , آنتی ویروس , ضد هک و جاسوسی , ,
:: بازدید از این مطلب : 624
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

امروزه با گسترش روزافزودن تهدیدهای رایانه مختلف خصوصا در سطح وب وبه منظور محفاظت موثر در برابر حملات هکری و نرم افزارهای نفوذگر مخرب به رایانه های مختلف در سرتاسر جهان نیاز به نرم افزارهای امنیتی و آنتی ویروس که بتوانند بصورت موثر دربرابر انواع این تهدیدهای روزافزون بخوبی عکس العمل نشان داده وبه مقابله باآنها بپردازند، احساس می شود . شرکت آویرا یکی ازبهترین و پرآوازه ترین شرکتهای امنیتی در زمینه تهیه و تولید برنامه های آنتی ویروس می باشد. یکی از محصولات نرم افزارآنتی ویروس این شرکت که با نام AntiVir Personal شناخته شده است، برای استفاده شخصی بصورت رایگان ارائه می شود. نرم افزار آنتی ویروس Avira AntiVir Personal قدرتمندترین برنامه محافظ آنتی ویروس رایگان می باشد که راهکاری کاملا رایگان و مورد اعتماد به منظور محافظت از اطلاعات شخصی شما بصورت اسکن سریع سیستم شما برای شناسایی تهدیدهای امنیتی و مخرب همچون ویروسها، تروجانها، برنامه های درب پشتی، کرمها، شماره گیرنده های آنلاین و غیره ارائه می نماید. این نرم افزار هر عملکردی را که توسط کاربریا سیستم عامل دیگری برروی رایانه شما انجام شود را مشاهده و کنترل می نماید و بصورت موثر در صورت شناسایی برنامه های مشکوک و مخرب واکنش نشان می دهد. آویرا شرکتی امنیتی  آلمانی می باشد، برنامه های امنیتی و محافظتی این شرکت بر مبنای موتور آنتی ویروس AntiVir می باشد، که برای اولین بار در سال ۱۹۸۸مورد استفاده قرارگرفت. این شرکت درابتدا به نام “H+BEDV Datentechnik GmbH” بنیان نهاده شد. اکنون این شرکت به یکی از شناخته شده ترین و محبوبترین شرکتهای تولید کننده نرم افزارهای امنیتی تبدیل شده که محصولات امنیتی تولید شده توسط آن به خوبی توانسته اند درمیان سایر نرم افزارهای آنتی ویروس برای خود جا باز کنند.

 

antivir قدرتمندترین آنتی ویروس رایگان – AntiVir Personal 9.0.0.415

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار امنیتی , آنتی ویروس , ,
:: برچسب‌ها: دانلود آنتی ویروس 2009 , دانلود آنتی ویروس avira , دانلود آنتی ویروس اویرا , دانلود آنتی ویروس جدید , دانلود آنتی ویروس رایگان , دانلود آنتی ویروس قوی ,
:: بازدید از این مطلب : 550
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

با استفاده از WinGuard Pro Advanced می توانید بر روی فایل ها پوشه ها و تمام درایو های خود و حتی بر روی تمام نرم افزار های موجود در سیستم رمز عبور بگذارید. به طور کامل این برنامه تمام رمز عبور های سیستم و کلا امنیت تمام فایل های شما را تضمین میکند.

 

WinGuard Pro Advanced قفل گذاری روی فایل ها و پوشه ها با WinGuard Pro Advanced 2011 7.7.8.0

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار امنیتی , ضد هک و جاسوسی , نرم افزار کاربردی , مدیریت فایل , ابزارهای جالب , ابزارهای مفید , ,
:: برچسب‌ها: WinGuard Pro Advanced , برنامه WinGuard Pro Advanced , دانلود , دانلود WinGuard Pro Advanced , دانلود برنامه WinGuard Pro Advanced , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار WinGuard Pro Advanced , دانلود نرم افزار با لینک مستقیم , نرم افزار WinGuard Pro Advanced ,
:: بازدید از این مطلب : 600
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

اگر می خواهید با آسودگی خاطر از اینترنت استفاده نمایید کافی است Panda Internet Security را انتخاب کنید. حفاظت از اطلاعات محرمانه, جلوگیری از ورود هکرها, جلوگیری از سرقت جزئیات حساب بانکی, جلوگیری از ورود ویروس ها و برنامه های جاسوسی و … از قابلیت های بی نظیر این مجموعه نرم افزاری قدرتمند است.مدل امنیتی جدید و بی نظیر این مجموعه شناسایی بیش از یک میلیون ویروس و دیگر برنامه ها را تضمین می نماید.

 

35ho2n5 نرم افزار امنیتی Panda Internet Security 2010 v18.0.0

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار امنیتی , آنتی ویروس , ,
:: برچسب‌ها: دانلود انتی ویروس , دانلود نرم افزار امنیتی , دانلود نرم افزار پاندا , دانلود پاندا , نرم افزار امنیتی پاندا ,
:: بازدید از این مطلب : 556
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

حملات جاسوسی که ممکنه منجر به سرقت اطلاعاتی و لو رفتن مثلا username و password شما بشه یکی از مشکلات همیشگی کاربران اینترنت است . امکان دارد که شما هم دچار حملات این چنینی شده اید؟ شاید شما اصلا متوجه این نرم افزارها و چنین مواردی نشوید . هرچند که شما یک آنتی ویروس خوب و قوی روی سیستم خود داشته باشید ( نکته : توجه کنید که Firewall ها نمیتوانند از ورود Spyware ها و Adware ها جلوگیری کنند و Antivirus ها هم نمیتوانند همه آنها رو شناسایی و از روی سیستم پاک کنند ) باز هم شما به یک برنامه برای از بین بردن هزاران نوع Adware و پاک کردن تمامی Spyware ها و تروجان ها و Keylogger ها و Spybots ها و Tracker های موجود بر روی سیستم نیاز دارید .
Spyware Doctor کامپیوتر شخصی شما را اسکن نموده وبه جستجو و شناسایی هزاران فایل خطرناک در ویندوز میپردازد. Spyware Doctor جایزه های متعددی دریافت کرده است و یکی از بهترین ابزارهای کشف و حذف جاسوس افزارها و حفاظت از کامپیوتر شما در برابر هزاران برنامه و فایلهای ناشناس مخرب از جمله جاسوس افزارها,ویروسها, ثبت کننده های کیبوردی و دیگر برنامه های تهدید کننده ویندوز به شمار میرود. این نرم افزار قدرتمند پس از شناسایی برنامه های مخرب آنها را قرنطینه کرده و در بانک خود گرد هم آورده و اطلاعاتی از هویت اصلی آن ها را مشخص میکند.
معمولا پس از ورود جاسوس افزار ها با مشکلاتی از جمله: کاهش سرعت سیستم، تغییر صفحه پیش فرض مرورگر ویا سایت جستجوگر آن، افزایش تعداد پیام های بی مورد و یا تبلیغات PopUp هنگام مرور وب سایت ها در اینترنت و بسیاری دیگر مواجه خواهید شد در چنین مواقعی استفاده و نصب سریع چنین نرم افزارهایی به شما توصیه میشود.

 

spy مقابله در برار جاسوسي با Spyware Doctor 2010 v7.0.0.508

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار امنیتی , آنتی ویروس , ضد هک و جاسوسی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود آنتي اسپاي ور , دانلود نرم افزار Spyware Doctor 2010 v7 , 0 , 0 , 508 , نرم افزار ضد جاسوسي ,
:: بازدید از این مطلب : 535
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

AVG Internet Security 9.0.663.1703 Multilingual : نسخه جدید اینترنت سیکوریتی Avg منتشر شد. محافظتی جامع و اساسی بر روی کامپیوترتان برضد ویروس ها و برنامه های مخرب اینترنتی انجام دهید! این محصول بی همتا امنیت اینترنتی شکست ناپذیری از طریق محافظت درمقابل ویروس ها، برنامه های جاسوسی، هکرها، اسپم و سایت های نامناسب برای شما فراهم می کند.
AVG Internet Security یک راه حل قابل اعتماد برای کاربران خانگی و یا شرکت های کوچک می باشد که استفاده از آن نیز بسیار اسان است و توسط میلیون ها کاربر در سرتاسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد.
این نرم افزار، محافظتی اساسی و همه جانبه برای ویندوز بر علیه کلیه تهدیدهای آنلاین انجام می دهد. با استفاده از این برنامه می توانید با اطمینان خاطر در منزل و یا شرکت از اینترنت استفاده کنید.

 

avg امنيت واقعي در اينترنت با AVG Internet Security 9.0663

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار امنیتی , آنتی ویروس , دیوار آتشین , ضد هک و جاسوسی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار AVG Internet Security 9 , 0663 , دانلود نرم افزار امنیتی , نسخه جدید AVG Internet Security ,
:: بازدید از این مطلب : 618
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

McAfee Total Protection نام یک نرم افزار حفاظتی قدرتمند از کمپانی معروف McAfee می باشد که نام آن برای کاربران دنیای نرم افزار و اینترنت ناشناخته نیست و محصولات امنیتی این شرکت همیشه مورد استفاده افراد حرفه ای بوده است. در این نرم افزار قدرتمند که نسخه ۲۰۰۹ آن به تازگی برای کاربران ارائه شده است می توان اقدامات مدیریتی امنیتی مناسبی را بر روی یک شبکه اعمال نمود.
از ویژگی های این نرم افزار می توان به توانایی اعمال سیستم های امنیتی یکپارچه و تعریف شده توسط مدیر بر روی سیستم های شبکه ، شناسایی نقاط ضعف و آسیب پذیری های شبکه تحت نظارت و معرفی آن ها به مدیریت ، توانایی مدیریت آسان بر شبکه با استفاده از ابزارهای موجود در برنامه ، توانایی جلوگیری  و کاهش حملات ۰day ( حملاتی که بر روی نقاط ضعف عمومی نشده بر روی سیستم ها صورت می گیرد ) به سیستم ها با بهبود قسمت دفاعی و دفع اکسپلویت های مخرب به صورت خودکار و تحلیل آن توسط نرم افزار و اقدام به Patch نمودن نقطه آسیپ پذیر ، شناسایی rootkit ها و نابودی آن ها ، توانایی استفاده از اینترنت و وب سایت ها توسط کاربران شبکه با اطمینان با استفاده از ابزار هشدار دهنده در مورد وب سایت های خطرناک احتمالی و آگاه سازی آن ها  و غیره  اشاره نمود.

 

mcafee بسته امنیتی مکافی McAfee Total Protection 2009

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار امنیتی , آنتی ویروس , دیوار آتشین , ضد هک و جاسوسی , ,
:: برچسب‌ها: آنتی ویروس رایگان , آنتی ویروس رایگان دانلود , آنتی ویروس قدرتمند کامپیوتر , آنتی ویروس مک کافی , دانلود رایگان آنتی ویروس قوی , دانلود رایگان آنتی ویروس مکافی , دانلود نرم افزار آنتی ویروس , دانلود نرم افزار آنتی ویروس McAfee , دانلود نسخه جدید مکافی , نرم افزار آنتی ویروس , نسخه جدید نرم افزار McAfee ,
:: بازدید از این مطلب : 687
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

شاید شما فکر کنید که تروجان همان ویروس است که به سیستم حمله می کند و باعث نابود شدن اطلاعات شما میشود. ولی تروجان یک فایل جاسوسی میباشد که توسط هکر با توجه به نیاز به اطلاعاتی که میخواهد به دست بیاورد برای قربانی فرستاده میشود. که نوع بسیار مهمی از تحدیدهای اینترنتی میباشد. پس با ماهیت مشخص تروجان را نمی توان ویروس برشمرد. هکر ها بر اساس نیازهای خود به اطلاعات قربانی که میتواند پسورد ایمیل،آیدی شخص،اکانت اینترنتی،نام و پسورد رایانه شما و … میباشد تروجان خود را آماده سازی میکند. این تروجان ها از کجا وارد سیستم ما میشود و ممکن است چه مشکلاتی برای رایانه ما بوجود آوردند. شاید برای شما پیش آمده باشد که در چت لینک هایی برای شما فرستاده شود این آدرس اینترنتی های مشکوک که اصولا هکر ها برای نفوذ به رایانه شما ارسال میکنند حاوی کدهای مخربی میباشد که با کیک کردن بر روی لینک و رفت به آدرس اینترنتی ممکن است فایلهای مخرب بر روی سیستم شما نصب شود. این تروجان ها با ارسال فایلهای آلوده بر روی سیستم قربانی شروع به کار میکند و به صورت مخفیانه به فعالیت خود ادامه میدهد و اطلاعات شما را برای هکر ارسال میکند.

 

t.r پاک کردن تمام تروجان ها با Trojan Remover v6.8.1 Build 2591

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار امنیتی , آنتی ویروس , ,
:: برچسب‌ها: اخرین ورژن برنامه پاک کردن تروجان ها , برنامه ضد هک , دانلود Trojan Remover , پاک کردن ترجان ها , پاک کردن کرم های اینترنتی ,
:: بازدید از این مطلب : 625
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

اکثر کاربران برای رهایی از ویروس های مزاحم از نرم افزارهای آنتی ویروس استفاده می کنند که این روزها داشتن یک آنتی ویروس قوی و بروز در رایانه یک امر ضروری به حساب می آید. در این مطلب سایت پي سي ايكس به معرفی آنتی ویروسی کم حجم می پردازیم که قادر است بیش از ۱۰ نوع ویروس را به همراه ویروس اتوران از بین ببرد. نام این نرم افزار M Autorun Killer 1.5 است که قادر است علاوه بر از بین بردن ویروس ها Run و Cmd ویندوز و همچنین رجیستری و Task Manager را هم فعال کرده و علاوه بر آن ها فولدر آپشن ویندوز را هم مجددا بازگردانی کند.

 

M Autorun Killer 1.5 از بین بردن ویروس ها با نرم افزار M Autorun Killer 1.5

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار امنیتی , آنتی ویروس , ,
:: برچسب‌ها: آنتی ویروس قوی , آنتی ویروس کامپیوتر , آنتی ویروس کم حجم , از بین بردن ویروس Autorun , از بین بردن ویروس Task Manager , از بین بردن ویروس اتوران , از بین بردن ویروس کامپیوتر , دانلود آنتی ویروس , دانلود آنتی ویروس جدید , دانلود رایگان , دانلود نرم افزار M Autorun Killer , دانلود نرم افزار های امنیتی , سایت دانلود , فعال کردن Task Manager , نرم افزار از بین بردن ویروس اتوران , ویروس اتوران ,
:: بازدید از این مطلب : 636
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

نسخه جدید و محبوب و نهایی از آنتی ویروس و اینترنت سیکوریتی محبوب اواست.نرم افزار Avast! نام یکی از بهترین نرم افزارهای آنتی ویروس شناخته شده است که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید سیستم خود را دربرابر انواع ویروسها، تروجانها ، کرمهای رایانه ای وسایر تهدیدهای اینترنتی محافظت کامل نمایید. از قابلیتهای این نسخه نرم افزار می توان به Anti-spyware داخلی گنجانده شده در نرم افزار، محافظ وب، Anti-rootkit داخلی، قابلیت بروزرسانی خودکار، محافظ مخصوص نرم افزار در برابر غیر فعال شدن توسط نرم افزارهای مخرب، هسته آنتی ویروس داخلی، سازگاری کامل با سیستم ، بومی سازی، ومحافظ شبکه را می توان نام برد. این نسخه از نرم افزار یک آنتی ویروس کاملا مورد تایید ICSA می باشد . همچنین برنده جایزه VB100% در سال ۲۰۰۲ و ۲۰۰۴ در زمینه بازبینی های مقایسه ای Virus Bulletin می باشد . این آنتی ویروس سیستم شما را برای خطرات احتمالی ویروسها، کرمها، تروجانها وروت کیتها و غیره به دو صورت با کسب اجازه از کاربریا به اصطلاح (On Demand) و یا بصورت خودکار یا به اصطلاح On Access ونیز ایمیلها، فایلهای بوت، فایل اکسپلورر و اسکرین سیور را بررسی و اسکن می نماید. دیتابیس آنتی ویروس نیز با استفاده از فناوری iAVS دوبار در هفته بروزرسانی می شود.

 

Avast Free Antivirus نسخه نهایی آنتی ویروس قدرتمند و رایگان avast Antivirus 6.0.1000 Final

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار امنیتی , آنتی ویروس , ,
:: برچسب‌ها: avast Antivirus Free , avast Antivirus Free رایگان , دانلود , دانلود avast Antivirus Free , دانلود برنامه avast Antivirus Free , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار avast Antivirus Free , دانلود نرم افزار با لینک مستقیم , دریافت avast Antivirus Free , نرم افزار avast Antivirus Free , نسخه رایگان و نهایی آنتی ویروس قدرتمند avast Antivirus Free 6 , 0 , 1000 Final ,
:: بازدید از این مطلب : 868
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

آنتی ویروس NOD32 و نسخه فایروال دار آن یعنی Smart Security به دلیل سرعت و حجم Update‌های کم در بین کاربران محبوبیت خوبی کسب کرده اند. همچنین این نرم افزارها به فایلها، اشکال بی مورد وارد نمی کند و همین باعث شده است که حرفه ای ها هم به سمت استفاده از این آنتی ویروس ها بروند. تنها مشکل این برنامه ها  عدم به روز رسانی از طریق فایل Update‌ است و برای همین بر روی سیستمی که به اینترنت متصل نیست استفاده از آن بی فایده است. همچنین راهی برای نگهداری Update های آن وجود ندارد. سایت پي سي ايكس با روشی خاص توانسته است این نرم افزارها را به طور کامل و بدون کوچکترین اتصال به اینترنت به روز رسانی کند.این فایل ها هم نرم افزار NOD32 و هم Smart Security را در کلیه نسخه های ۳٫x و ۴٫x به روز می کند.
آموزش آپدیت آفلاین نیز در ادامه مطلب آمده تا شما عزیزان برای به روز رسانی این آنتی ویروس محبوب به مشکلی بر نخورید.

 

nod32off آپديت آفلاين NOD32 تا تاريخ ٥ بهمن ماه ٨٩

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار امنیتی , آپدیت و کلید آنتی ویروسها , ,
:: برچسب‌ها: Eset Nod32 2011 , nod32 2011 , update nod32 , username و Password برای نود 32 , آخرين آپديت نود ٣٢ ٢٠١١ , آموزش آپديت نود٣٢ , آپديت آفلاين NOD32 , آپديت آفلاين نود , آپديت ايست نود٣٢ ٢٠١١ , آپديت بدون نياز به اينترنت , آپديت جديد براي ايست نود٣٢ , آپديت نود , آپديت نود بدون يوزر پسورد , آپديت نود ٢٠١١ , دانلود , دانلود ESET Smart Security Update Generator , دانلود NOD32 update Generator , دانلود Offline آنتی ویروس NOD32 , دانلود Update کردن Nod 32 , دانلود آخرین نسخه آنتی ویروس Nod32 , دانلود آنتی ویروس پرتابل نود 32 , دانلود آنتی ویروس پورتابل نود32 , دانلود آپدیت آفلاین ورژن 4 نود 32 , دانلود آپدیت کردن نود 32 از طریق فایل , دانلود انتی ویروس پورتابل NOD 32 , نود٣٢ آپديت كردن ,
:: بازدید از این مطلب : 675
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

NOD32 Antivirus حفاظت به موقع در مقابل “worms”، “viruses”، “trojans”، “spyware”، “rootkits”، “bots”، “adware” و دیگر اشکال بد افزارهای رایانه ای.
هوش مصنوعی پیشـرفته همراه با تکنولوژی “ThreatSense” بطور متوسـط %۶۰ از تهدیدات ناشـناخته رایانه ای را شناسـایی و از گسـترش آن جلوگیری می نماید.
استفاده ار موتور ویروس یاب واحد و صرفه جویی در حافظه موقت و حجم دیسک سخت.
سرعت اسکن فایلها ۳ تا ۳۴ برابر سریعتر از دیگر نرم افزارهای مشابه (نقل از: بولتن ویروس)

 

eset downloadha.com تضمين امنيت شما با مجموعه كامل Eset به نام Eset Smart Security & Antivirus

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار امنیتی , آنتی ویروس , دیوار آتشین , ضد هک و جاسوسی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود آنتی ویروس , دانلود آنتی ویروس 2009 , دانلود آنتی ویروس nod32 , دانلود آنتی ویروس جدید , دانلود آنتی ویروس رایگان , دانلود آنتی ویروس قوی , دانلود آنتی ویروس نود 32 , دانلود نرم افزار Eset Smart Security & Antivirus ,
:: بازدید از این مطلب : 620
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

Rohos Logon Key 2.7 نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران می توانند مانع از دسترسی افراد مختلف به غیر از خود به سیستم شوند. شیوه کار این نرم افزار با کیله نرم افزارهای امنیتی که بر روی سیستم نصب می شوند متفاوت است. کاربر برای استفاده از امکانات این نرم افزار علاوه بر نصب برنامه در سیستم نیازمند استفاده از یک حافظه USB را نیز دارد. شما با استفاده از نرم افزار و USB Flash خود سیستم خود را قفل می کنید و در هر بار اجرای سیستم عامل و برای دسترسی به اطلاعات نیازمند اتصال Usb Flash خود به سیستم می باشید. در واقع حافظه USB شما به عنوان کلید امنیتی کامپیوتر شما می باشد. شیوه کار این نرم افزار بدین صورت است که بعد از نصب برنامه و اتصال USB Flash به سیستم شما در درون برنامه با استفاده از یک کلید یک کلید امنیتی را بر روی حافظه فلش خود ایجاد می کنید تا در راه اندازی مجدد سیستم عامل و در زمان درخواست آن کلید رمزنگاری شده ، با اتصال Usb flash به پورت usb خود کلید را به برنامه معرفی کنید. بدین صورت دیگر تنها افرادی به سیستم شما دسترسی خواهند داشت که حافظه USB مورد نظر در اختیارشان باشد . این نرم افزار محصولی از شرکت Tesline-Service SRLمی باشد.

rohos downloadha.com با usb فلش ، كامپوتر خود را قفل كنيد با Rohos Logon Key 2.7

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار امنیتی , ضد هک و جاسوسی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار Rohos Logon Key 2 , 7 ,
:: بازدید از این مطلب : 664
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

دیگر نرم افزار امنیتی که ساعت ها پیش Kaspersky به روزرسانی جدیدی از آن را به شکل و شمایلی جدیدتر ارائه نمود ، Kaspersky Antivirus 2010 نام دارد. همانطور که از نامش هم پیداست این نرم افزار امنیتی آنتی ویروس معروف شرکت Kaspersky نیز می باشد که چند سالی است به عنوان یکی از محبوب ترین ها در میان کاربران مورد استفاده قرار می گیرد. این آنتی ویروس فوق العاده قدرتمند که از محیط کاربری جدیدی هم بهره می برد قادر است تا با دارا بودن سرعت مناسب ، بانک اطلاعاتی قدرتمند از تمامی فایل های مخرب و به روز رسانی های مداوم و سریع امنیتی پایدار و مثال زدنی را برای کاربران به همراه آورد. تفاوت بسته امنیتی Internet Security با Antivirus در این است که در بسته Internet Security موارد خاصی که برای کاربرانی که مدام با اینترنت سر و کار دارند مناسب تر است ، اما شکی نیست که آنتی ویروس کسپر هم یکی از قدرتمندترین ها محسوب می شود.

kaspersky downloadha.com امنيت واقعي گردش در اينترنت با Kaspersky Package 2010

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار امنیتی , آنتی ویروس , ضد هک و جاسوسی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار Kaspersky Anti-Virus 2010 , دانلود نرم افزار Kaspersky Internet Security 2010 , دانلود کسپر اسکای , نسخه جدید kaspersky ,
:: بازدید از این مطلب : 789
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

Kaspersky Virus Removal Tool

Kaspersky یک شرکت امنیتی قدرتمند می باشد که با ارایه نرم افزار های مفید و کاربردی بسیاری در این زمینه باعث شده است تا بسیاری از کاربران نام های دیگر را از خاطر خود پاک کرده و تنها گزینه ی امنیتی خود را محصولات Kaspersky قرار دهند اما برنامه ای که امروز با نام Kaspersky Virus Removal Tool برایتان قرار داده ایم نه یک محصولی پولی و پرمیوم بلکه ابزاری است کاملا رایگان که به منظور حذف و پاکسازی انواع ویروس ها و سایر گونه های بدافزای طراحی و ساخته شده است .این برنامه که از موتور های اسکن و الگوریتم برنامه های پولی این شرکت استفاده می کند توانایی خارق العاده ای در پاکسازی بدافزار هایی که بر روی سیستم شما فعالیت می کنند ، دارد .

Kaspersky Virus Removal Tool که توانایی نصب و استفاده بر روی ویندوز های اکس پی‌ ، ویستا و سون را داراست دارای یک محیط کاربری ساده و زیبا می باشد که تنها با یک کلیک جست و جوی کامل خود را در میان فایلهای شما آغاز کرده تا فایهای مخرب را یافته و از بین برد . این ورژن که به صورت پرتابل و قابل حمل ارایه شده است آسایش را از ویروس ها ، تروجان ها ، کرم ها و … خواهد گرفت . شما همچنین خواهید توانست این برنامه را بر روی حافظه های قابل حمل نظیر فلش مموری خود کپی کرده تا هرگاه به پاکسازی امنیتی نیاز شد ، با دست پر به جنگ بدافزار ها بروید .

 

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار امنیتی , آنتی ویروس , ,
:: برچسب‌ها: آنتی ویروس , دانلود , دانلود آنتی ویروس , دانلود آنتی ویروس Kaspersky , دانلود آنتی ویروس Kaspersky Virus Removal Tool , دانلود آنتی ویروس Kaspersky Virus Removal Tool 2010 9 , 0 , 0 , 722 , دانلود آنتی ویروس رایگان , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار امنیتی , نرم افزار امنیتی ,
:: بازدید از این مطلب : 1072
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

Avira Premium Security Suite 10

Premium Security Suite که یکی از محصولات کمپانی امنیتی قدرتمند Avira می باشد یک برنامه ی کامل برای محافظت همه جانبه از شما در برابر خطراتی است که تهدیدتان می کنند . این نرم افزار که از بخش های مختلفی تشکیل شده است شامل آنتی ویروس پایه ای و آنتی ویروس پیشرفته ، محافظ ایمیل ، ضد سرقت ، ضد برنامه های جاسوسی و ضد تبلیغاتی می باشد که با قرار دادن گزینه های دیگری نظیر دیواره ی آتشین و وبگردی ایمن تمامی آن چیزهایی است که بیش از ۳۰ میلیون کاربر را در سراسر جهان به سوی Avira Premium Security Suite کشانیده است .

Avira که یک شرکت امنیتی آلمانی می باشد که سالیان سال مشغول به ساخت برنامه های مربوط به حوزه تخصصی خود بوده است و آنتی ویروس این کمپانی که امروز برایتان تهیه نموده ایم از موتور قدرتمندی با نام AntiVir برخوردار می باشد که نخستین اجرای آن به سال ۱۹۸۸ باز می گردد و گذشت بیش از دو دهه از عمر این نرم افزار می تواند دلیلی مناسب برای نمایش قدرت و پشتکاری است که مهندسین سازنده اش برای ساخت آن از خود نشان داده اند .

 

ویژگی هایی که در نسخه پرمیوم این برنامه وجود دارد عبارتند از :
– جلوگیری از فعالیت هر نوع ویروس
– مقابله با تمامی برنامه های جاسوسی و تبلیغاتی
– محافظت از شما در برابر دزدی های اینترنتی
– غیرفعال سازی و حذف روت کیت ها
– استفاده از فناوری AntiDrive برای جلوگیری از دانلود ویروس ها هنگام وبگردی
– استفاده از فناوری AntiBot به منظور مقابله با ربات های خطرناک تحت شبکه
– اسکن نمودن کامل ایمیل ها برای شناسایی هرگونه ابزار خطرساز
– بلاک کردن خودکار وب سایت های خطرناک
– در اختیار داشتن دیوار آتشینی قدرتمند برای مقابله با هکر ها
– پشتیبانی از لپ تاپ های دارای رزولوشن پایین
– و …

 

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار امنیتی , آنتی ویروس , دیوار آتشین , ضد هک و جاسوسی , ,
:: برچسب‌ها: آنتی ویروس , آنتی ویروس قدرتمند , دانلود Avira Premium Security Suite 10 , 0 , 0 , 592 , دانلود آنتی ویروس , دانلود آنتی ویروس Avira , دانلود آنتی ویروس آویرا , دانلود آنتی ویروس اویرا , دانلود رایگان آنتی ویروس , دانلود نرم افزار Avira Premium Security Suite 10 , 0 , 0 , 592 , دیواره آتشین , فایروال , فایروال قدرتمند , نرم افزار پاک کردن ویروس , پاک کردن نرم افزار های تبلیغاتی ,
:: بازدید از این مطلب : 1085
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

MIG MIG GUARD که توسط برنامه نویسان ایرانی طراحی گردیده است نرم افزاری است که برای قفل کردن فایل ها و پوشه های شخصی شما به کار می رود و این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید علاوه بر پوشه ها، فایل های مورد نظر خود را نیز با امنیتی فوق العاده قفل گذاری کرده تا دیگران به هیچ وجه نتوانند به فایل ها و پوشه های شما دسترسی یابند.

 

MIG MIG GUARD قفل کردن فایل ها و پوشه ها توسط MIG MIG GUARD 3.0

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار امنیتی , نرم افزار کاربردی , مدیریت فایل , ابزارهای جالب , ابزارهای مفید , ,
:: برچسب‌ها: MIG MIG GUARD , برنامه MIG MIG GUARD , دانلود , دانلود MIG MIG GUARD , دانلود برنامه MIG MIG GUARD , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار MIG MIG GUARD , دانلود نرم افزار با لینک مستقیم , دریافت MIG MIG GUARD , قفل کردن فایل ها و پوشه ها توسط MIG MIG GUARD 3 , 0 , نرم افزار MIG MIG GUARD ,
:: بازدید از این مطلب : 1197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

مجموعه  کلیدهای فعال برای محصولات امنیتی شرکت کسپرسکی به تاریخ ۱ اسفند ۱۳۸۹ را برای شما عزیزان در پي سي ايكس قرار داده ایم. این کلیدها برای آنتی ویروس و اینترنت سکیورتی هستند.

 

kasper keys مجموعه كليد هاي فعال محصولات Kaspersky به تاريخ ١ اسفند ٨٩

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار امنیتی , آپدیت و کلید آنتی ویروسها , ,
:: برچسب‌ها: kis key , كرك آنتي ويروس كسپراسكاي , كرك كاسپرسكي , كرك كسپراسكاي , كسپر اسكاي ٢٠١١ , كليد kis , كليد هاي كسپراسكاي , كليد هاي ٢٠١١ , مجموعه کلید Kaspersky , کلید Kaspersky , کلید جدید Kaspersky , کلید فعال Kaspersky , کلیدهای جدید kaspersky , کلیدهای فعال کسپر , کی Kaspersky , کی جدید Kaspersky , کی های جدید و فعال کسپرسکی ,
:: بازدید از این مطلب : 1128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

آنتی ویروس NOD32 و نسخه فایروال دار آن یعنی Smart Security به دلیل سرعت و حجم Update‌های کم در بین کاربران محبوبیت خوبی کسب کرده اند. همچنین این نرم افزارها به فایلها، اشکال بی مورد وارد نمی کند و همین باعث شده است که حرفه ای ها هم به سمت استفاده از این آنتی ویروس ها بروند. تنها مشکل این برنامه ها  عدم به روز رسانی از طریق فایل Update‌ است و برای همین بر روی سیستمی که به اینترنت متصل نیست استفاده از آن بی فایده است. همچنین راهی برای نگهداری Update های آن وجود ندارد. سایت دانلودها با روشی خاص توانسته است این نرم افزارها را به طور کامل و بدون کوچکترین اتصال به اینترنت به روز رسانی کند.این فایل ها هم نرم افزار NOD32 و هم Smart Security را در کلیه نسخه های ۳٫x و ۴٫x به روز می کند.
آموزش آپدیت آفلاین نیز در ادامه مطلب آمده تا شما عزیزان برای به روز رسانی این آنتی ویروس محبوب به مشکلی بر نخورید.

 

nod32off آپدیت آفلاین NOD32 تا تاریخ ٢۴ بهمن ماه ٨٩

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار امنیتی , آپدیت و کلید آنتی ویروسها , ,
:: برچسب‌ها: Eset Nod32 2011 , nod32 2011 , update nod32 , username و Password برای نود 32 , آخرين آپديت نود ٣٢ ٢٠١١ , آموزش آپديت نود٣٢ , آپديت آفلاين NOD32 , آپديت آفلاين نود , آپديت ايست نود٣٢ ٢٠١١ , آپديت بدون نياز به اينترنت , آپديت جديد براي ايست نود٣٢ , آپديت نود , آپديت نود بدون يوزر پسورد , آپديت نود ٢٠١١ , دانلود , دانلود ESET Smart Security Update Generator , دانلود NOD32 update Generator , دانلود Offline آنتی ویروس NOD32 , دانلود Update کردن Nod 32 , دانلود آخرین نسخه آنتی ویروس Nod32 , دانلود آنتی ویروس پرتابل نود 32 , دانلود آنتی ویروس پورتابل نود32 , دانلود آپدیت آفلاین ورژن 4 نود 32 , دانلود آپدیت کردن نود 32 از طریق فایل , دانلود انتی ویروس پورتابل NOD 32 , نود٣٢ آپديت كردن ,
:: بازدید از این مطلب : 1317
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

Protector Plus نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه مبارزه با ویروس های کامپیوتری و حفاظت سیستم ها در مقابل برنامه های مخرب می باشد که به کمک آن کاربران قادرند تا از سیستم خود در مقابل انواع مشکلات نرم افزارها و برنامه های مخرب حفاظت نمایند. این نرم افزار با کنترل کامل سیستم عامل و قسمت های مختلف هارد دیسک شما مانع از اجرای ویروس در سیستم شده و همچنین در صورت حمله یک ویروس از طریق اینترنت به سیستم شما با نمایش یک هشدار به کاربر ، به صورت خودکار از اجرا و ورود فایل مخرب به سیستم جلوگیری می کند. این نرم افزار اط سرعت مناسبی برای پویش هارد دیسک کاربران به منظور شناسایی ویروس های موجود از قبل بر روی هارد می باشد و همچنین سرعت کارایی سیستم را در هنگام نظارت بر سیستم کاهش نمی دهد. این نرم افزار قدرتمند محصولی از شرکت Proland Software می باشد.

 

Protector Plus مبارزه با ویروس ها و ابزارهای مخرب به وسیله Protector Plus 2011 v8.0.K09

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار امنیتی , آنتی ویروس , ,
:: برچسب‌ها: Protector Plus , برنامه Protector Plus , دانلود , دانلود Protector Plus , دانلود برنامه Protector Plus , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار Protector Plus , دانلود نرم افزار با لینک مستقیم , مبارزه با ویروس ها و ابزارهای مخرب به وسیله Protector Plus 2011 v8 , 0 , K09 , نرم افزار Protector Plus ,
:: بازدید از این مطلب : 1216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

Award Keylogger نام نرم افزاری است با سرعت بالا و با محیط کاربری ساده و روان که برای مطلع شدن از نحوه استفاده سایر کاربران از کامپیوتر در زمان غیاب شما طراحی شده است.Award Keylogger این قابلیت را دارد تا تمامی اطلاعات بدست آمده از کامپیوتر را مطابق با تنظیماتی که شما از قبل انجام داده اید به یک آدرس ایمیل یا FTP امن بفرستد. از دیگر امکانات این نرم افزار می توان به قابلیت گرفتن تصویر از صفحه نمایش زمانی که کلمه خاصی تایپ میشود اشاره کرد. برای مثال شما از قبل تعیین می کنید که زمانی که کلمه Word تایپ شد بلافاصله از صفحه عکس گرفته شود! یکی دیگر از قابلیت های این نرم افزار استفاده حداقلی از منابع سیستم می باشد به نحوی که کاربر هیچ گونه احساس کندی در سیستم نمی کند.

 

Award Keylogger جاسوسی حرفه ای و ضبط رویدادها در ویندوز با Award Keylogger 1.37

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار امنیتی , ضد هک و جاسوسی , ,
:: برچسب‌ها: Award Keylogger , Download Award Keylogger , برنامه Award Keylogger , جاسوسی حرفه ای و ضبط رویدادها در ویندوز با Award Keylogger 1 , 37 , دانلود , دانلود Award Keylogger , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار Award Keylogger , دانلود نرم افزار با لینک مستقیم , دریافت Award Keylogger , نرم افزار Award Keylogger ,
:: بازدید از این مطلب : 1298
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

نرم افزار فایروال شخصی NETGATE FortKnox Personal Firewall یک فایروال کاربردی فوق العاده آسانی است که به شما امکان محافظت از کامپیوترتان در برابر حملات هکر ها ،تروجان ها ،جاسوس افزارها و تهدیدهای اینترنت را می دهد. به کاربر امکان مرور کامل از تمام شبکه ارتباطات ورودی و خروجی را می دهد. علاوه بر این ،فایروال شخصی همراه با سیستم جلوگیری از نفوذ منسجم با استفاده از فن آوری SPI را تضمین می کند. افزایش حفاظت از کاربر با سیستم rules به کاربر این امکان را میدهد که کنترل وسیعی نسبت به ارتباط نرم افزار هایش با اینترنت را داشته باشد. کاربران پس از نصب می توانند به آپشن نرم افزار مراجعه کنند و گزینه هایی را انتخاب کنند که با نیازهای آنها مطابقت داشته باشد.

 

NETGATE FortKnox Personal Firewall دیوار آتش قدرتمند NETGATE FortKnox Personal Firewall 6.0.505.0

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار امنیتی , دیوار آتشین , ,
:: برچسب‌ها: NETGATE FortKnox Personal Firewall , دانلود , دانلود NETGATE FortKnox Personal Firewall , دانلود فایروال , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار با لینک مستقیم , دیوار آتش قدرتمند NETGATE FortKnox Personal Firewall 6 , 0 , 505 , 0 , فایروال , نرم افزار NETGATE FortKnox Personal Firewall ,
:: بازدید از این مطلب : 1260
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

Avast-Internet-Security

اینترنت فضایی گسترده است که همانند دنیای حقیقی همراه با خوبی ها و بدی هایش به پیش می رود . از این رو می بایست باید با استفاده از برنامه های قدرتمند امنیتی ، در مقابل خطراتی که شما را تهدید می کند محافظی مطمئن داشته باشید . Avast نام یکی از شرکت های برتر امنیتی است که با ارایه برنامه هایی کارا ، به گزینه ی برتر در میان کاربران تبدیل شده است .

 

Avast! Internet Security نام یکی از پکیج های امنیتی ساخت این کمپانی است که به منظور تامین امنیت در فضای مجازی طراحی گردیده است و می تواند با کنترل تمامی بخش هایی که به نوعی از اینترنت استفاده می کنند رفتار های خطرناک را شناسایی کرده و از انجام آنها جلوگیری به عمل آورد . این نرم افزار با در اختیار داشتن بخش های مهمی مانند آنتی اسپم و دیواره ی آتشین از بارگذاری هرزنامه هایی که ممکن است دارای ضمیمه های خطرناک باشند جلوگیری کرده و دسترسی نرم افزار ها و برنامه های مختلف را به اینترنت ،‌تنها با اجازه ی شما میسر می گرداند . با وجود اینکه کارایی این نرم افزار بسیار بالاست ،‌ اما نیاز به کار خاصی نداشته و تنها یک بار نصب آن برای تضمین امنیت کافی است .

 

دیگر برای انجام عملیات های بانکی و خرید های اینترنتی دلهره را به وجود خود راه ندهید ‍! چرا که شرکت Avast با زیر نظرگرفتن تمامی سایت ها و آنالیز عملکردشان ، آنهاایی را که دارای ریسک هستند به طور خودکار برای شما بلاک کرده  و وبگردی ایمنی را برایتان به ارمغان خواهد آورد . Avast! Internet Security قابلیت اجرا در پشت زمینه را داراست و به معنی آن است که به صورت لحظه ای تمامی برنامه های در حال اجرا کنترل می شوند و در صورت مشاهده فعالیت بدافزارهایی نظیر ویروس ها ، ابزارهای جاسوسی ، روت کیت ها و … به تندی آنها را نابود می کند .

 

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار امنیتی , آنتی ویروس , دیوار آتشین , ,
:: برچسب‌ها: آنتی اسپم , آنتی ویروس , از بین بردن روت کیت , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار Avast! Internet Security 5 , 0 , 594 , مقابله با اسپم , مقابله با هرزنامه , نرم افزار امنیتی , پاکسازی تروجان , کرک Avast! Internet Security ,
:: بازدید از این مطلب : 1198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

بسته امنیتی قدرتمند محافظ اینترنت McAfee Internet Security 2011 نرم افزار امنیتی بسیار قدرتمند و کامل حفاظت از حملات اینترنتی را برای شما فراهم می کند که حفاظت بلادرنگ در برابر ویروس ها ، جاسوس افزارها ، اسپم ها ، هکرها و تهدیدات اینترنتی از انواع آن می باشد ، در نسخه ی ۲۰۱۱ این بسته که منتشر شده امکانات جدیدی همچون آنتی فیشینگ ، قابلیت کنترل پدر و مادر بر روی فعالیت فرزندان خود در اینترنت ، قوی تر شدن فایروال و…اشاره کرد که می توان گفت مکافی در نسخه ی جدید علاوه بر افزایش قدرت امنیتی امکانات کاربردی دیگری نیز اضافه کرده که دستان کاربر را بازتر خواهد کرد ، مکافی در این نسخه اعلام کرده که با ارائه آپدیت های جدید و قرار دادن آن بر روی سرورهای آپدیت کاربران می توانند با آپدیت پی در پی بسته امنیتی خود به منظور مبارزه با تهدیدات evolvingInternet انجام دهند و از این رو اطمینان خاطر بیشتری از گشت و گذار در اینترنت داشته باشند
McAfee Internet Security 2011 به خاطر داشتن توانایی شناسایی بالا در شناسایی انواع فایل های مخرب و ویروسی برنده جایزه ی بهترین بسته امنیتی محافظ اینترنتی شده و با شناسایی سریع ویروس ها ، تروجان ها ، اسپم ها ، بدافزارها و…قبل از آنکه وارد سیستم شما شوند آنها را بلوک کرده و همانند سدی بر آنها خواهد بود نسخه ی ۲۰۱۱ این بسته به همراه سریال معتبر برای شما عزیزان را برای دانلود قرار داده ایم که هم اکنون می توانید آن را دانلود کنید

 

 

McAfee Internet Security 2011 امنیت کامل سیستم شما با McAfee Internet Security 2011

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار امنیتی , آنتی ویروس , ,
:: برچسب‌ها: دانلود firewall , دانلود McAfee Internet Security 2011 , دانلود آنتی ویروس , دانلود رایگان McAfee Internet Security 2011 , دانلود فایروال , دانلود نرم افزار آنتی ویروس مک آفی , لینک مستقیم McAfee Internet Security 2011 , نرم افزار آنتی ویروس ,
:: بازدید از این مطلب : 1240
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 بهمن 1389 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد