نوشته شده توسط : Rahim

Hot Virtual Keyboard

حتما تا کنون با کیبورد مجازی ویندوز کار کرده اید . این برنامه ابزاری است جالب و البته کاربردی که هنگام نبودن صفحه کلید می تواند کار آن را با سرعتی آهسته تر برای شما انجام دهد . اما نرم افزاری که امروز در پي سي ايكس فراهم آورده ایم با قابلیت ها و ویژگی هایی که در خود گنجانده است می تواند یاد و خاطره ی On-Screen Keyboard ویندوز را برای همیشه از یاد و خاطره ی شما پاک کند .

این نرم افزار که Hot Virtual Keyboard نام دارد بهترین جایگزینی است که تا کنون برای کیبورد مجازی ویندوز ساخته شده است و با ظاهر بسیار زیبا و شگفت انگیز خود نه تنها شما را هنگام کار خسته نخواهد بلکه شورتان را برای فشردن دگمه ی کیبورد بیش از پیش نیز خواهد ساخت . از این برنامه که می توان در تبلت های تحت ویندوز ، UMPC ، Panel Pc ، مونیتورهای لمسی و حتی کامپیوتر های معمولی و به وسیله ی ماوس استفاده نمود از حجم بسیار پایینی برخوردار می باشد .

 

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کاربردی , ابزارهای جالب , ابزارهای مفید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود Hot Virtual Keyboard , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار Hot Virtual Keyboard , دانلود نرم افزار Hot Virtual Keyboard v5 , 3 , 1 , 0 , دانلود نرم افزار کیبورد مجازی , ویچورال کیبورد , کیبورد , کیبورد مجازی , کیبورد مجازی حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 8278
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

GameHike نرم افزاری است که به وسیله آن می توانید مناسب ترین تظیمات را برای اجرای بی عیب و نقص بازی ها اعمال نمایید . یکی از مهم ترین مشکلاتی که گیمر ها با آن مواجه هستند سرعت پایین در اجرای بعضی بازی هاست که می توانید با استفاده از GameHike تاحد زیادی از این مشکل رهایی یابید . اجرای سریع و محیط کاربری آسان آن و همچنین پشتیبانی از تمامی نسخه های ویندوز های مایکروسافت از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار به شمار می آید .

 

GameHike اجرای سریع و روان تر بازی ها با GameHike 1.2.14.2011

 

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کاربردی , بهینه ساز , ابزارهای جالب , ابزارهای مفید , ,
:: برچسب‌ها: GameHike , اجرای سریع و روان تر بازی ها با GameHike 1 , 2 , 14 , 2011 , برنامه GameHike , دانلود , دانلود GameHike , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار GameHike , دانلود نرم افزار با لینک مستقیم , نرم افزار GameHike ,
:: بازدید از این مطلب : 1187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

شاید تا به حال این جمله را شنیده باشید که یک دفعه فلش مموری خود را از کامپیوتر جدا نکنید آیا می دانید دلیل این کار چیست ؟
به طور خلاصه می توان گفت که اگر شما فلش مموری خود را یک دفعه از پورت USB سیستم جدا کنید باعث کاهش عمر مفید و یا خراب شدن زود هنگام آن خواهد شد زیرا تا هنگامی که حافظه فلش به سیستم متصل است پردازش اطلاعات برقرار بوده که جداسازی یک دفعه این اتصال منجر به قطع آنی این ارتباط دو طرفه خواهد شد. یکی از بهترین راه های جلوگیری از خروج آنی حافظه های سیار از پورت USB سیستم و افزایش طول عمر آن ها این است که شما ابتدا بر روی آیکون USB کنار ساعت ویندوز کلیک کنید و سپس در پنجره باز شده گزینه Stop را انتخاب نمایید حال می توانید ظرف چند ثانیه فلش مموری خود را از پورت USB سیستم جدا کنید البته این روش تا حدودی وقت گیر بوده که معمولآ تعداد محدودی از کاربران اینکار را انجام می دهند.
USB Safely Remove نرم افزاری است که تنها با یک کلیک در عرض ۲ ثانیه عمل توقف اتصال فلش مموری را از پورت USB سیستم انجام می دهد. در واقع این نرم افزار با حذف یک مسیر طولانی و وقت گیر جهت Stop اتصال فلش مموری به شما این امکان را می دهد که به راحتی و در کمترین زمان ممکن اتصال حافظه های جانبی را از پورت یو اس بی سیستم قطع کنید که اینکار باعث افزایش عمر مفید این قطعه کوچک سخت افزاری می شود و نیز از خراب شدن زود هنگام آن جلوگیری می کند. علاوه بر این شما می توانید بر سایر قطعات سخت افزاری جانبی سیستم خود مانند : موس ، کیبورد و … که به پورت USB متصل اند مدیریت کنید و در هر زمان که خواستید اتصال آن ها را قطع کرده و یا مجددآ وصل کنید. همچنین این نرم افزار قادر است تا از زبان فارسی نیز پشتیبانی کند.

 

USB Safely Remove افزايش طول عمر فلش مموري ها با USB Safely Remove 4.5.2.1111 قابل حمل

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کاربردی , بهینه ساز , ابزارهای جالب , ابزارهای مفید , ,
:: برچسب‌ها: download direct link USB Safely Remove 4 , 5 , 2 , 1111 , download rapidshare link USB Safely Remove 4 , 5 , 2 , 1111 , افزايش طول عمر رم موبايل , افزايش طول عمر فلش ها , دانلود USB Safely Remove 4 , 5 , 2 , 1111 , دانلود با لينك مستقيم USB Safely Remove 4 , 5 , 2 , 1111 , دانلود برنامه USB Safely Remove 4 , 5 , 2 , 1111 , دانلود نرم افزار USB Safely Remove 4 , 5 , 2 , 1111 ,
:: بازدید از این مطلب : 1155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

GenoPro نام نرم افزاری می باشد که برای رسم شجره نامه به کار می رود. با وجود نرم افزارهای بسیار زیادی که در این زمینه وجود دارد ، GenoPro راحت ترین نرم افزار از لحاظ فراگیری کارکردن با آن و آموزش آن می باشد. اگر شما حتی یک فرد مبتدی در مبحث شجره نامه باشید ،  تنها در مدت چند دقیقه می توانید کار کردن با این نرم افزار جالب را فرا بگیرید. این نرم افزار اطلاعات شخصی خانواده شما را دریافت می کند تا بتواند آن ها را به صورت بصری و بسیار زیبا در یک شجره نامه برای شما به نمایش در بیاورد. این نرم افزار شامل تعداد ازدواج های هر یک از افراد ، ترتیب سال تولد افراد ، سن آن ها و زمان مرگ آن ها را دارا می باشد. همچنین اطلاعات تکمیلی بسیار زیادی در این نرم افزار گنجانده شده که در هنگام کار با نرم افزار می توانید از آن ها استفاده نمایید.

 

GenoPro 2011 2.5.3.7 ایجاد شجره نامه حرفه ای خود با GenoPro 2011 2.5.3.7

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کاربردی , ابزارهای جالب , ابزارهای مفید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود GenoPro 2011 2 , 5 , 3 , 7 , دانلود با لینک مستقیم نرم افزار GenoPro 2011 2 , 5 , 3 , 7 دانلود نرم افزار شجره نامه , دانلود رایگان نرم افزار GenoPro 2011 2 , 5 , 3 , 7 , دانلود نرم افزار GenoPro 2011 2 , 5 , 3 , 7 , دانلود نرم افزار نوشتن اطلاعات خانوادگی , نرم افزار شجره نامه نویسی , نوشتن شجره نامه ,
:: بازدید از این مطلب : 1298
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

File Viewer به شما کمک می کند تا به سرعت فایل بر روی اینترنت  و ویندوز  خود را مشاهده ، چاپ ، سازماندهی ، و مبادله اطلاعات کنید مشاهده و نمایش تصاویر ، فیلم ، صدا ، تصویر ، متن ها ، اسناد ، پایگاه داده ، سیستم و فایل ها  که بر روی شبکه و یا بر روی اینترنت می باشد.  ویرایش رنگ و تغییر اندازه تصاویر و یا عکس. اضافه کردن متن به تصاویر و اشکال. تغییر نام ، حذف ، انتقال ، کپی  به شکلی آسان  سازمان دهی هر تعداد فایل ،در گروه های مختلف.از دیگر قابلیت های این نرم افزار می باشید .

 

Accessory Software سازماندهی کامپیوتر خود با Accessory Software File Viewer v8.5

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کاربردی , بهینه ساز , ابزارهای جالب , ابزارهای مفید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Accessory Software File Viewer , دانلود رایگان Accessory Software File Viewer , لینک مستقیم Accessory Software File Viewer , نرم افزار monitor کردن ویندوز , نرم افزار سازماندهی کامپیوتر , نرم افزار مانیتور کردن ویندوز , نرم افزار مدیریت فایلها در ویندوز , نرم افزار مدیریت ویندوز ,
:: بازدید از این مطلب : 1167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

نرم افزار Intelligent Shutdown همانطور که از نام آن پیداست به منظور خاموش کردن اتوماتیک رایانه ساخته شده است. این نرم افزار داری حجم کمی بوده ولی دارای قابلیت های جالبی است. شما با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود تا با مشخص نمودن زمان اقدام به خاموش نمودن رایانه خود به صورت خودکار در زمان مقرر نمایید. همچنین این نرم افزار علاوه بر توانایی خاموش کردن اتوماتیک رایانه دارای مد ها دیگری نظیر Restart, Stand By, Log off است که با انتخاب هر کدام از آنها می توانید عملیات مورد نظر را در زمان تعیین شده بر روی رایانه خود انجام دهید. علاوه بر این قابلیت دیگری نیز در این نرم افزار قرار گرفته که برای اجرای خودکار برنامه ها می باشد در واقع شما می توانید برنامه ای را مانند مدیا پلیر را وارد نرم افزار کنید و سپس تاریخ و زمانی را برای اجرای آن در نظر بگیرید خواهید دید که نرم افزار به صورت خودکار در زمان تعیین شده اقدام به اجرای برنامه مدیاپلیر می نماید. در این نرم افزار امکانات دیگری مانند نمایشگر کارکرد سی پی یو ، نمایشگر سرعت شبکه و … قرار گرفته که می توانید از هر کدام از آنها استفاده نمایید.

 

Intelligent Shutdown خاموش کردن خودکار رایانه با نرم افزار Intelligent Shutdown 2.1.6

 

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کاربردی , آفیس , ابزارهای جالب , ابزارهای مفید , ,
:: برچسب‌ها: Intelligent Shutdown , برنامه Intelligent Shutdown , خاموش کردن خودکار رایانه با نرم افزار Intelligent Shutdown 2 , 1 , 6 , دانلود , دانلود Intelligent Shutdown , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار Intelligent Shutdown , دانلود نرم افزار با لینک مستقیم , نرم افزار Intelligent Shutdown ,
:: بازدید از این مطلب : 1287
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

تنها روشی که وجود دارد و به واسطه آن می توان فرمت های مختلف را به اسناد PDF تبدیل کرد ساخت و استفاده از پرینتر های مجازی که طوری طراحی شده اند که وقتی کاربر دستور پرینت می دهد فایل مورد نظر را به فرمت PDF تبدیل می کنند. از این جهت است که کاربران معمولا برای جا به جایی اسناد خود و همچنین برای امنیت بیشتر آن ها را به اسناد PDF تبدیل کرده و به سادگی در هرجایی مورد استفاده قرار می دهند.
ابزارهای متعددی هستند که قابلیت چنین کاری را دارند اما تعداد معدودی هم هستند که قادرند به صورت حرفه ای کار ویرایش ، ساخت و مدیریت این نوع فرمت را بر عهده گیرند. یکی از آن ها که با توجه به قابلیت ها از حجم مناسبی هم بهره مند است eXPert PDF نام دارد. نرم افزاری که مانند بقیه ابزارهای مشابه به همان ترفند پرینتر مجازی قادر است تا فایل ها را به اسناد PDF تبدیل نماید و به همین دلیل است که تمامی نرم افزارهایی که قابلیت چاپ داشته باشند می توانند خروجی خود را به صورت PDF هم مشاهده کنند. جالب است که امکان تبدیل فرمت ها به اسناد PDF طوری تعریف شده که کاربر بتواند به صورت همزمان کار تبدیل چندین فایل را انجام دهد.
ویرایش اسناد با نرم افزار eXPert PDF بسیار ساده و آسان و به صورت کاملا مستقیم انجام می شود و همین امر نقش مهمی در سرعت کار کاربران خواهد داشت ضمن آن که دیگر لازم هم نیست که اصل سند به فرمت اصلی بازگردد تا قابلیت ویرایش وجود داشته باشد. ارسال سند از طریق نرم افزار و پست الکترونیکی یکی دیگر از قابلیت های مهمی است که در این نرم افزار قدرتمند تعریف شده است. قابلیت قرار دادن WaterMark برای جلوگیری از کپی غیرمجاز سند کمک شایانی برای آن دسته از کاربرانی است که هیچگاه از دست کپی های غیر مجاز در امان نبوده اند. نسخه ۷ این نرم افزار به تازگی ارائه شده است. کاربرانی که با اسناد PDF زیاد سروکار دارند eXPert PDF Professional Edition می تواند یکی از بهترین انتخاب ها باشد.

 

Avanquest Expert PDF Professional v 7.0.1370.0 تبدیل پرینت های خود به PDF با Avanquest Expert PDF Professional v 7.0.1370.0



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کاربردی , ابزارهای جالب , ابزارهای مفید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Avanquest Expert PDF Professional , دانلود با لینک مستقیم Avanquest Expert PDF Professional دانلود نرم افزار تبدیل pdf , دانلود رایگان Avanquest Expert PDF Professional , دانلود رایگان نرم افزار تبدیل print به pdf , دانلود نرم افزار Avanquest Expert PDF Professional , دانلود نرم افزار تبدیل پرینت به پی دی اف ,
:: بازدید از این مطلب : 1202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

EssentialPIM Pro v4.02 یک نرم افزار کاربردی و بسیار مفید در زمینه کنترل امور روزانه و سازماندهی امور شخصی و کاری می باشد. با این نرم افزار می توانید هر روز خود را برنامه ریزی کرده و با برنامه روز خود را سپری کنید.این نرم افزار این امکان را برای شما ایجاد می کند که بر روی قرار ملاقات ها، متن ها، ارتباطات خود و … مدیریت داشته باشید. همچنین این نرم افزار قابلیت ذخیره و نگه داری ایمیل، آدرس ها، لیست ها و متن ها در یک نقطه را دارا می باشد. استفاده از این نرم افزار بسیار ساده است و می توان به کمک آن داده ها را مدیریت و سازمان دهی نمود. این ابزار سطح جدیدی از اطلاعات را در روز و هفته و ماه در اختیار شما قرار می دهد. جستجو بر اساس تاریخ، موضوع یا کلمه ی دلخواه به علاوه مرتب کردن، پرینت و … تنها با چند کلیک بر روی ماوس و یا صفحه کلید امکان پذیر می باشد. ایجاد PIM های مجزا به امور کار، خانه و یا هر کدام از اعضای خانواده از طریق ایجاد پایگاه داده های چند گانه و اختصاص رمز به این پایگاه داده ها از دیگر خصوصیات بارز این محصول می باشد.
با استفاده از این ابزار می توان خروجی مورد نظر را به هر سبک دلخواهی سازماندهی کنید، ترکیبات پیچیده ای نظیر ساختار درخت، فرمت مسطح، جدول و هر فرمت دلخواه دیگر از این قبیل سازماندهی ها می باشد. اگر شما یکی از کاربران Outlook یا Outlook Express هستید به صورت مستقیم می توانید داده های مورد نظر خود را در این نرم افزار قرار دهید.

 

EssentialPIM Pro v4.02 سازماندهی فعالیت های روزانه خود با EssentialPIM Pro v4.02

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کاربردی , ابزارهای جالب , ابزارهای مفید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود با لینک مستقیم نرم افزار EssentialPIM Pro v4 , 02 , دانلود رایگان نرم افزار EssentialPIM Pro v4 , 02 , دانلود رایگان نرم افزار برنامه ریزی , دانلود نرم افزار EssentialPIM Pro v4 , 02 , دانلود نرم افزار برنامه روزانه , دانلود نرم افزار برنامه ریزی کارها , دانلود نسخه کرک شده نرم افزار EssentialPIM Pro v4 , 02 ,
:: بازدید از این مطلب : 1074
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 بهمن 1389 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد